וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במו רגליה: דיילת ביצעה עמידת ידיים וסגרה את תאי האחסון

בסרטון, שהפך להיות ויראלי, נראית דיילת אמריקנית מבצעת אקרובטיקה מושלמת. "נדרשו 20 ניסיונות עד שהצלחתי. בתקופה קשה זו, רק רצינו לשכוח מהכל ופשוט ליהנות", היא מספרת. ואין מה לדאוג: התרגיל לא בוצע בזמן טיסה

נוסע נגח בראשו של דייל בטיסה/צילום: רשתות חברתיות

(בווידאו: נוסע נגח בראשו של דייל בטיסת איזיג'ט)

ככה הופכים להיות ויראליים ברשת: דיילת אמריקנית הוכיחה לא רק את כישורי האקרובטיקה שלה, אלא גם מיומנות ידועה של אנשי צוות אוויר: היא סגרה את תאי האחסון שמעל מושבי הנוסעים באמצעות כפות רגליה. למרבה המזל, ובשונה מסרטוני טיסה ויראליים אחרים שרצים ברשת, היא עשתה זאת בעודה נועלת נעליים, ולא יחפה.

הדיילת, לינדסי אובריאן, בת 35, צילמה את הסרטון בנמל התעופה של פילדלפיה שבארצות הברית. היא ועמיתיה המתינו במטוס לאחר נחיתתו, ולקראת הגעת נוסעים חדשים. אחת הדיילות הציעה לנסות ולסגור ארבעה תאי אחסון תוך כדי עמידת ידיים על משענת המושבים, ושימוש ברגליים בלבד. "בעבר תרגלתי יוגה, וגם הייתי מעודדת במשחקי ספורט, כך שיש לי שרירי ליבה חזקים. רציתי לבדוק אם אוכל לעשות זאת", היא מספרת.

צפו בדיילת סוגרת את תאי האחסון

20 ניסיונות עד לביצוע המשולם

אובריאן, שעובדת כדיילת מזה יותר משש שנים, מוסיפה כי המשימה הזו קשה בהרבה מכפי שנדמה מצפייה בסרטון. "ניסיתי כמה פעמים, ובכל פעם הצלחתי לסגור רק תא אחד, אבל הרעיון היה לסגור ארבעה תאים יחדיו", היא אומרת. לדבריה, נדרשו לא פחות מ-20 ניסיונות, עד לביצוע המשולם.

בסרטון היא לבושה במדיה, אך באופן שאינו מסגיר באיזו חברת תעופה היא עובדת. זאת בשל רצונה שלא לפרסם פרט זה. היא מתכופפת, משמשת בכוח הזרוע שלה על מנת להתהפך קדימה באמצעות משענות המושב, ואז מניפה את רגליה מעלה ודוחפת את דלתות תאי האחסון באמצעות עקביה.

"אני ועמיתי כל הזמן עוטים מסכות במהלך הטיסה ובזמן השהות בנמלי התעופה", היא אומרת. "זה היה מקרה נדיר, שבו יכולנו לשכוח מכל המצב הקשה הזה - ופשוט ליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully