וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע שדחף רגליים לנוסע במושב שלפניו, זכה לעונש הבא. צפו

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 14:28

אקט לגיטימי או מוגזם? אתם תחליטו. נוסע שרגלי הנוסע שמאחוריו פלשו אליו, פשוט שפך עליהן מים מבקבוק. התגובות ברשת היו קורעות לא פחות מהמעשה עצמו

מה אתם הייתם עושים לו הייתם יושבים במטוס ולפתע היו מבצבצות מתחתיכם רגליו הארוכות של הנוסע שיושב מאחוריכם? זה הזמן להכיר את חשבון האינסטגרם הפופולרי Passenger Shaming, שמציג תצלומים וסרטונים של נוסעים מרגיזים, מגוחכים ובעיתיים. לאחרונה פורסם בו סרטון של נוסע שכונה "גיבור". חמש שניות בלבד נמשך הסרטון הזה, והוא הפך במהרה להיות ויראלי.

אנשים גבוהים, מטוסים צפופים, תקריות מצחיקות

אין ספק שבשנים האחרונות צמצמו חברות התעופה את השטח המוקצה לנוסעים במושבים, כדי לדחוס עוד נוסעים פנימה - ולהרוויח יותר. על הרקע הזה פורסם אותו סרטון שבו נראה נוסע שטס עם חברת הלואו קוסט הנורבגית נורוויג'ן אייר (Norwegian Air). הטיסה נערכה במטוס בואינג 737 ועל פי אתר SeatGuru, המרווח בין המושבים בתצורה זו של החברה עומד על 78.5-73.5 ס"מ בלבד. אם תוסיפו לכך את העובדה שהנורבגים נחשבים לעם גבוה למדי (גובהו של גבר ממוצע בנורבגיה הוא 1.82 מטר. זאת לעומת הישראלי הממוצע, שגובהו 1.77 מטר - בדומה לאמריקני הממוצע), תקבלו מתכון לצפיפות ניכרת במטוסים. ולא רק צפיפות, אלא תופעה של רגליים שצצות מתחת למושב שלכם.

וזה מה שקרה לאותו נוסע, שרגליו החשופות (הוא נעל סנדלים, אבל בכל זאת) של הנוסע שמאחוריו נגעו בו. וזה בהחלט לא כיף. אז נכון, צריך לקחת בחשבון את גובהו של הנוסע מאחור, את משך הטיסה, את העניין של האם היה או לא היה ריח ושאר סוגיות כבדות משקל. כך או אחרת, הנוסע שצילם את הסרטון לא עשה את מה שרובנו היינו עושים (מסתובבים לאחור ומבקשים להחזיר את הרגליים למקומן הטבעי), אלא פשוט טפטף מבקבוק מים על הרגליים הפולשות.

נוסע שפך מים על רגל של הנוסע מאחוריו. Passengershaming, צילום מסך
הנוסע פשוט טפטף מבקבוק מים על הרגליים הפולשות/צילום מסך, Passengershaming

"הייתי מוסיף קולות של הקאה"

כצפוי, הסרטון לא רק גרף צפיות רבות אלא גם לא מעט תגובות מגולשים. הנה כמה פנינים לדוגמה: "(תגובה) מתאימה בהחלט" כתב מישהו ואחר הוסיף: "עדין מדי, אני הייתי רומס את הרגליים". "הייתי פשוט עומדת על כפות הרגליים שלו כשהייתי קמה לשירותים. כזאת אני, פאסיב-אגרסיב" הוסיפה אחרת. "בזמן שהייתי שופך את המים, הייתי מוסיף קולות של הקאה" התבדח אחר ומגיב נוסף העיר: "עדיף היה לעשות זאת עם קפה חם".

ותמיד יהיו אלו שיגיבו במילים "קריאת התגובות פה גורמת לי לאבד את האמון באנושות. תצטרכו להירגע ולעבוד על התקשורת שלכם. אנחנו מדברים פה על תקיפה של מישהו שעשה את ה'עבירה' הכי קלה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully