וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תנפשו הקיץ בישראל ב-150 שקל לאדם מבלי "להתכלב"

אליסה גיטניק

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 10:18

אם דחיתם את הזמנת חופשת הקיץ שלכם בגלל המצב - כנראה תשלמו הון עכשיו כדי לנפוש באוגוסט והחגים. אז האם אפשר לנפוש בישראל עד 150 שקלים לאדם ליום ועדיין ליהנות מלינה איכותית? התשובה היא כן! הנה ארבע הצעות

קמפינג בפארק תמנע/צילום: עדו שחם עריכה: רן צימט

לפי תמונת המציאות העכשווית בנוגע לעלייה בתחלואה בקורונה בארץ ובעולם, רובנו ננפוש בארץ, במלונות, צימרים ווילות מצפון ועד דרום, ונשלם על כך לא מעט. אם אתם מהדחיינים - כנראה שתצטרכו לשלם על זה אפילו יותר (תרתי משמע) והסיכוי שתוכלו לסגור את המקום ששמתם עליו עין הוא נמוך, כי התפוסה של מגוון מקומות האירוח בשלב זה של סוף חודש יולי היא כמעט 100 אחוזים וגם אם תמצאו את נופש החלומות שלכם תאלצו להיפרד מסכום המתקרב לחמש ספרות לחופשה משפחתית.

אז מה בכל זאת אפשר לעשות, האם זה אפשרי לצאת לחופשה בישראל במחיר של 150 שקלים לאדם ליום מבלי "להתכלב"? אז התשובה היא כן! ביקשנו מאתר weekend להמליץ לנו על כמה מקומות אירוח כמו חאנים וקמפים שבהם תוכלו לצאת לחופשת הקיץ במקסימום סטייל, למרות התקציב המוגבל.

חאן אבירן במושב פארן. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
חאן אבירן במושב פארן בערבה/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

אצל שמשון בחצר, חאן בכעביה טבאש

במיקום נהדר מול נחל ציפורי, ישנו מתחם אירוח בסגנון בדואי בחיק הטבע. החאנים מצוידים במזרנים, שטיחים, מטבח שכולל כל מה שצריך לבישול ארוחות, מיזוג אוויר ונקודות חשמל. מצעים, מגבות ושמיכות יש להביא מהבית. במתחם החאן מקלחות וחדרי שירותים, פינות ישיבה פזורות אל מול נוף פתוח, שולחנות פיקניק, אזור מדורות מסודר וחמור אחד ידידותי במיוחד בשם דני.

כמה זה עולה? עלות לינה בחאן הינה 100 שקלים ללילה לאדם, עבור כל לילה נוסף תינתן 10% הנחה.

אצל שמשון בחצר, כעביה טבאש. אתר weekend,
אצל שמשון בחצר, כעביה טבאש/אתר weekend

חאן אתנחתא במדבר, עין יהב

אחת הדרכים לצאת לנופש חוויתי עם המשפחה או עם חברים היא באמצעות לינה בחאנים. מדובר בצורת לינה משותפת בה מספר אנשים לנים באוהל גדול וממוזג, שמצויד במזרנים וכריות, נקודות חשמל זמינות, מקלחות ושירותים ומטבח משותף מאובזר לבישול עצמי. מעבר לכך במתחמי החאנים קיימים אזורי מנוחה עם ערסלים, עצי פרי, גינות תבלינים, סדנאות, פינות משחקים, פינות חי וליטוף ועוד מגוון אלמנטים, שמטרתם להעשיר את חווית האירוח ולספק תעסוקה לילדים וחוויות משותפות.

חופשה מדברית במשק חקלאי בערבה באווירה כפרית, בחאן מטבח משותף, מקרר אישי לכל אוהל, שקעי חשמל, פינת פוייקה, אוהלים גדולים ממוזגים ומאובזרים ללינה, מקלחות וחדרי שירותים. במתחם גם כל מה שצריך לבישול שטח: מעשנת בשר, כיריים, מטבח חיצוני.

מעבר לבייסיקס בחאן אתנחתא במדבר יש גם חצר גדולה ומרווחת עם פינת מדורה, טאבון ומגרש משחקים. בונוס: אורחי החאן יוכלו להיכנס לבריכה של היישוב בעונת הרחצה.

כמה זה עולה? עלות לינה בחאן משותף הינה 100 שקלים ללילה למבוגר, 80 שקלים לילד.

אתנחתא במדבר, עין יהב. אתר weekend,
אתנחתא במדבר, עין יהב/אתר weekend

פארק תמנע, הערבה הדרומית

בניגוד ללינה בחאן, הלינה בקמפ קצת שונה - פה תצטרכו להביא את הציוד שלכם מהבית: אוהלים, מזרנים וכל מה שאתם צריכים כדי לנפוש ברוגע ולא להילחץ שחסר לכם משהו. במתמחי הקמפים מן הסתם אין מיזוג, אבל אם אתם מחליטים ללכת על קמפ מסודר מומלץ לבחור אחד שצמוד למקור מים כדי שתוכלו להתרענן בשעות החמות.

מה שכן יש במתמחי הקמפים השונים זה חיבור חשמל, מקלחות וחדרי שירותים, מטבח חוץ ואזור מדורה. במידה ואתם לא מנוסים בלינת שטח, מומלץ לא ללכת ולקנות את כל הציוד, אלא להשאיל אוהל מחברים כדי להתנסות בסוג לינה זה ולראות אם זה משהו שמתאים לכם, ורק אחר כך ללכת ולהשקיע בציוד מתאים ללינת שטח שיוכל לשמש אתכם גם לחופשות שטח עתידיות.

בפארק תמנע תוכלו להקים אוהל באזור יפהפה בערבה במתחם קמפינג מסודר. המתחם ממוקם בסמוך לאגם מה שיקל על עומס החום בתקופות הקיץ. במתחם הקמפינג תשתית חשמל, תאורה, מקלחות וחדרי שירותים. בפארק תמנע ישנן מגוון אטרקציות ממש במקום (כמו סירות פדלים, מסלולי אופניים לרכיבת שטח, חול צבעוני ועוד) שיכולות להעסיק את הילדים ואתכם במשך כל החופשה, כך שאם לא בא לכם לזוז יותר מדי ואתם זורמים על הקמת אוהל באופן עצמאי מדובר בפתרון מושלם לחופשה מוגבלת בתקציב. במתחם קיימת גם מסעדה אותנטית שניתן להזמין בה ארוחות צהריים ולאפות טריות שנאפות בטאבון.

כמה זה עולה? 85 שקלים לאדם ללילה ללינה במתחם הקמפינג העצמאי.

עוד בוואלה!

לא עוד מקום לעצור בו בדרך לאילת: האטרקציה החדשה של סוף המדבר

לכתבה המלאה
פארק תמנע קמפינג. אתר weekend,
קמפינג בפארק תמנע/אתר weekend

דרך התנ"ך אל הטבע, מכמנים

מה דעתכם על גן אקולוגי עם קמפינג חוויתי בראש הר כמון אל מול נופי הגליל העליון? במתחם דרך התנ"ך אל הטבע בישוב מכמנים, ישנן סוכות ואוהלים להשכרה, אבל במסגרת חופשה מוגבלת בתקציב, האופציה המתאימה במתחם המיוחד הזה הוא נופש באוהלים.

המתחם ממוקם באזור שמוצל טבעית על ידי הצמחייה, בין עצי הזית וסוכות הגפנים. ניתן להקים אוהל בצורה עצמאית. המקום מספק מזרנים, מחצלות, מטבח משותף, מקלחות וחדרי שירותים. כמו כן, ניתן להשתתף בסדנאות מתחלפות שמתקיימות במקום ולטעום מהדבש המקומי שבעלי המקום מייצרים.

כמה זה עולה? 100 שקלים לאדם ללילה באוהל.

דרך התנ"ך אל הטבע, מכמנים. אתר weekend,
דרך התנ"ך אל הטבע, מכמנים/אתר weekend

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully