וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה כבר עניין קיומי: אסור שישראלים יטוסו לחופשה בטורקיה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 9:53

אסור לישראלים לטוס לטורקיה! וזה לא עניין של נקמה גרידא, אלא שפשוט כבר לא בטוח עבורנו ביעד הזה. לא לספורטאים, לא לזוג ש"ריגל" וצילם את ארמון הנשיא, לא לשום ישראלי. זיו ריינשטיין חושב שהגיע הזמן לשים את טורקיה על "הולד" אחת ולתמיד

שגיב יחזקאל מגיע לבית המשפט באנטליה/ספורט1

עכשיו זה כבר לא עניין של "אנחנו ננקום בהם ולא ניתן לטורקים החראות להרוויח על חשבוננו", עכשיו זה כבר עניין קיומי: אסור לישראלים לטוס לטורקיה! ס-י-מ-ן ק-ר-י-א-ה - זו סכנת חיים!

המקרה האחרון אתמול (ראשון), שבו נעצר ונלקח לחקירה שחקן הכדורגל הישראלי שגיב יחזקאל, על כך ש"העז" להקדיש את השער שלו בקבוצתו הטורקית אנטליאספור לחטופים בעזה וציין 100 ימים לאירועי ה-7 באוקטובר - מראה כמה לא בטוח לישראלים בטורקיה.

למי שבא חוויה של "אקספרס של חצות" - תפאדלו, אבל אל תצפו שהמדינה תחלץ אתכם מריפקי הסוהר המתעלל בסרט ושאר טורקים חמי מזג.

המקרה של יחזקאל ישר מעלה זכרונות לא נעימים ומפחידים ממעצרם של נטלי ומורדי אוקנין - זוג נהגי האוטובוס ממודיעין - שנעצר במהלך חופשה פרטית בעוון "ריגול", לאחר שצילם את מעונו של הנשיא הטורקי. הם שוחררו רק אחרי 8 ימים ממעצר ב"סינג סינג" הטורקי, וגם זה רק בזכות לחצים והתערבות המדינה.

צפיתם כבר ב"מטקות" - הווידאוקאסט החדש של וואלה! תיירות?
פרק 1: חופשה במלחמה: הייתי בחו"ל ולא העליתי סטורי אחד מהבושה
פרק 2: חשבתם שהקורונה היתה גרועה לתיירות הישראלית? זה מה שמחכה לנו ב-2024
פרק 3: התייר הישראלי בחו"ל: זו ההתנהגות הכי מגעילה והכי יפה שלנו

מים נגד שגיב יחזקאל בטורקיה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
מים נגד שגיב יחזקאל בטורקיה. עושה לכם חשק לטוס?/אתר רשמי, מתוך טוויטר

פשוט כבר לא בטוח ביעד הזה לישראלים

ואם המלחמה תיגמר בקרוב (אינשאללה) וחטופינו יחזרו והחמאס ילך לאלף עזאזל, האם תעזו להפעיל את הזכרון הקצר שלכם, למחול ולטוס לאיזה קלאב באנטליה בשביל מחירי רצפה? בשביל שופינג באיסטנבול בסופ"ש? האם תסכנו את הביטחון שלכם בשביל זה?

הגיע הזמן, אבל באמת הזמן, לשים את טורקיה על "הולד". וזה לא עניין של נקמה גרידא, אלא שפשוט כבר לא בטוח ביעד הזה לישראלים. גם ככה "משמרות המהפכה" מרגישים שם בבית ומחפשים אותנו - האם בפעם הבאה שהאיראנים ישלחו לטורקיה חוליות חיסול עבורנו, ארדואן ישתף איתנו פעולה בסיכול המבצע? לכו תסמכו על האנטישמי הזה.

כבר אמרנו לכם

הגיע הזמן להחרים את טורקיה, גם במחיר החופשה שלכם

לכתבה המלאה
הזוג אוקנין בארץ , 18 בנובמבר, 2021. יוסי אלוני, פלאש 90
השתחררו אחרי לחצים גדולים של ישראל. הזוג אוקנין בארץ/פלאש 90, יוסי אלוני

אנשים צריכים לנפוש במקום שבו הם מרגישים קודם כל בטוחים

בכל שנה באים הטורקים ליריד התיירות הבינלאומי (IMTM) שמתקיים בישראל, ושוכרים את אחד הביתנים הכי גדולים כדי לשווק לנו את טורקיה. הם רוצים אותנו אצלם לא רק בזכות הדילים שמושכים את הישראלים שאוהבים לנפוש ובזול, אלא בעיקר כי אנחנו תיירים שקונים המון מחוץ למלונות ומפרנסים את הכלכלה המקומית. אנחנו גם שותים הרבה פחות אלכוהול ב"הכל כלול" מאשר האנגלים והרוסים, אין איתנו אירועי אלימות שנובעים משכרות וסך הכל אנחנו מגיעים באופן די קבוע לטורקיה, שבאמת מציעה כל מה שתייר מחפש.

אבל כשזה מגיע לביטחון האישי שלנו - כשספורטאי לא יכול להרגיש בטוח כי הזדהה עם מדינתו, או כשזוג ישראלים נעצר בעקבות צילום תמים, או כשדורכים על דגל ישראל בשוק - זה כבר עובר כל גבול. אנשים צריכים לנפוש במקום שבו הם מרגישים קודם כל בטוחים. יש לנו כל כך הרבה יעדים אחרים שאפשר להתאוור בהם, לטוס אליהם וגם כאלה שהיו בעדנו במלחמה הנוכחית שאפשר לפרגן להם בחזרה.

קחו, למשל, את גרמניה שרבים אוהבים לשנוא בגלל אירועי העבר, וזה בהחלט מובן. אבל תראו איזה גב אנחנו מקבלים מהם בשם העולם הנאור, וכן גם בשם תיקון העוולות שלהם לפני 80 שנה. אז טוסו לגרמניה, לברלין, להמבורג, למינכן ושאר אזורים נהדרים בגרמניה. אבל יש רק בעיה אחת - גם שם יש טורקים... אבל עדיין גרמניה היא אחלה יעד לגמול לו בתיירות ישראלית ביום שאחרי.

בקיצור, כשהכל יגמר, בדרך בצאתכם את נתב"ג, אל תשכחו את אשר עשה לכם עמלק המודרני. זה מהבזאר באיסטנבול, זה מהריזורט מאנטליה או זה שיפתה אתכם לטוס בקונקשן למזרח.

הכותב עורך את מדור התיירות של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully