וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוסקר של התעופה": אלו החברות הטובות בעולם ל-2023

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 7:41

סינגפור איירליינס קוטפת את הפרס הראשון זו השנה החמישית ברציפות. וגם: מיהי חברת התעופה הטובה במזרח התיכון? מי מובילה באירופה (תחשבו ממש קרוב)?איפה מגישים את האוכל הכי טוב? ומי הכי ידידותית למשפחות עם ילדים קטנים?

מטוס איירבאס 350 של סינגפור איירליינס/צילום: Singapore Airlines

סינגפור איירליינס נבחרה לחברת התעופה הטובה בעולם, בטקס פרסי התעופה העולמי של Skytrax לשנת 2023. זוהי הפעם החמישית שבה חברת התעופה זוכה בתואר חברת התעופה של השנה בהיסטוריה של 23 השנים שבהן מחולקים פרסים אלו.

פרסי חברת התעופה העולמית הנוכחיים הוכרזו בטקס חגיגי שנערך במוזיאון האוויר והחלל שבתערוכת התעופה של פריז. יותר מ-350 נציגים בכירים השתתפו באירוע, שכלל מספר רב של מנכ"לי חברות תעופה, נשיאי חברות ובכירי ההנהלות.

פרסי World Airline, הנחשבים באופן כ"אוסקר של תעשיית התעופה", נולדו בשנת 1999, והם נותרו עצמאיים ואובייקטיביים. גו צ'ון פונג, מנכ"ל חברת התעופה סינגפור איירליינס, אמר באותו מעמד כי "פרס זה מהווה עדות לעוז רוחם של אנשינו, שעבדו ללא לאות והקריבו רבות כדי להבטיח שהחברה תהיה מוכנה לתקופת ההתאוששות של הטיסות. אנו אסירי תודה ללקוחותינו על נאמנותם המתמשכת. במהלך המגיפה, תמיכתם ועידודם העניקו לנו את הכוח והנחישות להתגבר על האתגרים חסרי התקדים. כיום, כאשר אנו מתאוששים מהמגיפה, אנו מחויבים בתוקף לחדש ולהשקיע במוצרים ובשירותים המובילים בענף".

מחלקה ראשונה בסינגפור איירליינס. סינגפור איירליינס, אתר רשמי
החברה הטובה בעולם השנה. מחלקה ראשונה בסינגפור איירליינס/אתר רשמי, סינגפור איירליינס

טורקיש שולטת באירופה

בפרס "חברת התעופה היוקרתית של השנה" זכתה - זו הפעם השביעית - קטאר איירווייז, שדורגה גם במקום השני בדירוג. במקום השילשי נמצאת חברת התעופה היפנית אול ניפון, ואחריה אמירייטס ובמקום החמישי - חברה יפנית נוספת: ג'פאן איירליינס. אלו נבחרו מתוך 325 חברות שדורגו על ידי חבר השופטים.

אדוארד פלייסטד מ-Skytrax אמר כי "סינגפור איירליינס השיגה תוצאות מצוינות ברבות מקטגוריות הפרס, כאשר גולת הכותרת שלה היא ההכרה במחלקה הראשונה שלה כטובה מסוגה בעולם".
בצפון אמריקה, דלתא איירליינס רשמה את ההצלחה הגדולה מכל - וקטפה שישה פרסים בקטגוריות השונות. באירופה, טורקיש איירליינס הייתה הדומיננטית ביותר, עם ארבעה פרסים, כולל התואר "חברת התעופה הטובה ביותר באירופה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קטאר איירווייס. Shutterstock, ShutterStock
הכי יוקרתית השנה. קטאר איירווייס/ShutterStock, Shutterstock

ופרס האוכל הטוב בעולם הולך ל...

קטאר איירווייז המשיכה את שליטתה הבלתי מעורערת בכל מה שקשור למחלקת העסקים - עם פרס ראשון בקטגוריה זו. פרסים נוספים שגרפה החברה: מושבי מחלקת העסקים הטובים בעולם, טרקלין מחלקת העסקים הטוב בעולם (מדובר בטרקלין אל מורג'אן בשדה התעופה הבינלאומי חמאד שבעיר דוחה), האוכל הטוב בעולם במחלקת העסקים וחברת התעופה הטובה ביותר במזרח התיכון.

חברת התעופה היפנית אול ניפון, שזכתה כאמור במקום השלישי בדירוג העולמי, זכתה (ולא בפעם הראשונה) בפרסים עבור שירותי שדות התעופה הטובים בעולם ובפרס חברת התעופה הנקייה בעולם.
באשר לחברות הלואו קוסט - אייר אסיה ממלזיה ניצבת במקום הראשון, תואר שעליו היא שומרת ברציפות מאז שנת 2010. השנה גם נולדה קטגוריה חדשה: חברת התעופה הידידותית ביותר למשפחות. הזוכה בפרס זה היא אייר קנדה. זאת בזכות מדיניות הושבה משפחתית במטוסיה, מתקני צ'ק-אין משפחתיים ייעודיים, עדיפות למשפחות בעלייה למטוס, היצע ארוחות הילדים, צעצועים ופעילות לילדים ועוד, ואף אמצעי בידור במטוס המיועדים לקטנים.

ואם כבר מדברים על מערכות בידור במטוסים - החברה המצטיינת בתחום זה היא קת'אי פסיפיק מהונג קונג.

אול ניפון איירווייס. אתר רשמי, אתר רשמי
היפנים הכי נקיים בעולם. אול ניפון איירווייס/אתר רשמי, אתר רשמי

20 חברות התעופה המובילות בעולם בשנת 2023

סינגפור איירליינס (סינגפור)
קטאר איירווייס (קטאר)
אול ניפון (יפן)
אמירייטיס (איחוד האמירויות)
ג'פאן איירליינס (יפן)
טורקיש איירליינס (טורקיה)
אייר פראנס (צרפת)
קת'אי פסיפיק (הונג קונג)
אווה אייר (טאיוואן)
קוריאן אייר (דרום קוריאה)
האינאן איירליינס
סוויס (שוויץ)
אתיחאד איירווייז (אבו דאבי)
איבריה (ספרד)
פיג'י איירווייס (פיג'י)
ויסטארה (הודו)
קוואנטס (אוסטרליה)
בריטיש איירווייס (בריטניה)
אייר ניו זילנד (ניו זילנד)
דלתא איירליינס (ארצות הברית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully