וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע חלץ נעליים בטיסה, ועוד הציג 6 אצבעות ברגל. צפו

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 9:58

כף הרגל הבלתי שגרתית כיכבה בסרטון טיקטוק שצילם נוסע אחר, וכבר גרפה יותר מ-10 מיליון צפיות. התגובות לא איחרו להגיע

נוסע עם 6 אצבעות ברגל בטיסה/צילום: טיקטוק

רוב הנוסעים במטוסים נוהגים לציית פחות או יותר לכמה מוסכמות חברתיות, שהן אמנם לא רשמיות אבל די מחייבות. כך למשל, רובנו לא נאכל במטוס כאשר גב המושב שלנו מושען לאחור, וגם לא נניח רגליים יחפות במקום שבו הן יפריעו לנוסעים אחרים. עם זאת, תמיד ישנם כמה חריגים שפשוט חייבים לאמלל את כל השאר. כך למשל, אותו נוסע שהותיר את כל מי שצפה בו בתחושה של גועל אמיתי.

אותו נוסע חלץ את נעליו, שלף את כפות רגליו מתוך גרביו והציג אותן לראווה. עד כאן הכל בסדר. כלומר, לא בסדר, אבל מילא. העניין הוא שהאיש התהדר בכף רגל שבה יש שש אצבעות - בהחלט לא מראה מלבב. וכל הטוב הזה הגיע ישירות לטיקטוק, באדיבותו של נוסע אחר שתיעד את העניין בסרטון. בסרטון נראית כף הרגל ולאחר שניות בודדות מבצע הצלם זום-אין כך שאי אפשר להתעלם ולגלות (רק אם ממש חייבים) את האצבע הנוספת, שנחה לה, מעוותת ומעוקלת, לצד האצבע הקטנה בכף הרגל.

עוד על טיסות עם נוסעים הזויים:
נוסע שדחף רגליים לנוסע במושב שלפניו, זכה לעונש הבא. צפו
"להוריד ולאוורר תחתונים": דיילת לשעבר חושפת את הדברים המחרידים ביותר של נוסעים
הנקמה שחיכתה לנוסעת שהסתירה את המסך בטיסה

נוסע עם 6 אצבעות ברגל בטיסה. טיקטוק, צילום מסך
כף רגלי השמאלית. הנוסע בעל 6 האצבעות (למרות שזה ברגל, איניגו מונטויה מחפש אותך)/צילום מסך, טיקטוק

"תביא איתך לטיסה נעלי בית או משהו"

עד כה הסרטון צבר יותר מ-10 מיליון צפיות וגרר גם אלפי תגובות של אנשים ששיתפו את התחושות שלהם. מצד אחד, היו מי שחשו מבוכה עבור המצולם. כך למשל, כתב אחד המגיבים: "תארו לעצמכם שזו היתה כף הרגל שלכם ופתאום הייתם צופים בה בטיקטוק". אבל הרוב פשוט נגעלו, התבדחו או עשו את שניהם בעת ובעונה אחת. "אני מבין שלא יהיה לך ממש נוח לנעול נעליים, אבל אחי, תביא איתך לטיסה נעלי בית או משהו. אף אחד לא צריך לראות כזה דבר במטוס", כתב מגיב אחר. "למה הבנאדם נותן לרגל שלו להתאוורר ככה?" כתב מגיב נוסף ורביעי הוסיף: "להוריד (במצב הזה) את הנעליים *וגם* את הגרביים זה מטורף!"

ומעבר לפן ה(לא) אסתטי, מאוד לא מומלץ להסתובב במטוס יחפים. כך למשל, אחת ה"סכנות" היא הליכה לשירותים ללא נעליים ושהייה בתא הקטן שבו קורה לא מעט שהרצפה רטובה. והרטיבות הזו היא ממש לא מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully