וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה במטוס: הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך

הסרטון המתעד את האירוע הועלה לטיק-טוק וגרף מיליוני צפיות, אך יש מי שסבורים שמדובר בזיוף. מה שכן, רבים מהגולשים צידדו במעשה

מה עשו לשיער הארוך של הנוסעת בטיסה?/TIKTOK/JanelleFlomShow

כולנו חולמים לנקום בטיפוסים האלה, אבל כמה מאיתנו אכן מממשים את יצר הנקמנות? אחת מנוסעות מטוס בטיסה שפרטיה לא נמסרו, פיזרה את שיערה הארוך לאחור, אל מעבר למשענת הראש של מושבה, באופן שהסתיר את מסך הטלוויזיה של הנוסעת שישבה מאחוריה.

עקבו אחרי האינסטגרם שלנו wallatravel
ויש לנו גם טיקטוק!

הנקמה לא איחרה להגיע. לאחר שניסתה להסיט בידיה את השיער הארוך שכיסה את מסכה, החלה הנוסעת במעשה הנקם: היא הדביקה מסטיק לשיערה השופע של הנוסעת, הוסיפה גם סוכרייה על מקל, קיצצה קצוות שיער באמצעות מספריים ולבסוף תיבלה (וגם טבלה) את הכל בקפה.

נוסעת הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך בטיסה. צילום מסך, צילום מסך
כך ייעשה לנוסעת שמסתירה את המסך עם השיער/צילום מסך, צילום מסך
נוסעת הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך בטיסה. צילום מסך, צילום מסך
הנוסעת מאחרו תיבלה/צילום מסך, צילום מסך

מהלך האירועים כולו תועד בסרטון שהופץ בטיק-טוק, על ידי אחד הנוסעים שהיה עד למעשה. עם זאת, חלק מהגולשים סבורים כי מדובר במתיחה. בנוסף, בסרטון נראית דיילת שחולפת לצד הנוסעות, אך נראה כי היא החמיצה את הדרמה.

ה-SUN מדווח כי הסרטון כבר גרף קרוב ל-10 מיליון צפויות, וכאמור, יש מי שסברו כי האירוע מזויף והנוסעת שמלפנים חבשה פאה. זאת מאחר שבנסיבות רגילות, היא היתה חשה במה שמעוללים לשערה.

מה שבטוח הוא שהסרטון עורר סערה, בעת שחלק מהגולשים צידדו במעשה, וחלק גינו אותו. ועוד מסתבר כי בין אם הסרטון אמיתי או מזויף, מסתבר שהרבה אנשים היו רוצים לפעול באופן דומה לו היו מסתירים להם את המסך במטוס. "אוקיי, אם זה אמיתי, אני מסכים עם הפעולות האלה", כתב אחד המגיבים. אחר הוסיף "אני הייתי חותך הרבה יותר אם היו מנפנפים מולי כך בשיער", וגולש נוסף הכריז: "אני לגמרי בצד שלך".

נוסעת הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך בטיסה. צילום מסך, צילום מסך
לא ברור אם הסרטון אמיתי או מזויף, אך הוא עורר סערה ברשת/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully