וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תפעיל טיסות ישירות לטוקיו החל ממרץ 2023

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 14:13

לאחר שלוש שנים של ציפייה, תפעיל אל על את קו הטיסות המיוחל לבירת יפן, טוקיו. טיסת הבכורה צפויה להמריא ב-1.3.23, ובסך הכל יופעלו שתי טיסות בשבוע. ויש כבר מחירים

חופשה בטוקיו, יפן/צילום: זיו ריינשטיין

חברת אל על הודיעה היום (שני) כי תחל להפעיל קו טיסות ישירות לטוקיו, בירת יפן. החל מ-1 למרץ 2023 הטיסות ימריאו מתל אביב לטוקיו, כאשר מכירת הכרטיסים תחל היום, 19 בספטמבר 2022.

אל על תפעיל שתי טיסות שבועיות ישירות לטוקיו בימי רביעי ומוצ"ש. הטיסות יבוצעו באמצעות מטוס 787 הכולל שלוש מחלקות שירות - תיירים, פרימיום ועסקים.

במסגרת ההשקה של הקו, מחיר כרטיס טיסה "לייט" הלוך ושוב החל מ-999 דולרים במחלקת תיירים (לא כולל כבודה והושבה), והחל מ-1,159 דולרים לכרטיס "קלאסיק" במחלקת תיירים (כולל כבודה והושבה). מחירי ההשקה מוגבלים למלאי של 500 מושבים. חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים ליהנות מהטבה נוספת בתשלום ב-CASH&POINTS.

שלטים מוארים במרכז שינג'וקו, טוקיו, יפן. ShutterStock
טוקיו. ממרץ הקרוב בטיסה ישירה/ShutterStock

"פריחת הדובדבן כבר בעונה הקרובה"

כזכור, טיסת הבכורה של אל על לטוקיו הייתה אמורה להמריא בחודש מרץ 2020, אך בשל מגבלות הקורונה אל על השהתה את השקת הקו.

לדברי דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "אנו נרגשים להשיק סוף סוף את היעד החדש אשר יאפשר לישראל לחוות את פריחת הדובדבן בטוקיו כבר בעונה הקרובה. יפן היא יעד מבוקש בקרב לקוחותינו אשר מצפים להשקת הקו ופתיחתו תאפשר לקדם ולפתח גם את התיירות היפנית הנכנסת לישראל. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".

למידע נוסף בנוגע להנחיות כניסת תיירים ליפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully