וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע הושיב במעבר "בובת נוסע" כדי שלא ישבו לידו בטיסה

15.8.2022 / 7:34

גאוני? מקורי? מטופש? תחליטו אתם. אבל כדי לחקות את הטריק הפשוט הזה, יהיה עליכם לטוס בחברות תעופה שבהן ניתן לשבת בכל מושב שתרצו

נוסע והבובה שהושיב לידו בטיסה/צילום: zachprengler

מדיניות ההושבה הפתוחה של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines), מדיניות שקיימת מזה עשרות שנים, נחשבת לאחד מההיבטים היותר שנויים במחלוקת בעיני נוסעיה. רבים אמנם אוהבים את האפשרות לשבת בטיסה בכל מקום שיחפצו בו, כל עוד אינו תפוס, אבל אט-אט, יותר ויותר נוסעים מתחילים לתעב את העניין.

החברה אינה מקצה לנוסעים שלה מושב תוך כדי תהליך הצ'ק-אין, ואלו מוזמנים לבחור כל מושב פנוי לאחר העלייה למטוס. עם זאת, סאות'ווסט נוהגת להעלות נוסעים למטוס באופן קפדני על פי קטגוריות קבוצתיות שונות. כך למשל, נוסעים ששילמו תוספת למחיר כרטיס הטיסה, כדי להיות בקבוצה שעולה ראשונה למטוס.

נוסע בחברת סאות'ווסט יצר בובה כדי שלא ישבו לידו בטיסה. zachprengler, צילום מסך
הנוסעים סברו שהמושב ליד המעבר תפוס ולא רצו לשבת באמצע. "נוסע הרפאים" בטיסה/צילום מסך, zachprengler

עלול לגרום לעיכוב בטיסה?

כמובן, זה שעליתם למטוס מוקדם יותר, לא אומר שהמושב שלידכם יישאר פנוי - מה שעלול להרוס לרבים את חוויית הטיסה. יש כל מיני שיטות שונות ומשונות לעשות זאת, כפי שדיווחנו לאחרונה בוואלה! תיירות. שיטה נוספת, שהפכה במהרה להיות ויראלית ברשתות החברתיות, מראה נוסע שהעלה סרטון לטיק-טוק וביצע תעלול פשוט להפליא, כדי להשאיר את המושב שלידו ריק. הצעיר, זאק פרנגלר, נראה יושב נינוח בעוד שנוסעים אחרים עוקפים את המושב האמצעי שלידו, מאחר שהם סבורים כי הוא תפוס בידי נוסע אחר.

רק שאותו נוסע אחר היה "נוסע רפאים": זאק תחב את ידו לתוך הקפוצ'ון שלו ואף שילב אל תוך הקונסטרוקציה הזו כובע מצחייה. זהו אמנם טריק פשוט להפליא, אך זאק סיפר כי הוא אכן פועל היטב. רבים מבין המגיבים לסרטון של זאק הריעו למקוריות שלו, אך אחד המגיבים טען כי בעת ספירת הנוסעים, תיגרם טעות בחישוב - מה שיוביל לעיכובים בטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully