וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלה נבחר לאחד מעשרת אתרי התיירות הטובים במזה"ת

במסגרת הדירוג לשנת 2023 של טריפאדוויזר במזרח התיכון, זכה האתר הגלילי להימנות בין 10 אתרי התיירות הטובים וחלף אפילו על הפירמידות במצרים. ומי עוד ברשימה המכובדת? ואיפה פטרה ובורג' ח'ליפה?

אבן מגדלא המקורית חוזרת למשכנה, 26.6.22/צילום: אלי אשכנזי

האתר הארכיאולוגי מגדלה ששוכן בצפון-מערב הכנרת, נבחר לאחד מעשרת אתרי התיירות המובילים במזרח התיכון של טריפאדוויזר (TripAdvisor) לשנת 2023.

מדי שנה מעניק טריפאדוויזר את דירוג בחירת המטיילים "הטוב שבטובים", ובמסגרת הדירוג לשנת 2023 במזרח התיכון זכה האתר הגלילי, שבו נמצאה אבן "מגדלא" בבית כנסת מהמאה הראשונה לספירה (תקופת פעילותו של ישוע הנוצרי שהיה יהודי), להיכלל בין עשרת האתרים הטובים ביותר וחלף אפילו על הפירמידות במצרים.

מגדלה הוכרה בין האטרקציות הטובות ביותר במזרח התיכון, הודות לביקורות טובות ודירוגי מטיילים מרוצים שביקרו במקום. עם פרסום תוצאות דירוג המטיילים בסוף החודש שעבר (30.6.23), הכריזה מגדלה על קבלת הוכרה מטעם אתר טריפאדוויזר כאטרקציה מובילה במזרח התיכון וזכתה בפרס בחירת המטיילים הטובה ביותר לשנת 2023, במקום ה-10 מתוך 25 באזור.

בית הכנסת העתיק במגדלא. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
באתר התגלתה "אבן מגדלא" מהמאה ה-1 לספירה. בית הכנסת העתיק במגדלה/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
אבן מגדלא המקורית מהמאה ה-1 לספירה. אלי אשכנזי, מערכת וואלה!
אבן מגדלא המקורית מהמאה ה-1 לספירה. העתק שלה נמצא באתר הארכיאולוגי/מערכת וואלה!, אלי אשכנזי
צוות עובדי מגדלה זוכים בשי לרגל הזכייה בדירוג המטיילים של טריפאדוויזר. מגדלה מרכז תיירות,
צוות עובדי מגדלה זוכים בשי לרגל הזכייה בדירוג המטיילים של טריפאדוויזר/מגדלה מרכז תיירות

מגדלה במקום השלישי בין האטרקציות בישראל

מגדלה נכנס לרשימה היוקרתית של אתרי התיירות המועדפים במזרח התיכון, הכוללת בין היתר את פטרה (#3) בירדן ובורג' ח'ליפה מדובאי (#4), ודורג במקום השלישי בין האטרקציות בישראל, אחרי העיר העתיקה בירושלים שדורגה במקום השישי (#6).

אתר מגדלה עשה קפיצה מהמקום ה-17 בשנה שעברה (2022) ובמיקום ה-25 בשנת-2019.

אתר טריפאוויזר מעניק את דירוג המטיילים לאתרים, חוויות ואטרקציות שזכו לנפח גבוה של ביקורות ודעות מעל הממוצע מקהילת הגולשים באתר, במשך תקופה של 12 חודשים. כל זוכה עבר את תקני האמון והבטיחות המחמירים של האתר. פחות מ-1% מ-8 מיליון הרישומים של TripAdvisor זוכים ל-Best of the Best, מה שמסמל את רמת המצוינות הגבוהה ביותר בנסיעות.

בית כנסת מאה 1 לספירה מגדל מגדלה. חברת SKYVIEW, באדיבות רשות העתיקות, מערכת וואלה! NEWS
השוק של העיר מגדלה מימין, ובית הכנסת (עם האבן במרכזו) משמאל/מערכת וואלה! NEWS, חברת SKYVIEW, באדיבות רשות העתיקות
מלון מגדלא על שפת הכנרת. יח"צ,
מלון מגדלה נפתח בסמוך לאתר הארכיאולוגי ומתכתב עם עיר הדייגים הקדומה/יח"צ
דירוג המטיילים של טריפאדוויזר לאתר מגדלה. מגדלה מרכז תיירות,
ותודה לעובדים!/מגדלה מרכז תיירות

הממצא החשוב ביותר בישראל ב-50 השנים האחרונות

במרכז התיירות מגדלה ממוקם, כאמור, אתר ארכיאולוגי מהמאה הראשונה לספירה, שנחשב לעיר הולדתה של מריה מגדלנה. האתר כולל את הממצא החשוב ביותר בישראל ב-50 השנים האחרונות, אבן "מגדלא" שנמצאה בבית הכנסת השמור ביותר בגליל מהמאה הראשונה, בין שאר הממצאים המשמעותיים. בשנת 2019 נפתח מלון מגדלה הכולל 150 חדרים וסוויטות מאובזרים היטב. באתר שוכן המרכז הרוחני Duc In Altum, מבנה יפהפייה לתפילה, קונצרטים, השתקפות וחגיגות המוניות עם נוף מרהיב לכנרת.

מארון אדוארד עיסא, מנכ"ל מגדלה ציין, "זהו כבוד לקבל את הפרס הזה. אנו גאים מאוד בצוות המופלא שלנו על השקעה בעבודה מתוך מסירות, שליחות ותודעת שירות ואירוח גבוהה. אנו במגדלה מציעים למבקרים ולאורחים שלנו חוויה כוללת, משמעותית וטובה ביותר. ככל שאנו ממשיכים להרחיב את האתר לצד שירותי המלון, אנו שואפים ומקווים להמשיך להתקדם ברשימה האזורית. אני מבקש להודות למבקרים הרבים שבחרו לשבח אותנו ולהעניק ביקורות נהדרות שמעניקות סיפוק רב לכל הצוות ולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully