וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז הדיילת קיבלה מרפק לפנים: צפו בקטטת הגברים בטיסה

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 20:04

שני נוסעי חברת התעופה הטייוואנית EVA Air, נלחמו ביניהם על מושב בטיסה מטייוואן לקליפורניה. הדיילות האמיצות נכנסו להפריד, ואחת מהן אף זכתה למכה לא נעימה בפניה. צפו באירוע

נוסעים הולכים מכות בטיסת EVA Air/צילום: X

סרטון מזעזע עלה באינטרנט בימים האחרונים, ובו נראים שני נוסעי חברת התעופה הטייוואנית EVA Air נלחמים על מושב בטיסה ארוכת טווח מטייוואן לקליפורניה.

לפי ה"ניו יורק פוסט", התקרית התרחשה ביום שלישי השבוע, כשהקטטה פרצה שעות ספורות לתוך הטיסה הארוכה בת 11.5 שעות, כאשר אחד הנוסעים החליט להחליף מושב כי שכנו השתעל - והתיישב על מושבו של השני שהיה פנוי באותה העת. כשהנוסע המקורי חזר, הוא ניסה להכות את הנוסע שפלש למושב שלו.

הסרטון ששותף ב-X (לשעבר טוויטר) תחת השם "A Fly Guy's Crew Lounge", מראה דיילות מנסות להרגיע את שני הנוסעים הנלחמים. כשהן מנסות להפריד בין הגברים, אחת הדיילות מקבלת לפתע מרפק בראש. ברקע, נוסעים צורחים כששני הגברים ממשיכים להתגושש, מחליפים מכות במעבר המטוס, לפני שכמה נוסעים נכנסים כדי לעזור לצוות להפריד ביניהם.

עוד מכות בטיסות:
שתי נוסעות רבו על מקום ליד החלון; זה נגמר בפיצוצים. צפו
נוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס, נשכה דיילת - והודבקה למושב
נקמה במטוס: הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך
קשה לצפייה: נוסע סירב ליישר את המושב בטיסה, וקיבל מכות קשות

נוסעים הולכים מכות בטיסת EVA Air. X, צילום מסך
הדיילות מנסות להרגיע את הנוסעים הנלחמים. מתוך סרטון הקטטה בטיסת EVA Air/צילום מסך, X

"מוריד את הכובע בפני הדיילות"

"אתמול פרצה קטטה קשה בטיסת EVA Air BR08 בכיוון טייוואן לסן פרנסיסקו", כתב משתמש X ששיתף את הסרטון. "שני נוסעים ניהלו ויכוח סוער על מושב ריק, שהסלים במהירות לעימות פיזי".

על פי הפוסט, הקטטה האלימה פרצה ואנשי צוות הקבינה נאלצו לשים את עצמם בין שני הגברים כדי לעצור אותה. בעקבות הקטטה האלימה, שני הגברים שהמשיכו להצביע ולצעוק זה על זה, הורחקו בנפרד למשך שארית הטיסה. לפי הדיווחים הם הועברו למשטרה בסן פרנסיסקו עם הגעתם ליעד.

בינתיים, ברשתות החברתיות, הסרטון הפך ויראלי עם יותר מ-34,000 צפיות. בתגובות שיבחו הגולשים את הדיילות. "מוריד את הכובע בפני המקצועיות וההתערבות המהירה של הדיילות. אני תוהה אם עונש כלשהו נגזר על הנוסעים הללו?" כתב משתמש אחד. "כשזה קורה, האם צוות האוויר יקבל סיוע מאדם מיומן כדי לרסן נוסעים אלימים כלשהם?" כתב אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully