וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקורת ממטה המשפחות: מארגני פסטיבל דרום אדום הודיעו על ביטולו

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 10:40

בעמותת התיירות שקמה בשור הוציאו היום הודעה כי הם מבטלים את האירועים שתוכננו הסופ"ש, זאת בעקבות הביקורת של מטה משפחות החטופים ותושבי עוטף עזה. "אנחנו קשובים ושותפים לכאבם של תושבי האזור, החלטנו לא לקיים את אירועי דרום אדום במתכונת שתוכננה"

בווידאו: אשפה שהשאירו מטיילים אחרי פסטיבל דרום אדום/צילום: קק"ל

מארגני דרום אדום הודיעו היום (שישי) שהפסטיבל בוטל, חוץ מצעדת הכלניות - כך דווח בגלי צה"ל, זאת בעקבות הביקורת של מטה משפחות החטופים בימים האחרונים. בעמותת התיירות שקמה בשור הוציאו היום הודעה כי הם מבטלים את האירועים שתוכננו הסופ"ש. "אנחנו קשובים ושותפים לכאבם של תושבי האזור. החלטנו, יחד עם חמש המועצות האזוריות השותפות שלנו, לא לקיים את אירועי דרום אדום במתכונת שתוכננה".

עוד מסרו בהודעה כי "תושבי האזור, ובעלי עסקים רבים שבחרו לחזור ולפעול, יפתחו את שעריהם למבקרים והם מצפים לחזור ולארח מבקרים. מידע מסודר על עסקי התיירות שיפעלו, שעות פעילות והרשמה יופיעו באתר הבשור וכולם מוזמנים לבקר ולתמוך". צעדת הכלניות לזכרו של ההרוג אופיר ליבשטיין, בתיאום ובהסכמת משפחתו ומועצת שער הנגב, תתקיים.

כלניות דרום אדום. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
כלניות דרום אדום/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

"הכלניות חזרו, וגם 'דרום אדום'. אפשר לכתוב אין ספור קלישאות על דם ואדמה, על החזרה הצמיחה והפריחה. אבל ראיתי היום את השלטים שקק"ל שמו ביערות שלהם לכבוד דרום אדום, ביחד עם השירותים הכימים.

"אז במילה אחת 'לא', ובשתי מילים 'אל תבואו'.


בר חפץ, חקלאי מקיבוץ נירים בעוטף עזה, כתב את הפוסט אישי לקראת אירועי "דרום אדום". הרבה התלבטויות ושאלות נשאלו לגבי קיום "פסטיבל הכלניות", אולי האירוע הכי מוכר של האזור ואחד מאירועי התיירות הגדולים בארץ, שמושך אליו בשנה רגילה כמעט חצי מיליון מטיילים שבאים ליהנות מפריחת הכלניות, ועל הדרך גם לפרנס את העסקים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully