וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באילת מציעים: שלמו 500 שקל ללילה במלון, וקבלו 300 שקל לבזבוזים

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 10:39

אחרי שאירחה מפונים במשך חודשים, מנסה אילת למלא את מלונותיה בחודש החלש של פברואר ולמשוך את הישראלים עם הצעה מפתה: הזמינו לילה במלון ב-500 שקל (מינימום שני לילות) וקבלו 300 שקל לניצול במסעדות, באטרקציות ובחנויות העיר

פארק הטרמינל באילת/צילום: דוברות אילת

"Eilat love back" ("אילת אוהבת בחזרה" - לא צריך S במילה Love?) כך נקרא הקמפיין החדש של העיר אילת, שמנסה למשוך אליה ישראלים לחופשה במלונותיה בחודש החלש והחורפי של פברואר.

לפי הקמפיין, העיר אילת הייתה הראשונה להירתם לסייע למפונים מהדרום, וכמעט מיד אחר כך גם מהצפון, החל מיומה הראשון של המלחמה וחיבקה באהבה עשרות אלפי מפונים. "העירייה ותושבי אילת נרתמו בהיקפים חסרי תקדים, והיום הם מזמינים את תושבי ישראל לחבק את אילת בחזרה במסגרת קמפיין ייחודי, בשיתוף עם תאגיד התיירות אילת - Eilat love back", נכתב בהודעה מטעם תאגיד התיירות. לפי הדיל, ישראלים שיצאו לחופשת התאווררות באילת, באמצע שבוע במהלך חודש פברואר, ישלמו עד 500 שקלים לזוג ללילה ויקבלו 300 שקלים לבזבוזים (cash back) למימוש במסעדות, באטרקציות וגם בחנויות. המבצע בהזמנה של מינימום שני לילות.

עוד בנושא:
מאות צימרים מארחים בחינם את מפוני ישראל, ולא מקבלים שקל
הייתם מזמינים נופש במלון שיש בו מפונים? הדילמה של המלונות בארץ
בעקבות הביקורת ממטה המשפחות: מארגני פסטיבל דרום אדום הודיעו על ביטולו

חופשה באילת. יאיר ואלר,
רק תבואו, אבל לשני לילות מינימום ובאמצ"ש. נופשים באילת/יאיר ואלר

מימוש השוברים בלמעלה מ-250 עסקים אילתיים

בין מלונות ההתאחדות שמשתתפים במיזם: דן נפטון, דן פנורמה, מלונות אסטרל, מלונות בראון, מלונות ישרוטל ים סוף והמלך שלמה, מלונות פתאל יו מג'יק פאלאס, ליאונרדו ריזורט, אוריכדיאה, ריף, ג'קוב, קיסר ועוד.

הנופשים במסגרת המיזם יהיו על בסיס לינה וארוחת בוקר, דבר שיאפשר לנופשים ליהנות מההיצע הקולינרי של אילת וכך לחזק עסקים מקומיים.

את השוברים אפשר יהיה לממש בלמעלה מ-250 עסקים אילתיים, בהם מסעדות ובתי קפה, ברים ומועדונים, חנויות ומסחר (לא כולל מרכולים ובתי מרקחת), אטרקציות, יופי וספא ופעילויות פנאי. במסגרת המיזם, יקבלו אורחי העיר שלושה שוברי הנחה/רכישה דיגיטליים על סך 100 שקלים כל אחד למימוש בעסקים המשתתפים בפרויקט, בזמן שהותם בעיר. שובר אחד מתוך השלושה יהיה תקף למסעדות. את השובר יש לממש במלואו. המיזם יסתיים ביום 29.2.24 בחצות.

עוד בוואלה!

רוצים לנפוש בזול במלון אילת? הנה הפתרון המושלם לכך

לכתבה המלאה
נפטון אילת. יח"צ,
אחד מהמלונות המשתתפים במצבע "אילת אוהבת חזרה". נפטון אילת/יח"צ

"המיזם הוא הדרך של עיריית אילת לפעול בשני מישורים. גם לתמוך בעסקים המקומיים, עם מימון תקציב בזבוזים לכל הזמנה, שיהיה תקף רק לתקופת החופשה, וגם להעניק חוויות חופשה מספקת ומתגמלת לכל מי שיגיע לעיר בתקופה בה כולנו זקוקים להתאווררות", נכתב בהודעת תאגיד התיירות אילת.

בחודש פברואר יוכלו המבקרים ליהנות ממגוון פעילויות, בהם מיזם "101 חוויות, אילת אחת אפס שקלים", שמציע למבקרים מגוון של חוויות אליהן יכולים להצטרף, כמו שיט בים האדום, טיול אופניים חשמליות במדבר, סיורים קולינריים, סשן חתירה בסאפ ועוד המון, והכל ללא תשלום. גם התרבות בעיר מתעוררת ומאפשרת קצת הפוגה, ובפברואר יתקיים סופ"ש ג'אז חורף במתכונת מיוחדת לתקופה, בתאריכים 22-24.2, עם מיטב אמני הארץ והעולם לצד הופעות אקוסטיות בעסקים (פתוחות ללא תשלום). בתאריכים 15-16.2 יתקיים תיאטרון רחוב בטיילת אילת וקבלת שבת בחופים.

פרטים על כל המקומות המשתתפים, ניתן לראות באתר https://eilatloveback.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully