וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נוסעות רבו על מקום ליד החלון; זה נגמר בפיצוצים. צפו

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 8:43

על פי הדיווח, אם לילד עם צרכים מיוחדים עלתה על טיסת-פנים בברזיל וביקשה מנוסעת אחרת לתת לה את מקומה ליד החלון. מכאן הכל הדרדר לקרב סוער בין שתי משפחות, שבסופו 15 איש הועפו מהמטוס

2 נוסעות בטיסה בברזיל הולכות מכות/צילום: טוויטר

בעקבות מחלוקת על ישיבה במושב ליד החלון עבור ילד עם צרכים מיוחדים, פרץ ריב אלים בין שתי נשים במטוס - ובמהרה התקרית הפכה לקטטה סוערת בין שתי משפחות. בסופו של דבר, 15 נוסעים הורדו מהמטוס. התקרית אירעה במטוס של חברת התעופה הברזילאית GOL, בטיסה 1659 מסלבדור לסאו פאולו.

נוסעים שהיו עדים לתקרית מאתרים את השתלשלות המאורעות ומספרים כי אם לילד עם צרכים מיוחדים עלתה למטוס ורצתה לשבת במושב ליד החלון. נוסעת אחרת, שכבר ישבה במושב החלון, דחתה את בקשתה. אמו של הילד (אחד המקורות טוען כי היתה זו אחותו) חשה פגועה מהאופן שבו סורבה לבקשתה, ומיד החלה לתקוף את הנוסעת. וכמו שקורה לעתים רבות בסיטואציות מעין אלה, התקרית תועדה והועלתה לרשתות החברתיות. בשני הסרטונים שצולמו ניתן להבחין היטב באם התוקפת (בשלב מסוים החולצה שהיא לובשת נופלת ממנה). אנשי צוות האוויר חצצו בין המתקוטטות והצליחו להפריד בין שתי המשפחות.

נוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס, נשכה דיילת - והודבקה למושב
נקמה במטוס: הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך
קשה לצפייה: נוסע סירב ליישר את המושב בטיסה, וקיבל מכות קשות

2 נוסעות בטיסה בברזיל הולכות מכות. טוויטר, צילום מסך
בשלב מסוים במהומה, החולצה שהאם לובשת נפלה ממנה. המכות בטיסה/צילום מסך, טוויטר

ומה אתם הייתם עושים?

מאוחר יותר, סיפרה אחת הדיילות לכלי התקשורת בברזיל כי "כבר סגרתי את דלתות המטוס, ואז הבחנתי בשורה 20 בשתי הנשים שמכות זו את זו. רצתי לשם ומיד עמדתי ביניהן. במשפחה אחת היו חמישה אנשים ובשנייה עשרה. שתי המשפחות החלו לריב ולקלל זו את זו".

אתר Live and Let's Fly מדווח כי למרות ש-15 המעורבים הורדו מהמטוס, לא דווח כי בוצעו מעצרים. כעת נשאלת השאלה האם מקובל לדרוש מנוסע לזוז ממקומו לטובת משפחה שבה ילד עם צרכים מיוחדים? באופן כללי, אפשר להסכים כי במקרה זה, ההתנהלות הכללית היתה בהחלט לא מקובלת. נראה גם כי מי שהתחילו לפעול באלימות היתה המשפחה עם הילד. כך או אחרת, אפשר לבקש ממישהו לעבור מקום במקרה כזה, אבל אם נענים בשלילה, אין לצד השני שום זכות לכעוס (למרות שיש מקרים יוצאים מן הכלל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully