וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי סוף אוגוסט: 3 לילות במלון באילת - 135 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 12:43

כמה יקר לנפוש באילת בסוף אוגוסט? ובכן, הכי. 3 לילות בסוויטה מפוארת במלון באילת תעלה לכם 45 אלף שקל ללילה!, כפי שמצאנו באתר בוקינג היום

קלאב הוטל אילת/צילום: קלאב הוטל

כולנו יודעים שמחירי החופשה במלונות באילת עולים משמעותית בחודש אוגוסט המבוקש, בטח בשבועיים האחרונים שלו, אבל כשחיפשנו לבדוק מחיר לסופ"ש משפחתי (זוג+3) של שלושה לילות במלון קלאב הוטל אילת - נדהמנו מהמחיר, גם אם זה לחדר הכי יקר שיש במלון (דירת פנטהאוז נשיאותית - 400 מ"ר) - 135 אלף שקל!.

כן, שמעתם נכון, 45 אלף שקל ללילה! בפרטי ההצעה (25-22 באוגוסט) שמצאנו באתר בוקינג, נכתב שהסוויטה נמצאת בקומה גבוהה ויש בה ארבעה חדרי שינה עם מיטות זוגיות ועוד ארבעה חדרי מגורים עם מיטת ספה. הסוויטה היא, למעשה, דירה פרטית בגודל 400 מ"ר עם מטבח פרטי, חדר רחצה ביחידת האירוח, מרפסת, מיזוג אוויר, אמבט ספא, טלוויזיה עם מסך שטוח, טרסה, מכונת קפה, מיני-בר ואינטרנט אלחוטי חינם. יש לציין שיכולים להתגורר בה עד 16 איש.

אגב, בבוקינג דאגו לציין, שההזמנה כוללת ארוחת בוקר נהדרת אם תוסיפו 300 שקלים בלבד. אגב 2, אם תוסיפו 1,170 שקלים, ההזמנה תכלול גם ארוחת ערב.

3 לילות במלון קלאב הוטל אילת - 135 אלף שקל. בוקינג, אתר רשמי
קצת יקר לנפוש של 3 לילות בסוויטה, לא?/אתר רשמי, בוקינג
קלאב הוטל אילת. קלאב הוטל,
מלון קלאב הוטל אילת/קלאב הוטל

אבל אפשר כמובן לנפוש גם בזול יותר

אגב, אם ידכם אינה משגת את הסכום לסוויטה הגדולה, המחיר הכי זול שמצאנו באתר בוקינג לאותם תאריכים בחדר הכי זול לחמישה אנשים הוא 9,340 שקלים בסוויטת ג'וניור דלוקס - 2 חדרים + מרפסת ומטבחון בגודל 50 מ"ר, כולל ארוחת בוקר. בחדר יש מיטה זוגית גדולה ובחדר מגורים עוד שלוש מיטות ספה.

אם תרצו לעלות קצת-הרבה במחיר, אז אותה שהייה באותם תאריכים תעלה לעד תשעה איש בסוויטה נשיאותית - פנטהאוז - 200 מ"ר - 75 אלף שקלים ללא ארוחת בוקר.

יש לציין, שחברת בוקינג אינה קובעת או מתערבת במחירים וכל נושא התמחור נתון לשיקול דעתה של החברה או של בעל הנכס/ המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully