וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאן לי: נבחרה העיר הכיפית ביותר בעולם

סקר שכלל 1,800 ערים בעולם ו-2,000 מטיילים, בדק למי יש את חיי הלילה והשופינג הטובים ביותר, מחיר הבירה הכי זול ואפילו "בידור למבוגרים" המסעיר ביותר. נמצא שבברלין יש את הכל, אז הנה עוד סיבה לבקר בה, חוץ מהמילקי, כמובן

תיירת שער ברנדנבורג ברלין. Shoval_3
הבירה הכי זולה - למה שהיא לא תחגוג? תיירת בברלין/Shoval_3

מחפשים לעשות כיף? כדאי שתגיעו לברלין ולא רק עבור המילקי הזול: סקר מטיילים שסקר 1,800 ערים בעולם לפי קטגוריות של ברים, מועדונים, שופינג, אטרקציות ו"בידור למבוגרים" מצא שבירת גרמניה היא העיר הכי כיפית בעולם.

הסקר נערך על-ידי אתרי התיירות GetYourGuide ו-GoEuro, שהסתמכו על 17 אתרי אינטרנט תיירותיים מוכרים, כמו TripAdvisor ,Time Out ו-Yelp וכלל ניתוח ביקורות של 2,000 מטיילים מסביב לגלובוס.


עוד על ערים בעולם:
הלונלי פלנט בחר: 10 הערים הכי טובות ל-2015
מהי העיר הזולה ביותר לחופשה משפחתית באירופה?
עוד באירופה: הערים המקסימות שלא הכרתם


בין הקטגוריות הנוספות שנסקרו ניתן למנות "מזג אוויר", "שתיית אלכוהול בציבור" ואפילו "מחיר בירה". למשל, בברלין תשלמו על בירה 4.90 שקלים, לעומת טוקיו שבה מחיר הבירה הוא היקר ביותר - 18.1 שקלים.

אחרי ברלין דורגו לונדון, פריז, ניו יורק וטוקיו סוגרת את חמישיית הערים הכיפיות בעולם. מתוך עשרת המקומות הראשונים דורגו שמונה ערים אירופיות, כשב-25 הראשונות נמצאות גם ערים שיכולות להיתפס כמפתיעות, כגון ניו דלהי, דובאי ואפילו המבורג שחגגה במקום השישי ברשימה.


הכתבות החמות בוואלה! תיירות:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
זה רשמי: נבחר האי היפה ביותר בעולם
מפחיד ומרגש כאחד: צפו במטוס השקוף של העתיד


בקטגוריית הברים והשופינג הטובים בעולם דורגה טוקיו ראשונה, בקטגוריית המועדונים וההופעות - לונדון, בקטגוריית הפעילויות - ניו יורק, בקטגוריית המוזיאונים - מוסקבה ובקטגוריית "בידור למבוגרים" דורגה ראשונה, איך לא, בנגקוק.

דווקא ערים שמזוהות עם בליינות, כמו אמסטרדם, לאס וגאס וריו דה ז'ניירו דורגו במקומות נמוכים יחסית - 12, 15 ו-18 בהתאמה, מאחורי ערים "אפורות" יותר, כמו המבורג, וינה ואיסטנבול.

ומה עם תל אביב? עיר הבילויים הישראלית לא נכנסה לרשימת "25 הערים הכיפיות בעולם", למרות שאכן יש לה מה להציע.

ומיהי העיר הכי כיפית שלכם? ספרו לנו בטוקבקים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully