וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים

4.8.2014 / 11:26

במלון "25 שעות ביקיני", שסמוך לגן החיות בברלין, הציבו בחדר השירותים חלונות שקופים גדולים וכל מי שעובר ברחוב יכול לראות את האורחים עושים צרכים ללא כל הפרעה. הנהלת המלון תלתה אף שלט אזהרה: "לא רק בקופים צופים כאן"

מלון עם שירותים שקופים. deathandtaxes, צילום מסך
שקוף שרואים לך. אורחת מתפנה במלון ביקיני/צילום מסך, deathandtaxes

אם אתם מתכוונים להתארח במלון "25 שעות ביקיני" שבמערב ברלין, כדאי שתתאפקו מלעשות את הצרכים שלכם ותחכו לחדר, היות ואנשים ברחוב עלולים לצפות בכל מה שתעשו שם.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
כך המלונות בצפון עושים עלינו כסף ב"צוק איתן"
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל


הארכיטקט של המלון שנפתח לאחרונה, ורנר אייסלינגר (Werner Aisslinger), הציב חלונות ענקיים ושקופים לצד השירותים במלון בן 10 הקומות ולא ברור אם הדבר נעשה בכוונה או שזו טעות עיצוב גורלית.

כך או כך, הנהלת המלון מנסה לשמור על חוש הומור בכל הנוגע לשירותים השנויים במחלוקת, מאחר והמלון ממוקם ליד גן החיות בעיר והציבה שלט שמעדכן את האורחים: "שימו לב, לא רק בקופים צופים כאן".

מלון עם שירותים שקופים. deathandtaxes, צילום מסך
אורחים משתינים במלון "25 שעות ביקיני", ברלין/צילום מסך, deathandtaxes
מלון ביקיני בברלין. אתר המלון, אתר רשמי
וכך הוא נראה מבחוץ. מלון "25 שעות ביקיני"/אתר רשמי, אתר המלון

לחדרים קוראים "ג'ונגל" ויש בהם תצפית לכלובי הקופים

בגג המלון ישנם מסעדה נחשבת ולידה גם בר פופולרי - "המונקי בר" ("בר הקוף"), שמהם נראה נופה הפנורמי של ברלין ב-360 מעלות, וכמובן של גן החיות בעיר. באתר המלון נכתב, שהוא מציע לאורחים "חווייה מודרנית במלון אינדבידואלי בעל עיצוב בוטיקי. השירות שלנו בולט ברמתו הגבוהה ובלבביות ומקצועיות".

במלון 149 חדרים , החל מהקומה הרביעית ועד הקומה התשיעית. חלקם מכונים "ג'ונגל", ומציעים תצפית לכלובי הקופים והפילים שבגן החיות הסמוך. שאר החדרים מכונים "אורבניים" ומציעים נוף פנטסטי, כך לפי אתר המלון, של קו הרקיע של בירת גרמניה. עוד במלון גלישה אינטרנטית ללא תשלום ב-Wi-Fi, כמו גם שכירת אופניים לשיטוט בעיר.

דעת קהל: האם תסכימו שיצפו בכם מבחוץ כשאתם במלון? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully