וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להונג קונג ישיר מת"א: קתאי פסיפיק מתחילה לטוס לארץ

26.10.2016 / 9:47

חברת התעופה של הונג קונג, ואחת החברות הטובות בעולם, תתחיל לטוס בקו תל אביב-הונג קונג במרץ הקרוב במטוסי A350 המפוארים של איירבאס. אז כמה יעלה לכם?

מטוס איירבוס A350 קתאי פסיפיק/צילום: Cathay Pacific
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב בישראל. קתאי פסיפיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה היום (ד') כי היא מרחיבה את רשת הטיסות העולמית שלה עם חנוכת קו טיסה חדש, ארבע פעמים בשבוע, בין הונג קונג ותל אביב, שער הכניסה לישראל, החל מ-26 במרץ 2017 (בכפוף לאישור ממשלתי).

קו הטיסה החדש, אשר יופעל ע"י המטוס החדיש ביותר איירבוס-A350 של קתאי פסיפיק, יציע נוחות רבה יותר הן לנוסעים עסקיים והן לנוסעים לנופש אשר יטוסו בין שתי הערים. כמו כן, לנוסעים מישראל תתאפשר גישה ליעדים מרכזיים באסיה ודרום הפסיפיק דרך נמל הבית של קתאי פסיפיק בהונג קונג.

אז כמה יעלה לכם להגיע להונג קונג? לפי החברה תשלמו על טיסה במחלקת תיירים 870 דולרים, 1,550 דולרים במחלקת פרימיום ו-2,750 דולרים במחלקת עסקים.

הקו החדש יתן מענה לדרישה ההולכת וגוברת הן מצד אנשי עסקים והן מצד המטיילים לסין והמזרח הרחוק. הקו החדש מתל אביב מציע חיבור נוח לבסיסה של קתאי פסיפיק בהונג קונג, ומאפשר חיבור נוח ומהיר לטיסות המשך לסין, יפן והמזרח הרחוק, כמו גם לאוסטרליה, ניו זילנד והאוקיאנוס השקט. בנוסף, דרגון-אייר, חברת הבת של קתאי פסיפיק החברה בברית one world מציעה 53 יעדים ברחבי אסיה, מתוכם 23 בסין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השירות של החברות האסייתיות נחשב לטוב ביותר. דיילת של קתאי פסיפיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

A350 - המטוס הידידותי לסביבה

קתאי פסיפיק מאמינה שטיסה בנוחות חשובה מאוד לאיכות החיים בכלל, והנוסעים בקו החדש יכולים לצפות לשרות מעולה במיוחד על סיפון מטוס האיירבוס-A350. המטוס הידידותי לסביבה מצויד בחידושים האחרונים של חברת התעופה עבור תא הנוסעים, מערכת בידור מתקדמת במיוחד וחיבור WiFi במחלקת העסקים, במחלקת תיירים פרימיום וגם במחלקת התיירים.

מנכ"ל קתאי פסיפיק מר אייבן צ'ו אמר: "אנו נרגשים לחנוך קו טיסה ישיר לתל אביב, אשר ביססה את עצמה כבירה עסקית עשירה בתרבות ומתקדמת מבחינה טכנולוגית. כשוק חשוב במערך הטיסות שלנו, ישראל מציעה פוטנציאל עצום לעסקים וגם לנופש. יחד עם חנוכת הקווים לאחרונה למדריד ולגטוויק, קו חדש זה לתל אביב משקף את מחויבותנו להגדיל ולהצמיח את רשת הקווים של קתאי פסיפיק ולהמשיך לחזק את מעמדה של הונג קונג כאחד מנמלי הבית המרשימים ביותר בעולם התעופה העולמי".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully