וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאתי לקרוז עם 2,000 נודיסטים. כך זה נראה מבפנים

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 19:28

אז מה עושים בקרוז שמוקדש כולו לעירום: אחד המשתתפים מספר על החוויות המגוונות שלו ועונה על הכל: מי האנשים שיוצאים לשיט כזה, מה "רמת האטרקטיביות" שלהם בעיניו, האם יש בזה משהו מיני ומתי כן מומלץ להתלבש?

קרוז אירוטי/temptationcruises

חופשות בעירום אינן דבר חדש, ויש להן אפילו שם: חופשות נטוריסטיות. אבל נדמה שהרף כל העת עולה. כעת, מטייל נלהב במיוחד שופך אור על החוויה ומספר - בעילום שם - איך זה לצאת לקרוז שכולו מוקדש לעירום. מסתבר שיש לכך לא מעט יתרונות, כולל העובדה שלא ממש צריך לסחוב מזוודות כבדות ומלאות בבגדים. אבל עוד נגיע לזה.

הדיילי מייל מדווח כי האיש, כבן 67, שיתף את חוויותיו ברשת החברתית Reddit, ואף הפציר בגולשים לשאול אותו "כל דבר שתרצו". את השיט הוא הזמין דרך חברת הנסיעות Bare Necessities שבסיסה בטקסס. כיאה לשמה (Bare משמעו חשוף), היא מציעה קרוזים שבהם הלבוש הוא רק אופציה, והיא עושה זאת כבר משנת 1990.

תשכחו מחילופי זוגות

האיש סיפר כי הקרוז נערך על ספינה של חברת קרניבל. הוא ואשתו בת ה-61 הצטרפו לחוויה שכללה עוד כ-2,000 נוסעים. מסלול השיט יצא מטמפה שבפלורידה, ופקד אתרים במקסיקו ובהונדורס. עוד הוא סיפר כי זוהי הפעם הראשונה שיצא לשיט נודיסטים, והדגיש כי לא מדובר בשיט של חילופי זוגות (סווניגרים) או בסביבה שמעודדת אקטים מיניים. "היה מדובר בקהל נוסעים עם ניסיון נודיסטי רב", אמר.

כאשר התבקש לתאר את הפרטים הקטנים של שיט מסוג זה, הוא חשף כי "בדרך כלל, הקפטן מודיע לאחר יציאה מכל נמל שאפשר להסיר את הבגדים. זה קורה בערך לאחר 30 דקות מעזיבת הנמל". וגם ההיפך קורה: כאשר הספינה מתקרבת לנמל היעד הבא שלה, מתבקשים הנופשים להתלבש. "אנשים בדרך כלל מנצלים את ההזדמנות להיות עירומים, מכיוון שזו בעצם המטרה של השיט", הוסיף.

ועבור מי שתהו - לדבריו אנשי הצוות של הספינה לא השתתפו בחגיגת העירום, והיו לבושים במשך כל זמן ההפלגה, למעט צמד גברים וצמד נשים שהופיעו על במת התיאטרון בספינה. עוד הוא הוסיף כי למיטב הבנתו, אף עובד או עובדת של חברת הספנות אינו מחויב לעבוד בהפלגות מסוג זה אם אינם מרגישים נוח עם העניין.

עוד על חופשות נטוריסטיות:
אלו חופי הנודיסטים הכי טובים באירופה בכלל וביוון בפרט
השאירו את בגד הים בבית: ה-Airbnb של הנודיסטים
אלה אתרי הנופש למי שאוהב להסתובב ערום במזג האוויר החורפי
פריז משיקה את פארק הנודיסטים הראשון שלה וככה הוא נראה
הנודיסטים צדקו: מי שמתפשט בחופשה - יותר מאושר

הגיל או התרגיל

רבים מבין המגיבים לסיפורו של האיש, הסתקרנו באשר לסוג האנשים שהיו בהפלגה. האיש ציין בכנות רבה כי "אין ספק, היו יחסית מעט זוגות צעירים, כך שהעניין היה די מוטה [ לטובת מבוגרים ]. רובם היו בשנות ה-50 עד ה-70 לחייהם. היו גם הרבה גברים גייז ומעט מאוד לסביות. אבל לדעתי גם הן חשו בנוח. מדובר בקהל מאוד מכיל ומקבל".

מעבר לעניין הגיל, נשאל האיש לא מעט על מידת האטרקטיביות של הנוסעים והנוסעות. תשובתו המפתיעה: נראה שהפלגות מסוג זה מיועדות לאנשים שאוהבים לאכול ולרבוץ, אז היו הרבה אנשים גדולים". האיש אף סיפק תשובה באחוזים לגבי רמת האטרקטיביות של הקהל: "20 אחוז אטרקטיביים, 20 אחוז ממוצעים ו-60 אחוז לא אטרקטיביים". וכאשר נשאל לגבי מדינות המוצא של חובבי העירום שהיו בספינה, השיב כי רובם היו אמריקנים, בעוד שהיו מעט אירופאים ואוסטרלים.

אכיפה סמויה?

שאלה שחזרה על עצמה פעמים רבות היתה כיצד מתמודדים עם ה"סיכון" שכרוך בכך שאנשים רבים אולי מצלמים בהיחבא תמונות וסרטונים של מה שקורה על הספינה. על כך השיב כי "כולם היו מאוד
מכבדים. כולם יודעים שאי אפשר לצלם אנשים אחרים. בקרוז זה הדאיג אותי הרבה פחות מאשר בחופי נודיסטים. למעשה, כמעט אף אחד לא הסתובב בספינה עם טלפונים, שברוב המקרים הושארו בתא". עוד הוא הוסיף כי עבור מי שבכל זאת לא מודע לכללים, היו שלטים רבים שהוצבו ברחבי הספינה, כמו גם אנשי צוות של חברת הנסיעות, שתפקידם היה לאכוף את מה שהוא כינה "נימוסים נטוריסטיים".

וכאשר המשיכו לשאול אותו בעניין צילומים מחתרתיים, השיב כי "ביליתי הרבה באינטרנט במחקר על נודיזם, ומעולם לא ראיתי ולו צילום אחד מהפלגות מסוג זה, למעט צילומים קבוצתיים שאנשים עושים מרצונם החופשי. אז מהדברים האלה בכלל לא דאגתי".

מילה על היגיינה

נושא נוסף שהעסיק רבים מהגולשים היה נושא ההיגיינה. בתשובתו, אמר כי כל הנופשים והנופשות הסתובבו עם מגבת בידם, כדי לשבת עליה במקומות הציבוריים. מעבר לכך, בכל רחבי הספינה חולקו מגבות נקיות לצורך העניין.

בעוד שהשיט הוגדר כקרוז בעירום, הרי שהאיש הסביר כי בהזדמנויות מסוימות אנשים בכל זאת התלבשו. כך למשל בחדר האוכל הראשי ובמסעדות המיוחדות. בנוסף, רבים מהמשתתפים נהגו להתלבש בשעות הערב והלילה, לאחר שבילו יום שלם עירומים תחת קרני השמש. "אז אחרי השעה 18:00, היה שילוב מוזר של עירום, לבוש רגיל ונשים שלבושות בבגדים סקסיים, כמו למשל חולצות שקופות. ובכלל, השילוב של מספר אנשים לבושים לצד מספר אנשים עירומים שבילו יחד בברים, היה לדבריו "מוזר, אך הוסיף לקסם".

ומה קורה בחזית ההנעלה? "נדרשו נעליים בספינה, למרות שחלק מהאנשים בכל זאת הסתובבו יחפים. בארוחת הערב, כולם היו בכפכפים או בסנדלים".

"אתה חי רק פעם אחת"

כפי שכבר צוין קודם, בהגעה לנמלי הביקור נדרשו כולם להתלבש, אך בסיורי החוף, כאשר הגיעו לחופי נודיסטים - אנשים שוב התפשטו.

לסיכום, האיש מספר כי היתה זו "חוויה מדהימה, עם מזג אוויר נהדר והזדמנות לעשות המון דברים בעירום מלא: לטייל בחופים, באתרי נופש, לרקוד, לבלות בברים ועוד. להיות בעירום בשיט אולי נראה לפעמים קצת טיפשי, אבל אתה חי רק פעם אחת... וכן, הרבה יותר קל לארוז לחופשה כזאת", הוא מסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully