וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת מציגה: טריק המגבת במלון שכל אורח חייב להכיר

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 14:43

למה לעטוף את סגר הביטחון של הדלת במגבת ומה הדבר הראשון שכדאי לעשות כשנכנסים לחדר המלון? דיילת מספרת על הדרכים היצירתיות שלה להימנע ממצבים לא נעימים

איך פורצים לכספת במלון?/@user-tc3uv7fm6k

דיילת בשם סיסי העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא משתפת טריק שבו היא עושה שימוש במגבת, כדי לשמור על בטחונה בבתי מלון - במיוחד במלונות שעלולים להיות מעט מפוקפקים. למעשה, הטריק הזה הוא רק אחד מכמה טריקים שבהם היא משתמשת בכל פעם שהיא מגיעה למלון בשל עבודתה, ומסייעים לה לישון בשקט.

כך למשל, היא מציעה לאורחים שמגיעים למלון חדש, לזהות ולזכור את דלתות החירום שמובילות יציאות החירום או אל חדרי המדרגות. זאת כדי להתמודד במהירות וביעילות עם מצבי חירום, כגון שריפות או מצבים אחרים שבהם מתרחשת הפסקת חשמל. יתרה מכך: היא מציעה אף להקפיד ולספור את מספר הדלתות מהחדר שלכם ועד יציאת החירום, כדי להצליח ולהימלט כאשר המרחב כולו חשוך או אפוף בעשן.

דיילות חושפות: הטעויות שאתם חייבים להימנע מהן בטיסה
דיילות חושפות: "חברת התעופה אילצה אותנו להתפשט בריאיון העבודה"
זעם, טירוף ובכי: צפו בנוסעת שהיכתה דיילת קרקע בצ'ק-אין

@cici.inthesky My military father raised me and my sisters to be situationally aware and vigilant where ever we are. I have raised my daughters the same way. We dont live in fear, we are cautious. #aviationtiktok #travelhack #flightcrew #flightattendantlife #hotelsafety#greenscreenvideo ♬ original sound - CiCi in the Sky

מי מתחבא בארון?

בהמשך, היא מציעה לעשות משהו שאולי ייראה מעט תמוה: מיד עם הכניסה לחדר, יש להציץ אל חדר הרחצה ולפתוח את הארונות, כדי לוודא שאף אחד לא מסתתר בחדר. ואחרי שסימנתם על כל אלו "וי", ממליצה סיסי על "שכבת הגנה" נוספת - וכאן נכנסת לתמונה המגבת.

סיסי מספרת כי היא לוקחת מגבת קטנה מחדר הרחצה ועוטפת אותה סביב סגר הבטיחות של הדלת שאליו מוצמד כרטיס פתיחת הדלת. זאת בשל העובדה כי פורצים יכולים לגבור בקלות על סגר הביטחון מבחוץ, באמצעות שימוש בפיסת קרטון גזורה. אגב, את טריק המגבת ניתן לבצע גם על סגר הבטיחות הרגיל של הדלת, בלי קשר לכרטיס-המפתח שלכם. סיסי מציעה לעשות זאת כאמצעי הגנה נוסף, כדי לוודא שאי אפשר יהיה לפרוץ את הדלת בכוח. לאחר מכן היא סוגרת את הסגר העטוף במגבת, מה שיקשה על הפתיחה.

"כדיילת אוויר, אני מוצאת את עצמי בחדרי מלון 120-100 פעמים בשנה וכבר ראיתי כמה וכמה דברים", היא אומרת באחד מסרטוניה. "אני לא מפוחדת ואני לא פרנואידית", אני פשוט נוקטת פעולת מנע". בהמשך היא מדגימה שיטות אבטחה נוספות, בהן שימוש בצמד קולבים כדי למנוע פריצה של הדלת לחדר והצטיידות במערכת אזעקה אישית ניידת שמפיקה אורות מסנוורים וצלילי צפירה רמים.

עוד בוואלה!

הסיבה המלחיצה שבגללה ממש לא כדאי לגנוב מגבות מהמלון

לכתבה המלאה

שירות חדרים? אל תאמינו

סיסי גם נמנעת מפתיחת הדלת לזרים. "אם מישהו דופק בדלת ואומר שהוא מצוות המלון אבל לא הזמנתם שום דבר, יש להתקשר אל דלפק הקבלה", היא מציעה, וכוללת בקטגוריה זו גם אנשים שמציגים את עצמם כאנשי שירות חדרים או אנשי אבטחה. ובכלל, היא גם מציעה לתחוב מגבון קטן אל עינית הדלת, כדי למנוע הצצות פנימה.

אתר הדיילי מייל מדווח כי התגובות לסרטון של סיסי היו רבות, ולא מעט מגיבים סיפקו טיפים משלהם. כך למשל כתב אחד הגולשים: "אני מניח כל מיני דברים מול הדלת כדי לוודא שייווצר רעש גדול אם מישהו ינסה לפתוח אותה מבחוץ". מגיב אחר הוסיף: "בדקו תמיד גם את מנעולי החלונות. פעם אחת לנתי בקומת קרקע וגיליתי שהם אינם נעולים". ומגיבה אחרת, שהזדהתה אף היא כדיילת, הציעה: "כאשר אתם יוצאים מהחדר, כדאי לתחוב את שלט ה'נא לא להפריע' בין הדלת למשקוף באופן יציב. כאשר אתם חוזרים, אם השלט תלוי בחופשיות או במיקום שונה - הרי שמישהו נכנס לחדר שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully