וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תתעסק עם המשפחה שלי!" אגרופים וחניקות בטיסה בארה"ב. צפו

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 11:30

נראה שהשמים הם הגבול בכל מה שקשור לתקריות אלימות במטוסים. והפעם: גבר שנוסע אחר נתקל בטעות באשתו בטיסת סאות'ווסט איירליינס, הגיב באלימות מתפרצת. וכל זאת, לעיני שני ילדיו

האלימות במטוסי נוסעים ממשיכה לנסוק ולהגיע לגבהים חדשים. רק לאחרונה הועלה לרשתות החברתיות סרטון מזעזע שמתעד את הרגעים שבהם אב תוקף נוסע ללא כל התגרות מצדו, לעיני ילדיו, במהלך טיסה של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס (Southwest Airlines).

בעימות האלים נראה הנוסע בעודו חונק את קורבנו בעוד שנוסעים אחרים צועקים לו לחדול ממעשיו.
הדיילי מייל מדווח כי המקרה הזה מתווסף למקרים קודמים אחרים בארצות הברית. כך למשל, מקרה שבו צעיר כבן 33 הואשם לאחרונה בניסיון לשבור את אחד מחלונות המטוס באמצע הטיסה ואיים להרוג את הנוסעים. הסרטון הנוכחי, מתעד את המתרחש בטיסת פנים בין דאלאס לפיניקס, ביום שני השבוע. מאז שהועלה לרשתות - הוא הפך להיות ויראלי.

בסרטון נראה התוקף הלבוש בז'קט בצבע בז', אוחז בגבר שגופו מכוסה בקעקועים. הוא חונק אותו בידיו ומקלל אותו שוב ושוב. התוקף, שהיה בטיסה עם אשתו וילדיו, האשים את המקועקע בכך שהוא "התעמת באגרסיביות" עם משפחתו. עם זאת, עדים שצפו במתרחש טענו כי הקורבן לא עשה דבר.

בהמשך, מספר נוסעים נראים בסרטון בעודם מנסים לחצוץ בין השניים ולסיים את העימות. אך בדיוק ברגע שבו נראה כאילו הכל נרגע, התוקף מניף בפתאומיות את אגרופו לעבר אותו נוסע. כעת נשמע ברקע קול שמפציר "אל תרביץ לו שוב, אל תרביץ לו שוב. תישאר מאחור!".

"אל תתעסק עם המשפחה שלי!"

קטעים שצולמו מאוחר יותר, בהמשך הטיסה, מראים את התוקף כשהוא מנסה להסביר את עצמו ולהגן על מעשיו. הוא אומר: "ספר להם מה קרה! הוא הגיע אליי (כשהייתי) עם המשפחה שלי. אל תתעסק עם המשפחה שלי! אני אכנס לכלא בגלל שאתה מתקרב למשפחה שלי. אני מוכן למות למען המשפחה שלי. אני אקרע אותך! (**I will beat you're a).

נוסעת בשם קייטלין ג'ונסון, שהעלתה את הסרטון לעמודי האינסטגרם והטיקטוק שלה, תיארה את השתלשלות האירוע, שהחל ככל הנראה עוד בשדה התעופה: "הוא הגיע ונתקל בטעות באשתו של האיש. הוא (התוקף) התחיל לדבר איתו בכעס, אבל הנוסע האחר פשוט התעלם מכך. אחרי ששניהם עלו למטוס, האיש חזר עם אשתו ושני ילדיו והתחיל שוב לצעוק על הנוסע עם הקעקועים. הוא שאל אותו 'מה הכתובת שלך?' והנוסע אכן נתן לו את הכתובת. אבל אז הוא נתן לו ארבעה או חמישה אגרופים, וזה קרה עוד לפני שבכלל התחלנו לצלם. הנוסע המקועקע ממש לא עשה שום דבר רע. זה היה מטורף".

נוסע בסאות'ווסט איירליינס תוקף נוסע אחר. דיילי מייל, צילום מסך
"אני מוכן למות למען המשפחה שלי. אני אקרע אותך!" הנוסע בטיסה האלימה/צילום מסך, דיילי מייל

המשטרה: לא בוצע מעצר

דובר חברת התעופה סירב לפרט באשר לתקרית. "אין לנו מה לחלוק מלבד העובדה שצוותי האוויר שלנו מיומנים היטב בהפחתת הסלמה מסוג זה, ואנו משבחים אותם על ניהול הסיטואציה ועל שמירת הבטיחות והנוחות של הנוסעים האחרים במטוס. הם אפשרו לטיסה 117 מדאלאס לפיניקס להגיע בזמן", נכתב בהצהרת מטעם החברה. משטרת דאלאס מסרה כי "ב-6 במרץ, משטרת דאלאס הגיבה לתקרית שהתרחשה בטיסה משדה התעופה לאב פילד (Love Field). לא בוצע מעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully