וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת מהו הדבר הכי מרגש בעבודה שלה - וזה לא לשרת אתכם

16.11.2022 / 23:52

דיילת האוויר יאנה השיבה לשאלות גולשים וסיפרה מהו היתרון הכי גדול בתפקיד שלה - אחרי שדיילים אחרים התלוננו שחייהם קשים הרבה יותר משנראה לעין

ככה נראים החיים של הדיילת יאנה/@itsyanachka

רבים מאיתנו שקלו להיות דיילים. הרי זה נשמע חלומי לטוס כל היום ליעדים אקזוטיים ולבלות בהם זמן שאתם מקבלים על זה כסף. ובכן, לאורך השנים מספר דיילים ודיילות חשפו שהתפקיד לא חלומי כפי שנדמה לנו. הם סיפרו לא פעם על נוסעים מעצבנים, דרישות מעייפות, חוקים נוקשים ושעות עבודה שמתחילות לעיתים בשעות הקטנות של הלילה. לוסינדה סטרפורד מהריאליטי "אי האהבה" טענה שחלק מהלקוחות גרמו לה לבכות ושחוקי הלבוש האחיד היו נוקשים מאוד עבורה.

למרבה המזל, יש לנו את דיילת האוויר יאנה שתאיר קצת אור חיובי על התפקיד המעורר מחלוקת הזה. יוצרת הטיקטוק הסבירה כיצד היא זוכה לבלות ימים - או אפילו שבועות - במקומות הכי יפים ורחוקים בעולם כמו הוואי, קוריאה וגואם - הודות לעבודתה.

דיילת האוויר יאנה, שיש לה 238,000 עוקבים תחת המשתמש @itsyanachka, פרסמה סרטון ויראלי המדבר על הדברים החיוביים שבתפקיד שלה. היא השיבה לשאלת העוקב שלה: "כשאת טסה למקומות שונים, האם את יכולה להישאר שם ולבקר קצת בארץ לפני שאת חוזרת?". היא השיבה: "זו שאלה מצוינת. שמי יאנה ואני דיילת בינלאומית. אנחנו נדרשים לנוח בסוף יום העבודה שלנו, אז תלוי היכן מסתיים יום העבודה. המקום בו הוא מסתיים הוא המקום שבו אנחנו נחים".

היא הוסיפה: "לפעמים זה יכול להיות זוהר ולפעמים זה לא כל כך זוהר. זמן המנוחה משתנה - המנוחה המינימלית שאנחנו צריכים, לדעתי היא לפחות 8 או 10 שעות, אני לא לגמרי זוכרת. המנוחה המקסימלית שלי יכולה להיות באמת בכל מקום בעולם. אני יכולה להישאר איפשהו 24 שעות, אני יכולה להישאר במקום לכמה ימים, שבוע, שבועיים, שלושה שבועות או חודש. זה תלוי בטיסות חזרה שלנו מהמקום הזה".

הדיילת יאנה מספרת על היתרון הגדול שבתפקיד שלה:

הסרטון צבר אלפי תגובות של אנשים שהופתעו לשמוע כמה זמן יאנה יכולה לבלות ביעדים השונים מבלי לחזור הביתה. "אני אוהב את זה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה נשמע מדהים!". אחד שאל את יאנה מה יקרה אם דיילת תפוטר בזמן שהיא מחוץ לארץ מולדתה. יאנה הבהירה: "את טסה הביתה במטוס החברה או שישיגו לך כרטיס בחברת תעופה מסחרית, אני מניחה. הם מוצאים לך דרך הביתה בלי קשר".

הדיילת המהממת מתגוררת בדאלאס, אך ביקרה בחודשים האחרונים בגרמניה, בולגריה, אירלנד, אלסקה, גואם, דרום קוריאה, הוואי, ארגנטינה, פלורידה ועוד. מקנאים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully