וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שיטות מעולות לתפוס לעצמכם שורה שלמה במטוס

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 12:11

באקט של הומור-עצמי, פרסמה חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס סרטון משעשע שבו מתוארות שיטות הזויות שבהן נוסעים תפסו לעצמם שורה שלמה במטוס. ואת שיטת "הפרידה המזויפת" כבר הכרתם?

שיטות לשמירת שורה שלמה במטוס/צילום: סאות'ווסט, טיקטוק

חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines) העלתה לטיקטוק סרטון משעשע שמציג לראווה את הדרכים שהוגדרו "הכי מיואשות אך ערמומיות" שבהן נוסעים שמרו את המושבים לידם ריקים במהלך הטיסה. אז מי חשב שאפשר לרדת כל כך נמוך כשנמצאים כל כך גבוה? (קחו רגע...).

אבל לפני כל אלו, הסבר קצר: החברה ידועה בכך שהיא אינה מקצה לנוסעיה מושב תוך כדי תהליך הצ'ק-אין שלהם - והנוסעים פשוט מוזמנים לבחור כל מושב פנוי לאחר העלייה למטוס. התוצאה היא "פיתוח" של שיטות מקוריות ואפילו מוזרות שאימצו נוסעים שונים.

נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים
9 דרכים לשרוד טיסה במושב האמצעי במטוס
אלו שני הדברים שהכי חשוב לזכור כשבוחרים מושב במטוס

שיטות לשמירת שורה שלמה במטוס. טיקטוק, צילום מסך
"פיתוח" שיטות מקוריות ומוזרות שאימצו נוסעים שונים. מתוך הסרטון של סאות'ווסט/צילום מסך, טיקטוק

בין "שיטת הכובע" ל"נוסע מתחנחן"

לשיטה הראשונה שמודגמת בסרטון ההומוריסטי אפשר לקרוא "תרגילי רגליים" - הנוסע נראה בעת שהוא שרוע על מושב החלון ושולח את רגליו הארוכות על פני שאר מושבי השורה שלו.

השיטה השנייה פחות אגרסיבית ויותר מתעתעת. זוהי "שיטת הכובע": הנוסע אוחז בידו האחת כובע בגובה של ראשו של נוסע דמיוני היושב לידו במושב הריק. הוא עושה זאת בזווית כזו שגורמת למי שמתקרבים אליו לחשוב שמדובר בנוסע אמיתי, שרק כובעו מבצבץ ונראה לעין. זה אולי נראה כמו טריק שלא יעבוד בחיים האמיתיים, אבל יש לקחת בחשבון שבזמן העלייה למטוס, כאשר יש המולה רבה ותשומת הלב של הנוסעים אינה ממוקדמת, הם פשוט ימשיכו הלאה מתוך מחשבה שהמושב הזה כבר תפוס.

השיטה השלישית היא "הנוסע המתחנחן", והיא עושה שימוש בפסיכולוגיה הפוכה: בסרטון נראה השחקן בעת שהוא עוטה על עצמו פרצוף שזקוק נואשות לתשומת לב, ברמה כמעט מגונה. הוא טופח עם ידו על המושב לידו, כאילו הוא מזמין את העוברים ושבים לשבת לידו ולארח לו לחברה במהלך הטיסה. הוא אפילו פונה אל הנוסעים שחולפים לידו, מצביע על המושב לידו ואומר "זה פנוי".

השיטה הרביעית היא "השיטה החצופה", והיא די ישירה. אם נוסע מסוים שואל האם אפשר לשבת לידו, הוא עונה בנחישות: "הו, לא!". וישנה גם שיטת "הפרידה המזויפת", שהיא גם השיטה הכי מגוחכת: הנוסע עורך שיחת טלפון מזויפת לבת הזוג שלו ומדבר באופן היסטרי על הפרידה שלהם. הוא מודיע לו בקול רם משפט בסגנון של "זה הולך לעשות לי בלגן בראש למשך כל השעתיים ו-43 הדקות הבאות". באופן טבעי, קשה להאמין שיהיה מישהו שירצה לשבת ליד טיפוס היסטורי שזה עתה זרקו אותו.

עוד בוואלה!

נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים

לכתבה המלאה
שיטות לשמירת שורה שלמה במטוס. טיקטוק, צילום מסך
"תרגיל הרגליים" - הנוסע שרוע על מושב החלון ושולח רגליים על פני שאר המושבים/צילום מסך, טיקטוק

פייק הקאה: המגיבים לא נשארו חייבים

כצפוי, הסרטון עורר תגובות רבות, כאשר לא מעט מגיבים אף סיפקו את העצות והשיטות שלהם לתפוס שורה שלמה לבדם במטוס. "שכחת את הטריק של לפתוח שקית ענקית של חטיף בטעם בצל" כתבה מגיבה אחת, ובחברת סאות'ווסט איירליינס ענו לה "זה פשוט רוע". מגיב אחר סיפר שהטריק שלו הוא פשוט לפרוק את תיק היד שלו ולפזר את תוכנו על שני המושבים שלידו. "בשבוע שעבר הייתי על טיסה ומישהי העמיקה פנים שהיא מקיאה בשקית ההקאה במהלך העלייה למטוס", הוסיפה מגיבה אחרת.

הסרטון הזה מפורסם על ידי חברת התעופה על רקע מקרים רבים של התנהגויות סוררות של נוסעים בזמן טיסות שאירעו לאחרונה בארצות הברית. כך למשל, אותו נוסע שתקף נוסע אחר באגרופים מאחר שלטענו נתקל באשתו. נציג חברת התעופה אמר כי "סרטון הטיק-טוק הזה נוסע לשעשע, והאסטרטגיות המוגזמות המוצגות בו נועדו רק לשם ההומור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully