וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת המלון חושפת: הדברים המגעילים ביותר בחדר שלכם

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 0:07

כל כמה זמן מכבסים את כיסוי המיטה, מתי בפעם האחרונה החליפו את הכוסות בחדר שלכם ומה לגבי הניקיון של השטיח? עובדת במלון גילתה את כל הסודות המגעילים של הענף, ותשנה את מה שאתם חושבים ומרגישים

עובדת לשעבר במלון חושפת סודות/@janessarichard

אחרי הרבה זמן שהמלונות עמדו נטושים, ברחבי העולם מתחילים להסיר את הגבלות הקורונה ואנשים מתכננים את הטיולים הבאים שלהם ולא מעט אנשים החלו להזמין מקומות בבתי מלון. כמובן שזה נחמד לישון במקום חדש כשלא צריך לדאוג לניקיון החדר או לסדר את המיטה, אבל מסתבר שיש כמה סודות בתעשייה שכדאי שתדעו לפני שאתם עושים דברים מסוימים בחדר שלכם.

משתמשת הטיקטוק ג'נסה ריצ'רד מארצות הברית הפכה לויראלית אחרי שפרסמה סידרה של קליפים בהם היא מספרת על מה היא למדה בעבודתה בעבר ברשת מלונות וחלק מהדברים שהיא מספרת מגעילים במיוחד. למרות זאת, היא מדגישה כי הסיפורים שלה מבוססים רק על המלון בו היא עבדה (שאת שמו היא לא מציינת) והיא לא יכולה לאשר שזה המצב בכל המלונות.

בסרטון הראשון היא ממליצה לאנשים לא לשכב על כיסוי המיטה: "המלונות לא שוטפים את כיסוי המיטה בין האורחים. הם שוטפים אותם לרוב פעם בשנה - שזה די מגעיל. הדבר הראשון כשאתם נכנסים לחדר, הורידו את כיסוי המיטה".

היא ממליצה גם לא להשתמש בכוסות בחדר שמסופקות על ידי המלון: "כמעט בכל חדר יחכה לכם בקבוק מים עם כוסות לשתייה. לא הייתי ממליצה לשתות מהכוסות הללו, בגלל שלרוב לא מחליפים אותן בין האורחים, כל עוד הן נראות נקיות. ברור שאם השתמשו בהם, יחליפו אותם בכוסות נקיות, אבל אם לא נגעו בהן - ישאירו אותן לאורח הבא".

תוסיפו לרשימת הדברים שהיא ממליצה שלא לעשות לעולם - גם לא ללכת על שטיח החדר יחפים. בעוד השטיחים נשאבים באופן תדיר, הם לעיתים רחוקות מקבלים ניקיון יסודי ולדבריה הם "פשוט מגעילים. לכו עם גרביים או נעלי בית".

@janessarichard

Reply to @brookeasf00 Idk why but the toilet paper thing really bothers me ? ##fyp ##hotelsecrets ##pregnant ##pregnancy ##momlife

♬ original sound - Janessa Richard
@janessarichard

Reply to @stephaniewillhoit Part 3! ?

♬ Astronaut In The Ocean - Masked Wolf

ומה לגבי דברים חיוביים? היא מצאה כמה - מסתבר שהעובדים במלון יכולים לשדרג חדרים לאורחים אם הם היו נחמדים ויש חדרים פנויים. "אם אתה נחמד מאוד ויש חדרים פנויים, תמיד אפשר לשדרג אותך לסוויטה ללא עלות", היא טוענת, "לחלק מהמלונות יש מדיניות של 100 אחוז סיפוק ללקוחות, כך שאם תמצא משהו, אפילו דבר קטן ממש, שאתה לא מרוצה ממנו ותביא אותו למנהל, הוא יוכל לשדרג לך את החדר".

הטיפ האחרון שלה נוגע לארוחת הבוקר - אם מגיעה לך ארוחת בוקר ואתה עוזב לפניה, אתה יכול לבקש מהעובדים להכין לך שקית לקחת עם כמה פריטים בפנים - האמת? לנו כבר די אבד התיאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully