וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם, טירוף ובכי: צפו בנוסעת שהיכתה דיילת קרקע בצ'ק-אין

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 10:28

נוסעת הגיעה באיחור לצ'ק-אין בשדה התעופה של מקסיקו סיטי, ניסתה לעלות על הטיסה עם דרכון פג תוקף - והשתוללה בלי שליטה. הכל תועד בווידאו כמובן

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס/צילום: KTVUKTVU

כך נראה התקף זעם בלתי נשלט: נוסעת צולמה בשדה התעופה של מקסיקו סיטי, בעת התקף זעם קיצוני. היא אף תקפה דיילת קרקע של חברת התעופה אמירייטס, לאחר שלא השיגה את מבוקשה.

בסרטון, שצולם בתחילת החודש, מתועד המאורע יוצא הדופן, שכלל גם קפיצה על שולחנות דלפקי הצ'ק-אין.

רשת פוקס ניוז מדווחת כי האישה הגיעה באיחור לצ'ק-אין עבור הטיסה שלה. היא אף ניסתה להשתמש בדרכון שפג תוקפו - מה שגרם לדיילת הקרקע לסרב להעלותה לטיסה.

מכה, צורחת ובוכה

מרגע זה, הנוסעת נכנסה אל מעבר לדלפקי הצ'ק-אין, החלה להכות את העובדת ולזרוק לכל עבר חפצים שונים, בהם פריטים מתוך מזוודה, ציוד מחשבים ועוד. בהמשך היא נעמדה ממש על הדלפק והחלה לצעוק לעבר נוסעים אחרים ששהו באזור. בסרטון ניתן לשמוע אותה צורחת, כמו גם את קריאותיה של דיילת הקרקע שהזעיקה את אנשי האבטחה.

מחברת אמירייטס נמסר כי "אנו יכולים לאשר כי ב-1 בנובמבר אירעה תקרית בדלפק הצ'ק-אין בשדה התעופה הבינלאומי של מקסיקו סיטי, שבה נוסעת הגיעה באיחור לדלפק הצ'ק-אין עם דרכון שפג תוקפו. הלקוחה סורבה והפכה להיות אלימה מילולית ופיזית - מה שחייב התערבות של אנשי האבטחה והמשטרה. בטיחות הנוסעים והצוות שלנו היא בעלת חשיבות קריטית, והיא לא תיפגע".

האישה נעצרה על ידי מאבטחי שדה התעופה, בעת ששוטרים עשו את דרכם לשדה התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully