וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס, נשכה דיילת - והודבקה למושב

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 12:50

לאחר המולה מלחיצה שתועדה ברחבי המטוס של חברת אמריקן איירליינס, הבינו הנוסעים את מה שהתרחש: אחת הנוסעות חוותה התמוטטות עצבים, ואנשי הצוות נאלצו לקשור אותה למושב ואף לחסום את פיה

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס/צילום: KTVUKTVU

נוסעי הטיסה הזו של אמריקן איירליינס, חברת התעופה האמריקנית שטסה גם לישראל, לא ישכחו אותה במהרה. במהלך הטיסה, אחת מן הנוסעות ניסתה לפתוח את דלת המטוס ונשכה את הדיילת. לאחר שהשתלטו עליה, היא הוצמדה למושבה באמצעות נייר דבק. על הדרך, גם פיה נאטם בנייר דבק, בשל צעקותיה הרמות.

האירוע המטריד הזה תועד במצלמתה של אחת הנוסעות בטיסה, שעשתה את דרכה מדאלאס לעיר שארלוט שבקרוליינה. הדיילי מייל מדווח כי הנוסעת חוותה מה שהוגדר כהתמוטטות עצבים, במהלך כשעתיים מתוך שלוש שעות הטיסה. אריאנה מת'אנה, הנוסעת שתיעדה את המקרה בחשבון הטיקטוק שלה, סיפרה כי בשלב מסוים התעוררה המולה בקדמת המטוס, והדיילים נעו במהירות, הלוך ושוב ברחבי המטוס, ונעלו את תאי השירותים כדי לצמצם אפשרות לנזקים או פגיעה נוספת מצד הנוסעת. "לא נאמר דבר, אבל היה ברור שקורה משהו", אמרה מת'אנה.

חכו לסוף הסרטון

נוסעת אמריקן איירליינס הודבקה למושב. צילום מסך, צילום מסך
חוותה התמוטטות עצבים. הנוסעת שהודבקה למושב/צילום מסך, צילום מסך

נכנסה לרשימה השחורה של חברת התעופה

בסופו של דבר, הודיע הקברניט כי על כל הנוסעים להישאר במושביהם, בעודו מציין שיש בעיה בקדמת המטוס. לאחר הנחיתה, וכפי שתועד בסרטון, חלפו הנוסעים על פני הנוסעת, הקשורה למושבה ופיה אטום אף הוא בסרט הדבקה. בשער היציאה, המתינו חובשים עם אלונקה.

חברת התעופה אמריקן איירליינס הוציאה הצהרה שבה אישרה כי "הנוסעת היתה 'מרוסנת', לאחר שעוררה את דאגתם של אנשי הצוות".

בהצהרה נסמר כי "במהלך טיסת 1774 מדאלאס לשארלוט, ב-6 ביולי, דיווח הצוות על חשש בטיחותי, לאחר שנוסעת ניסתה לפתוח את הדלת בקדמת המטוס, תקפה פיזית את אנשי הצוות, נשכה וגרמה לפציעתה של דיילת. למען ביטחונם של הנוסעים האחרים ואנשי הצוות, הנוסעת היתה מרוסנת עד לנחיתת המטוס, שם היא נמסרה לידי אנשי אכיפת החוק וצוותי החירום".

עוד נמסר כי הנוסעת הועברה לבית חולים לצורך אבחון פסיכיאטרי. בנוסף, שמה הוכנס ל"רשימה השחורה" של אמריקן איירליינס, כך שלא תוכל עוד לטוס במטוסי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully