וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון שכובש את העולם: התיק הקטן ששמים מתחת למושב וחוסך מזוודה

סרטון שהעלתה פרנצ'סקה לטיקטוק, מציג תיק יד קטן שעולה 67 שקל ואליו ניתן לתחוב שפע של פריטים ולעלות למטוס מבלי לשלם אקסטרה. הסרטון הפך לוויראלי, זכה למיליוני צפיות והתיק אזל מהמלאי באמזון

תיק הטיסות שכובש את העולם/צילום: טיק טוק

בין אם הייתם ספונטניים והזמנתם טיסה של הרגע האחרון ובין אם אתם עומדים לצאת לחופשה שתוכננה זמן רב מראש, אתם בוודאי יודעים שאסור לכם לוותר על תיק היד, אותו תיק שניתן להעלות למטוס כחלק מהכבודה שלכם, ולהניח מתחת למושב (מדובר בתיק היד ולא בתיק העלייה למטוס, הגדול יותר).

אבל אז, בדיוק לפני שאתם עומדים לעלות למטוס, אתם מגלים עד כמה נוקשים את החוקים של חברות התעופה באשר למידות של תיק היד שמותר להביא עמכם. ואז גם מגיע האיסור להעלות את התיק שהקפדתם למלא בקפדנות.

אבל מסתבר שיש מה לעשות. משתמשת הטיק טוק @simply.franchesca העלתה לרשת סרטון שהפך להיות ויראלי וזכה כבר ל-2.3 מיליון צפיות. הכל בזכות העובדה שהיא מצאה את התיק האידיאלי, שמצד אחד יוכל להכיל פריטים רבים ומצד שני - יעמוד במגבלות של חברות התעופה.

התיק, ששמו Kono ואותו ניתן לרכוש באמזון במחיר של 16 פאונד (67 שקלים), מוצע בגודל של 20X20X35 ס"מ. המשמעות של המידות הללו היא כי ניתן להעלות אותו למטוס גם תחת התנאים המגבילים הידועים לשמצה של חברות התעופה ריינאייר ואיזי ג'ט. המידות הללו מאושרות גם בחברות שטסות לארץ, כגון בריטיש איירווייז, איתיחאד, דלתא, לופטהנזה, נורוויג'ן, KLM, וויזאייר, וירג'ין אטלנטיק ועוד. עם זאת, לטיסות אל-על לא תוכלו לקחת אותו כתיק יד, אלא כתיק עלייה למטוס בלבד. בנוסף, הוא שוקל 300 גרם בלבד, מה שאומר שאם לא תתפרעו, תצליחו גם לדלג יותר בקלות על מגבלת המשקל.

תיק ששמים מתחת למושב כובש את העולם. טיק טוק, צילום מסך
תיק ששמים מתחת למושב כובש את העולם/צילום מסך, טיק טוק

המון בגדים - ויש גם מקום למחשב הנייד

בסרטון של פרנצ'סקה, שזכה כבר לאלפי שיתופים, היא הצליחה לתחוב אל התיק תחתונים, ארבעה (!) בגדי ים, שמלות קיציות, בגדי ערב, משקפי שמש, סנדלים, מכשיר להחלקת שיער, מוצרי קוסמטיקה שונים, תיק קטן לים, מחשב נייד קטן ועדיין נותר לה מקום בתיק.

ואם זה לא מספיק, כדאי לדעת שהתיק עשוי מחומר עמיד למים ולו שתי ידיות וכן רצועת כתף כך שנוח לשאת אותו.

בנוסף, יש לו רצועת הרכבה חכמה שמאפשרת לחבר אותו בנוחות לטרולי שלכם ובכך להיות ניידים יותר. התיק מגיע עם כיס קדמי בעל רוכסן, כך שאין צורך לפשפש עמוק בתיק כדי לחפש את הדרכון או את כרטיס העלייה למטוס.

באתר "קוסמופוליטן" דווח כי התיק עבר בהצלחה את מבחנן המחמיר של כמה חברות תעופה, הידועות במגבלות המחמירות שלהן באשר לגודל תיק היד שניתן להעלות למטוס בחינם.

כאן תוכלו למצוא פרטים על תיק Kono באמזון (כרגע לא במלאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully