וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טס בביזנס, הזמין מנה טבעונית בטיסה וקיבל... בננה

נוסע בחברת התעופה ג'פאן איירליינס הזמין מראש ארוחה טבעונית במחלקת העסקים שבה טס, וקיבל בננה ואפילו סכו"ם וצ'ופסטיקס. הוא לקח את העניין בהומור ואמר: "זו היתה אחת הבננות הטובות שאכלתי לאחרונה"

מתכון בננה בתנור לל"ג בעומר/רוני שרמייסטר

נוסע במחלקת העסקים שטס עם חברת התעופה היפנית ג'פאן איירליינס (Japan Airlines) הופתע לגלות ארוחת הבוקר שהוגשה לו כללה, ובכן, בננה. לא יותר. הנוסע, שהזמין ארוחה טבעונית, אף זכה לקבל עם הבננה סכו"ם וגם צ'ופסטיקס.

המקרה המוזר הזה אירע ב-20 בפברואר, בטיסה שיצאה משדה התעופה הבינלאומי סוקרנו-האטה (Soekarno-Hatta) בג'קרטה שבאינדונזיה אל שדה התעופה טוקיו נריטה (Tokyo-Narita) שביפן. הנוסע, כריס צ'ארי, פרסם את החוויה שלו בפורום התעופה flyertalk וניכר כי הוא היה משועשע מכל העניין. לטענתו "זו היתה אחת הבננות הטובות שאכלתי לאחרונה".

גם לא בחינם: לעולם אל תאכלו את הלחמניות במטוס
לא כדאי להיות צמחוני באוויר: האם זו ארוחת-הטיסה הכי גרועה אי פעם?
קשה לצפייה: ראש נחש נמצא בארוחה שהוגשה בטיסה

השאלה הגדולה: ארוחה שהיא בננה או ארוחה שכוללת בננה?

כך או אחרת, בשונה מנוסעים שמבקשים ארוחה טבעונית במטוס ללא הזמנה מוקדמת, הרי שצ'ארי הבהיר כי הזמין מראש ארוחה טבעונית ואף וידא זאת מול הדיילת עוד לפני שהוגשה לו הבננה.

וכך כתב צ'ארי בפוסט שלו: "היום, לפני ההמראה, הדיילת אישרה שהזמנתי ארוחה טבעונית ושארוחת הבוקר שלי היא בננה. הנחתי בטעות שהיא התכוונה לכך שארוחת הבוקר כוללת בננה. כאשר היא הגישה לי את הבננה לאחר ההמראה, חשבתי שזה רק המתאבן, אבל למעשה זו היתה הארוחה כולה! זו הייתה בננה ממש טובה - אחת הטובות שאכלתי לאחרונה - אבל היא עדיין נראית מתאימה יותר כחטיף. האם הארוחות שמגיעות משדה התעופה סוקרנו-האטה הן בדרך כלל מאכזבות?"

וכפי שכבר צוין, הדבר היותר מצחיק בכל העניין הוא שצוות האוויר אף סיפק לצ'ארי סכו"ם וצ'ופסטיקס שבאמצעותם יוכל לאכול את הבננה שלו. יש לציין, כי הצצה בדף הארוחות המיוחדות של חברת התעופה היפנית מציגה תצלום של ארוחה טבעונית טיפוסית, הכוללת מספר מרכיבים על בסיס צמחי. וכמובן, ניתן להזמין מראש ארוחות דרך אותו אתר או באמצעות פנייה לנציג השירות של חברת התעופה.

עוד בוואלה!

מושב מועדף + כריך ושתייה ב-55 דולר: התפריט החדש של ישראייר

לכתבה המלאה
ג'פאן איירליינס. Shutterstock, ShutterStock
דף הארוחות המיוחדות של חברת התעופה היפנית מציגה תצלום של ארוחה טבעונית טיפוסית. ג'פאן איירליינס/ShutterStock, Shutterstock

וזה ההסבר

אז מה בדיוק קרה שם? אחד המגיבים לפוסט של צ'ארי בפורום התעופה ציין כי בניגוד לטיסה הסדירה של ג'פאן איירליינס שיוצאת מג'קרטה לטוקיו בשעה 21:35 הרי שצא'רי עלה על הטיסה של 06:35, ועל פי אתר האינטרנט של החברה, במועד זה לא מוגשות ארוחות בוקר. ואכן, בחינה של תפריט מחלקת העסקים הרגיל לטיסה ספציפית זו בחודש פברואר (שמספרה JL720) לא מציג שום אזכור לארוחת בוקר. כל מה שמקבלים הטסים הוא חטיף, לקראת ארוחת צוהריים שמוגשת מספר שעות לאחר מכן. וזהו ההסבר מדוע אותה "ארוחת בוקר טבעונית" שקיבל צ'ארי היתה כה יוצאת דופן: מהסיבה הפשוטה שהיא לא היתה אמורה בכלל להיות מוגשת.

ואכן, מחברת ג'פאן איירליינס נמסר כי "בטיסות היוצאות מג'קרטה מוגש במחלקת העסקים חטיף/כיבוד קל מיד לאחר ההמראה. לפני ההגעה לשדה התעופה טוקיו נריטה מוגשת ארוחת צוהריים או ארוחת בוקר. החטיף/כיבוד קל הנוכחי עבור כל הארוחות המיוחדות בטיסה (ספציפית) זו הוא בננה. אנו מתייחסים ברצינות לשביעות הרצון של הלקוחות ונמשיך להיענות לכך בתפריטים שלנו לאור ההתעניינות הגוברת והצרכים המגוונים של לקוחות המבקשים ארוחות מיוחדות, לרבות המשוב החשוב מלקוח זה".

ארוחה במטוס. ShutterStock
ארוחה רגילה במטוס/ShutterStock

טבעונים? יש מקרים הרבה יותר הזויים

אגב, זוהי אינה הפעם הראשונה שבה טבעונים מקבלים במטוסים ארוחות הזויות, וזו גם לא תהיה הפעם האחרונה. כך למשל, אתר ה"אינדיפנדנט" מדווח כי נוסעת בחברת התעופה אייר קנדה הזדעזעה לקבל בקבוק מים בודד לאחר שביקשה ארוחה טבעונית. בסופו של דבר הוצעה לה ארוחה מאולתרת שהורכבה מפירות ולחמניות שנותרו מארוחות מחלקת העסקים. בשנת 2020, נוסע של חברת בריטיש איירווייס ביקש ארוחה טבעונית וקיבל ארוחה שכללה חמאה וגבינה, שני מרכיבים שבהחלט אינם טבעוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully