וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני יותר מ-20 שנה המריאה "טיסת הנודיסטים" ומאז היא לא חזרה

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 1:02

עם הרבה רעש יח"צני ולא מעט שאלות המריאה במאי 2003 טיסה כש-90 הנוסעים בה יכלו להתפשט ולהרגיש כמו בחופי נודיסטים. השאלות הרבות נשארו עד היום, אבל למרות הביקוש הטיסה משום מה לא המשיכה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

במקום ללכת שוב לאייפל: פארק הנודיסטים הראשון בפריז נפתח ב'פארק בויס דה וינסנס'/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בחודשי הקיץ והחופש הגדול משפחות רבות יוצאות לחופשה באתרים שטופי שמש, ואנחנו שומעים יותר ויותר על תרבות טיסה, הדרכים הנכונות להתנהג בטיסה, מה מותר ומה אסור ללבוש ועל נשים שהורדו ממטוסים בגלל מחשופים גדולים מדי. עם זאת, חברת תעופה אחת שהייתה פעם פופולארית, נקטה בגישה שונה מאוד בכל הנוגע לתרבות טיסה ולכללי הלבוש במטוס.

למעשה, חברת התעופה הזו, שבסופו של דבר הפעילה טיסה חד פעמית בשנת 2003, הציעה חוויה ייחודית מאוד לטסים. נכון, כולנו שמענו על חופי נודיסטים הפופולאריים מאוד בקרב קהילות מסוימות, אבל טיסת נודיסטים? זה אולי ללכת קצת רחוק מדי אבל זה בדיוק מה שאותה טיסה הציעה לכל המעוניין.

הטיסה שהמריאה ממיאמי לקנקון שבמקסיקו אורגנה על ידי חברת Castaways Travel, וגרמה להרבה מאוד רעש תקשורתי. היא המריאה במאי 2003, למרות שרשות התעופה הפדרלית סירבה לשתף עמה פעולה שכן, לטוס בעירום זה "לא בטוח".

טיסה בעירום. naked-air.com, צילום מסך
ככה זה נראה על המטוס/צילום מסך, naked-air.com

אז איך עבד החלק של העירום? הנוסעים היו צריכים להישאר לבושים עד שהם השלימו את כל תהליך הצ'ק אין והבידוק הביטחוני - כי בכל זאת, הדבר האחרון שמשפחות עם ילדים רוצות לראות בשדה התעופה זה חבורה של אנשים ערומים מסתובבים להם מול העיניים.

גם כשהנוסעים נכנסו למטוס הם היו צריכים להישאר לבושים, עד שהמטוס הגיע לגובה שיוט, הם יכלו להוריד את הבגדים שלהם. לא כולם, שכן הטייס היה חייב להישאר לבוש ולא ידוע מה לבשו הדיילות.

בסך הכל 90 נוסעים היו על טיסת הנודיסטים, וכל אחד מהם שילם 500 דולרים על התענוג.

עוד על נודיזם
יצאתי לקרוז עם 2,000 נודיסטים. כך זה נראה מבפנים

ישראל היא יעד מבוקש מאוד לשיזוף בעירום

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Naked Air

כל מי שטס יודע שבמטוסים די קר בדרך כלל, כך שבטיסת העירום היו צריכים לעשות סידורים מיוחדים כדי שלנוסעים הערומים יהיה חמים. כל נוסע קיבל מגבת כדי שהישבן שלו לא יגע בכיסא, לאחר שהבגדים שלהם היו בתאי האחסון מעליהם או מתחת לכיסא.. בטיסה לא הוגשו משקאות חמים מטעמי בטיחות ברורים. למקרה שתהיתם - בטיסה היו חוקים ברורים שאסרו על הנוסעים לנסות להצטרף ל"מועדון המייל הגבוה" - כלומר לנסות לעשות סקס במהלך הטיסה.

למרות הרעש התקשורתי, ההצלחה היחסית והביקוש, השירות של ה-"Naked Air flight" החזיק מעמד טיסה אחת בלבד ולא המשיך.

חמש שנים לאחר מכן חברת התעופה הגרמנית "OssiUrlaub.de" ניסתה לשחזר את ההצלחה (היחסית) ובקיץ 2008 הכריזה על קו טיסות בעירום מלא. שפעל במהלך קיץ אחד הוביל את נוסעיו הנודיסטים לריזורט קסום באי אוזדום בים הבלטי.

הסיפור של טיסת העירום הפך ויראלי לאחר שפורסם עליו פוסט ברדיט והגולשים שלא קינאו בנוסעים חא המליחו שלא לצחוק: "אוי הריח שבטח היה שם", כתב אחד ושני הוסיף: "נודיסטים הם האנשים האחרונים שאתם רוצים לראות עירומים". שלישי הוסיף: "מקווה מאוד שהמושבים נוקו היטב, או נשרפו, אחרי הטיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully