וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם על מושב מרווח, התבקש לזוז כדי שמשפחה תשב יחד - וסירב. אז מי צודק?

נוסע בטיסה הזמין מראש מושב יקר יותר עם מקום לרגליים, אך במהלך הטיסה התבקש לעבור למושב אחר, כדי שמשפחה בת שש נפשות תשב יחד. לאחר שסירב, זכה ליחס "מתועב" מצד אנשי הצוות. ומה אתם הייתם עושים?

סימולציית טיסות לדובאי/טייסת הסימולטורים

המקרה הזה עורר לא מעט ויכוחים ברשתות החברתיות - וכנראה שבצדק, מאחר שמדובר בדילמה של ממש. לאחרונה פורסם באתר ה-Sun כי נוסע בטיסה שפרטיה לא נמסרו, החליט לשלם תוספת מחיר על מושב בשורה שבה יש מרווח רגליים נרחב למדי. במהלך הטיסה, הוא התבקש לפנות את מקומו ולעבור למושב אחר במטוס, כדי שמשפחה בת שש נפשות תוכל לשבת יחדיו.

הנוסע סירב לבקשה, במיוחד לאור העובדה שמדובר בטיסה של כ-10 שעות. לדבריו, מאותו הרגע, הוא זכה למבטי בוז מצד שאר נוסעים, במהלך הטיסה.

אילוסטרציה. ShutterStock
הנוסע סירב לבקשה וזכה למבטי בוז/ShutterStock

הנוסע פרסם את המקרה באתר המדיה החברתית Reddit, וכתב "שילמתי סכום כסף נוסף על מושב שנמצא בחלק הקדמי של תא הנוסעים, אל מול מחיצה גדולה, כך שיהיה לי מרווח גדול לרגליים. ביצעתי את התשלום לטיסת הלוך ושוב, כלומר בסך הכל לטיסות שנמשכות כ-20 שעות".

עוד הוסיף הנוסע כי זוג נוסעים מבוגר, עם שני ילדים כבני שמונה ושני תינוקות, ביקשו לשבת באותה שורה, שבה ארבעה מושבים ומקום למתקן לנשיאת תינוקות.

את הבקשה לשנות את המקום הוא קיבל מהדיילת. "הסברתי לה ששילמתי תוספת עבור המושב הזה, והיא הגיבה ואמרה שהמושב שאליו היא מבקשת שאעבור, נוח באותה המידה".

עוד הוא הסביר כי מדובר אמנם באותו סוג מושב ובאותה מחלקה, אך הוא מצוי במעבר, וללא מקום לרגליים. האיש כאמור סירב לזוז, וכתוצאה מכך בני המשפחה לא ישבנו יחדיו. עוד הוא הוסיף כי מאותו רגע, השירות שקיבל מצוות המטוס היה "מתועב", ולמעשה "שכחו" לשרת אותו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
seperator

"הורים חושבים שנעשה את כל מה שהם מבקשים"

רוב המגיבים לפוסט שהעלה הנוסע באתר Reddit הסכימו כי מעשיו לא היו פסולים. "שילמת יותר כסף ותכננת את הכל מראש. הם לא עשו זאת. יותר מדי הורים סבורים שכולנו פשוט נעשה את כל מה שהם מבקשים מאיתנו, גם אם הם לא משלמים על השירות או לא מתכננים קדימה", כתב אחד המגיבים. אחרים טענו כי היה על צוות האוויר למצוא לו מושב נוח ומרווח באותה המידה, אם מבקשים ממנו לזוז. "הייתי אפילו מנסה למכור את המושב הזה", הגיב גולש אחר.

מצד שני, היו לא מעט מגיבים, בעיקר בעלי משפחות, שסיפרו כי לא פעם הזמינו מקומות ישיבה צמודים במטוס, רק כדי לגלות שצוות האוויר מפריד ביניהם לקראת הטיסה. מגיב אחר הוסיף כי "לא תמיד אפשר להזמין שורה שלמה. לפעמים אין ברירה אלא להזמין שלושה מושבים צמודים מתוך ארבעה, ואז לקוות שמישהו במטוס יסכים להחליף איתך".

באופן טבעי, הוויכוח הגיע גם אל מחוזות אחרים, ובין התגובות היה ניתן למצוא מקרה של נוסע שהתבקש על ידי הנוסע שישב לידו שלא להזמין את מנת העוף, כי הילד שלו טבעוני.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully