וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 חברות התעופה עם מחלקת העסקים הטובה ביותר

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:06

סקרים שבדקו פקטורים שונים, בהם נוחות המושבים במטוס, מהירות הוויי-פיי, מגוון ואיכות מערכות הבידור, הטרקלינים המפוארים ביותר ועוד, מצאה את חמש חברות התעופה שבהן הביזנס הכי טוב בעולם. אחת מהן גם טסה לארץ

טיסה במחלקת עסקים של ק.ל.מ (KLM)/צילום: אדי גרלד, עריכה: יוליה קירזנר

סקרים רבים הנערכים מדי שנה חושפים מי הן חברות התעופה הטובות בעולם, אבל לא תמיד ישנה חפיפה בין המקומות הראשונים באותם סקרים לבין המקומות הראשונים החושפים את זהותן של מחלקות הביזנס הטובות בעולם.

אתר Simple Flying מציין כי חברת הפינטק הישראלית טיפלתי (Tipalti), שמשרדיה הראשיים ממוקמים בקליפורניה, בדקה אילו חברות תעופה מציעות את מחלקות העסקים הטובות בעולם. הבדיקה נערכה באמצעות סקרים שבדקו פקטורים שונים, בהם נוחות המושבים במטוס, מהירות הוויי-פיי, מגוון ואיכות מערכות הבידור, הטרקלינים המפוארים ביותר ועוד. במיוחד כעת, לאחר שמגפת הקורונה נמצאת מאחורינו ואנשי עסקים באמת משתמשים במחלקת העסקים (ולא רק בפגישות זום חובקות עולם), זה הזמן לגלות את חמשת המקומות הראשונים בסקר.

1. עומאן אייר

במקום הראשון ברשימה ניצבת עומאן אייר (Oman Air), חברת התעופה הלאומית של עומאן, שגרפה ציון כולל של 8.39 מתוך 10. החברה, שבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי של מסקט, מציעה ללקוחותיה מחלקת עסקים שבה סוויטות עם הפרדה בין המושבים. עבור האוכל, קיבלה החברה ציון של 4 מתוך 5. כך גם באשר לטרקלינים ולמערכת הבידור שהיא מציעה לנוסעיה. החברה מפעילה קווים ברחבי המזרח התיכון, כמו גם אל אסיה, אפריקה ואירופה.

מחלקת עסקים בעומאן אייר. חברת התעופה, אתר רשמי
גרפה ציון כולל של 8.39 מתוך 10. מחלקת העסקים בעומאן אייר/אתר רשמי, חברת התעופה

2. קת'אי פסיפיק

במקום השני ניצבת קת'אי פסיפיק (Cathay Pacific) שבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג, שגם מפעילה טיסות לישראל. החברה, שציונה בסקר זה הוא 8.28. מציעה לנוסעי מחלקת העסקים שלה את מושבי Safran Cirrus ומסכי מגע בגודל של 19 אינץ'. החברה השיגה ציונים גבוהים גם עבור אפשרויות האוכל בטרקלין שלה, כאשר הנוסעים אהבו במיוחד את בית התה בטרקלין ה-Pier Business ואת הנודל בר בטרקלין Wing Business.

מטוס הג'מבו של חברת קתאי פסיפיק נחת לראשונה בישראל, נתב"ג, 26 במרץ 2017. ראובן קסטרו
מציעה לנוסעי העסקים את מושבי Safran Cirrus. הביזנס בקת'אי פסיפיק/ראובן קסטרו

3. אווה אייר

במקום השלישי נמצאת חברת התעופה השנייה בגודלה בטייוואן - אווה אייר (EVA Air) שהשיגה ציון של 7.93. אווה אייר, שבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי טאויואן (Taoyuan), מציעה לנוסעיה מושבים שמיוצרים בידי קבוצת BMW Designworks, ובזכות זאת גרפה ציון גבוה במיוחד בכל הקשור לנוחות.

מחלקת עסקים באווה אייר. חברת התעופה, אתר רשמי
מושבים שמיוצרים בידי קבוצת BMW Designworks. אווה אייר/אתר רשמי, חברת התעופה

4. קטאר איירווייז

בעוד שחברת סינגפור איירליינס נבחרה לחברת התעופה הכוללת הטובה בעולם בתחרות Skytrax World Airline Awards לשנת 2023, הרי שקטאר איירווייז (Qatar Airways) הגיעה למקום הרביעי בסקר זה, עם ציון של 7.7. החברה, שבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי של דוחה, מציעה לנוסעי מחלקת העסקים שלה מושבים בעיצוב ייחודי ונוח במיוחד (תחת הקונספט הקרוי Qsuites), ורבים מתייחסים אליהם כ"מושבי מחלקה ראשונה במחיר של מחלקת העסקים".

מחלקת עסקים בקטאר איירווייז. חברת התעופה, אתר רשמי
מושבים בעיצוב ייחודי ונוח במיוחד. הביזנס בקטאר איירווייז/אתר רשמי, חברת התעופה

5. ויסטרה

את הרשימה של חמש מחלקות העסקים הטובות בעולם סוגרת חברת ויסטרה (Vistara), עם ציון של 7.47. ויסטרה, שנוסדה כמיזם משותף בין Tata Sons וסינגפור איירליינס, היא חברת תעופה הודית שבסיסה בשדה התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי בדלהי. היא מציעה לנוסעי מחלקת העסקים שלה מושבים נוחים במיוחד, וקיבלה את המקום השני בכל מה שקשור למערכות הבידור בטיסה (אחרי אווה אייר). עם זאת, היא לא הצליחה להיכנס לחמישייה הראשונה בכל מה שקשור לאיכות הטרקלינים שלה.

מחלקת עסקים בחברת ויסטרה. חברת התעופה, אתר רשמי
המושב נהפך למיטה כמובן. מחלקת עסקים בחברת ויסטרה/אתר רשמי, חברת התעופה

ואיזו מחלקת עסקים הכי טובה לדעתם?

אל על
אמירייטס
איתיחאד איירווייז
קת'אי פסיפיק
לופטהנזה
בריטיש איירווייז
אייר פראנס-ק.ל.מ
אייר קנדה
אמריקן איירליינס
יונייטד איירליינס
2064 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully