וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים לקרוא את זה: דייל חושף 8 דברים שממש אסור לעשות בטיסה

21.10.2022 / 0:01

דייל ותיק חשף את הסודות שאסף במשך שנים לגבי ניקיון המטוס כולל דברים שלא חשבתם עליהם כלל: כמו לא ללבוש מכנסיים קצרים ולא לגעת בידית הורדת המים בשירותים או בחלון

חמישה דברים שאסור לעשות במטוס/@tommycimato

נוסעים רבים נותרו המומים אחרי שדייל חשף את הדברים שפשוט אסור לעשות במטוס. מאז שטומי צימטו שיתף בטיקטוק את הסודות הללו הוא קיבל יותר מ-653 אלף לייקים ומספר גבוה של תגובות - שרובם מודים לו על מה שגילה להם.

בין היתר הוא מספר שאסור שנוסעים ילבשו מכנסיים קצרים, ישעינו את הידיים שלהם על החלון במטוס ושהם צריכים לשתות לפחות 470 מ"ל של מים בכל טיסה.

ראשית כל, טומי מייעץ לנוסעים לא לגעת ביד חשופה בכפתור הורדת המים בגלל שהוא מאוד לא היגייני. "זה די מגעיל, כשאתם מורידים את המים, השתמשו בנייר שנמצא שם", הוא אומר. הוא מזכיר לגם צופים לשתות מים כשהם באוויר, במיוחד בטיסות ארוכות, "הימנעו מהתייבשות. תשתו לפחות 470 מ"ל בכל טיסה".

צפו בסודות שהוא חושף

בזמן שהמושב שליד החלון הוא פופולרי מאוד על ידי רוב הנוסעים, טומי מספר שלעולם אל תישנו או תישענו עליו. "אתם לא יודעים כמה אנשים או ילדים ניגבו את הפנים או דברים אחרים על החלון הזה". דבר נוסף שהוא מזהיר ממנו זה לעולם לא ללבוש מכנסיים קצרים בגלל "שאתם לא יודעים אם הכסא נקי. אם יש לכם מכנסיים ארוכים, יהיו עליכם פחות חיידקים". טיפ נוסף - הנוסעים לא צריכים לפחד לומר לדיילים אם הם מרגישים לא טוב, כי טומי אומר שהם "שם כדי לעזור לכם".

בזמן שהסירטון תפס את תשומת הלב של עשרות אלפים, נוסעים רבים פחות התרשמו מהסודות של המטוס וכמה עוקבים אפילו כעסו שמאפשרים למטוסים להיות כל כך מלוכלכים. "לסיכום, כל המטוס מאובק", כתב אחד מהם, "זה רק מוכיח שאתם לא מנקים את המטוס". שני הוסיף: "אז אתה אומר שאתם לא מחטאים את המטוס בכל טיסה, הבנתי".

טומי רצה להבהיר ובאזור התגובות הוסיף: "צוות הקרקע מנקה את המטוס, הם מנסים לעשות את זה הכי טוב שאפשר, אבל הם יפספסו מקומות ולא תמיד יש להם זמן". אנשים אחרים הודו לטומי על המידע.

אז מה הטיפים של טומי?
1. אל תלכו יחפים במטוס.
2. אל תתחילו ללכת בזמן כיסי אוויר.
3. אל תתעלמו מהצגת נהלי הבטיחות.
4. אל תקישו באצבעות כשאתם קוראים לצוות.
5. אל תקומו ברגע שנוחתים.
6. אל תגעו בכפתור הורדת המים בשירותים.
7. לעולם אל תלבשו מכנסיים קצרים.
8. אל תשעינו את הראש שלכם על החלון.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • דייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully