וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-500 שקל ללילה לזוג: המלון באילת שהפתיע אותנו

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 15:46

מלון נווה אילת (לשעבר "נובה") עבר שיפוץ בכ-30 מיליון שקלים. הוא לא נמצא על הטיילת ויש לו עוד מה לשפר, אבל התמורה למחיר שקיבלנו היתה מצוינת: בריכה גדולה, בופה עשיר וחדרים גדולים. לנפוש באילת מבלי להיכנס להוצאות

מלון נווה אילת/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: זיו שטיינר

הוא לא נמצא על הטיילת, הוא לא ברמה של חמישה או ארבעה כוכבים ואין בו מגלשות מים או בשורה חדשה - אבל מלון נווה (Neve) אילת מציע דבר אחד שחשוב לכולכם - מחיר נהדר (מצאנו לילה ב-495 שקל) שמגלם בתוכו כמעט כל מה שצריכה משפחה שבאה לנפוש בעיר הדרומית: בריכה גדולה, חדרים גדולים, מיקום סביר, ארוחות בשפע ואפילו צוות בידור.

ועם מחיר של מאות בודדות של שקלים ללילה, בתקופות מסוימות, רק נשאר לבדוק מתי לנסוע, ולהזמין. כי החופשה באילת היא מחוץ למלון ותרופת "בין הקיץ לסתיו" היא הכי נעימה שיש.

עוד על מלונות באילת:
מחירי סוף אוגוסט: 3 לילות במלון באילת - 135 אלף שקל
ביקושי שיא במלונות אילת: "2024 תהיה הכי טובה עבורנו"
אילת או חו"ל? בדקנו איפה יותר משתלם לנפוש

מלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
עבר שיפוץ, אבל כדאי גם מבחוץ. מלון נווה אילת/זיו ריינשטיין
הבריכה במלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
מחיר נהדר שמגלם בתוכו כמעט כל מה שצריכה משפחה. הבריכה במלון/זיו ריינשטיין

חדרים גדולים ופרטיות להורים

אחרי שיפוץ מקיף בעלות של כ-30 מיליון שקלים, נחנך בימים אלה מלון נווה אילת, שאולי הכרתם כמלון "נובה" והשיפוץ כלל גם שיפוץ של השם - מנובה לנווה. המלון שייך מזה שנים לרשת אטלס שמחזיקה כבר 17 בתי מלון בארץ - בעיקר בתל אביב וגם כמה בירושלים - ונווה הוא המלון האילתי היחיד שלה.

190 חדרים, מתוכן 126 סוויטות, עוצבו מחדש במלון שהזמן בהחלט ניכר על קירותיו, המעלית, חדר האוכל ושאר פסיליטיז שיש בבניין שנראה מבחוץ כמו מבנה מהאייטיז ברחוב בן יהודה בתל אביב - עם חיפוי משבצות בלבן וקשתות כתומות כאלמנט דקורטיבי. שלושה סוגי חדרים מציעים בנווה לאורחים: סטודיו ל-3 אנשים (25 מ"ר), סוויטה ל-5-4 אנשים (50-40 מ"ר) וסוויטה עם מרפסת (גודל זהה, רק עם מרפסת רחבה). הסוויטות מחולקות לסלון (ספה נפתחת למיטה) וחדר שינה מופרדים עם דלת - מה שמאפשר לבני ובנות משפחה להיות קרובים אלו לאלו, אבל גם פרטיות להורים.

יש לציין, שלא כל החדרים במלון שופצו, וגם באלו שכן תמצאו בחדר האמבטיה אמבט די ישן שכדאי להחליף במקלחון מודרני. הסבונים הם של המותג "417-" מים המלח (כגובה מפלס ים המוות), ויש מיכלים גדולים ואקולוגיים שמקובעים במקום, וזה טוב, לכן לא ברור למה יש בנוסף גם את בקבוקוני הפלסטיק שמציעים גם הם שמפו, מרכך וסבון.

סוויטה במלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
126 סוויטות עוצבו מחדש. סוויטה במלון/זיו ריינשטיין

אל תוותרו על המרפסת

הסוויטות גדולות ונוחות (שווה להוסיף עוד קצת ולקחת מרפסת כי הן ממש רחבות) והן כוללות שולחן מטבח קטן וכיסאות, מקררון, כיור ופינת קפה. עוד בחדר, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצים רבים וספה, וריהוט בעיצוב וינטג', המדמה את צבעי המדבר והרי אילת. מבט למטה מהמרפסת יחשוף את הבריכה שכאילו "כלואה" בין קומת הקרקע של המלון ובין שאר בניינים שבונים בימים אלה בעיר, וניכר כי אילת בתנופת בנייה. עוד מהמרפסת הים והרי אדום של ירדן, והמראה נהדר בעיקר בשקיעה.

בחדר ההורים מיטה זוגית המופרדת משני מזרנים שהיו לא נוחים ומדי קפיציים. כדאי להתקדם ולהחליפם בדור הבא של מזרני נוחות במלונות. מחדר השינה ניתן לצאת אל המרפסת, כמו גם מהסלון, ווילונות גדולים שניתן להסיט, מעניקים חשכה מלאה.

מרפסת במלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
עושה את ההבדל. מרפסת במלון/זיו ריינשטיין

בעיצוב שולבו צבעי המדבר

במסגרת השיפוץ במלון נבנה בו ספא חדש ("אואזיס" שמו, כלומר נווה) שעוצב כולו מחומרים טבעיים. טיפול של 45 דקות עולה 250 שקלים, שעה - 300 שקלים. הבריכה הגדולה שודרגה עם פינות ישיבה מפנקות, שמשיות וערסלים.

בהליך החידוש השתתפו האדריכלים רן ומוריס, שכבר "טיפלו" בכמה מלונות בארץ בעבר, כמו "גורדוניה", "רמת רחל", "אלמא" ואחרים, היו אמונים על שיפוץ הקומה השישית והגבוהה במלון, כמו גם על השטחים הציבוריים והספא. צמד האדריכלים דאג לשלב את צבעי הרי אילת החומים-אדומים בעיצוב האורבני המתחדש, שכלל פינות ישיבה נמוכות, במות מעץ, שמשיות קש של חוף ים ועוד.

בין מתקני המלון גם חדר כושר ואולם קולנוע קטן להנאת האורחים. בגזרת הילדים, חדר משחקי וידאו, ג'ימבורי ומשחקייה וגם והופעות ערב בלובי המלון, שכוללות אקרובטים ומוזיקה. במסגרת העיצוב, הוזמנו שני ציורי קיר, האחד של האמן PESH שמוכר בזכות הסגנון הייחודי של אמנות הרחוב שלו, שנמצא מאחורי הקבלה, והשני של עדה רוטנברג המקשט את אזור הבריכה. גם בחדרים תוכלו להתרשם מציורים ואיורים של עדה ושל האמנית חביבה סליגסון.

מלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
הבריכה הגדולה שודרגה עם פינות ישיבה מפנקות, שמשיות וערסלים/זיו ריינשטיין
הבריכה במלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
הבריכה "כלואה" בתוך בניניים, מה שמעניק לה רוב הזמן צל בחום האילתי/זיו ריינשטיין

חדר האוכל - כל אחד ימצא משהו לשבוע ממנו

בפן הקולינרי, הארוחות במלון טובות ומגוונות. בופה של סלטים בבוקר ובערב, עם דגש על מאכלים שהישראלים אוהבים, כמו חומוס ופיתות, מעורב ירושלמי, סטייקים וקבבים סבירים, שניצלים, אורז ופסטה לילדים. לא "יציאות" מיוחדות או גורמה עילאי, אבל בהחלט כל אחד ימצא משהו לשבוע ממנו. בשבת, הג'חנון המסורתי, שהיה רך וטעים ושאר סלטים ובצקים טעימים. נקודה לשיפור: לצרף עובד נוסף לעמדת החביתות שהתור אליה התארך מאוד. כמו כן, הלחמניות/פיתות לא מספיק טריות. ויש כמובן קינוחים פרווה בארוחת הערב, לא עלינו, אבל המלון כמובן כשר, כמו גם חלק מאורחיו.

בופה במלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
מגוון סלטים בבוקר ובערב. הבופה במלון/זיו ריינשטיין
חדר אוכל במלון נווה אילת. זיו ריינשטיין
אין "יציאות" מיוחדות או גורמה עילאי, אבל בהחלט כל אחד ימצא משהו. חדר האוכל/זיו ריינשטיין

החיסרון הוא גם יתרון

החיסרון של נווה, בהיותו שוכן בתוך העיר (רחוב שדרות חטיבת גולני) ולא על הטיילת, יכול להיות גם היתרון של מי שמחפש יותר שקט ופחות המולה. מעבר לכך, "פארק הטרמינל" החדש, שעליו כתבנו כאן בעבר, נמצא 7 דקות הליכה מהמלון וגם ביג אילת במרחק רבע שעה ממנו. לחוף תצטרכו ללכת 20 דקות.

סך הכל התמורה למחיר בנווה אילת טובה. לסופ"ש של יום הכיפורים (11.10.24) מצאנו לילה ללא ארוחת בוקר החל מ-495 שקלים לזוג, 878 שקלים לזוג+2. אין מחירים כאלה באילת. אמצע השבוע - 675 שקלים (ללא ארוחת בוקר) לזוג, 1,148 שקלים לזוג+2 (ללא ארוחת בוקר). עבור ארוחת בוקר תוסיפו למשפחה עוד 400 שקלים, ועבור חצי פנסיון עוד כ-800 שקלים. בסופ"ש רגיל, שני לילות בחמשוש יעלו לזוג+2 3,000 שקלים עם ארוחת בוקר.

מחיר במלון נווה אילת ליום הכיפורים 2024. אתר רשמי, צילום מסך
בלי אוכל וגם בלי בריכה, אבל הים פתוח. מחיר שני לילות ב"נווה" ביום הכיפורים השנה/צילום מסך, אתר רשמי
seperator

אז החיסרון הוא גם יתרון. למי שמחפש לישון, לאכול בסדר ולתת לילדים ליהנות בבריכה ואולי איזה טיפול לא יקר בספא - מלון נווה מספק את הסחורה. רוצים משהו יותר מפנק, זה לא המלון בשבילכם. ובסופ"ש האחרון שבו שהינו במלון, הוא היה מלא במשפחות שכנראה הבינו שאפשר ליהנות מאילת והאטרקציות שבה - שהים היא הכי טובה בעונה הזו - מבלי להוציא הון על מלון.

הכותב היה אורח של מלון נווה באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully