וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קטטה המונית בטיסה לאמסטרדם, 6 נעצרו

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 13:43

אגרופים בלתי פוסקים, נוסעים מבועתים שמבקשים להפסיק וצוות נחוש שהצליח לעצור את הכל. שישה נוסעים נעצרו בקטטה האווירית. הנוסע שפרסם את הסרטון סבור שהכל החל בגלל הערה גזענית

נראה כי מערבולות אוויר מטלטלות לא היו הדבר היחיד שגרם למהומה קיצונית שפרצה בטיסה שבין מנצ'סטר שבבריטניה לאמסטרדם שבהולנד. היתה זו קטטה אדירה פרצה בין כמה מהנוסעים.

אתר TMZ מדווח כי נוסעי טיסת KLM ביום חמישי האחרון חוו סצנה פרועה, שבה חבורת נוסעים מכה זה את זה. בסרטון שפורסם ברשתות החברתית נראה למשל נוסע אחד שמכה נוסע אחר במטח בלתי פוסק של אגרופים. המהומה היתה כה קיצונית, עד שהטייס נאלץ להודיע מראש על נחיתתו הצפויה, והזעיק אגב כך שוטרים שימתינו למתפרעים מיד לאחר נחיתת המטוס.

צפו בקטטה

הכל בגלל הערה גזענית?

בסרטון נשמעים כמה נוסעים בעודם צועקים על המתפרעים ומנסים לגרום להם לחדול מהאלימות, אך לשווא. בסופו של דבר, צוות הטיסה הצליח לעצור את הקטטה. נכון לעכשיו, לא ברור מה בדיוק גרם לקטטה, אבל הנוסע שפרסם את הסרטון ציין כי המתח "התבשל במהלך כל הטיסה" לאחר שמישהו הכריז לכאורה הערה גזענית.

עוד נמסר כי במשטרת הולנד אמרו לכתבים כי ברגע שהמטוס נחת באמסטרדם, שוטרים עלו על המטוס ועצרו שישה נוסעים, כולם בריטים. המשטרה העבירה את הטיפול בנושא לפרקליטות, לשם הטלת אישומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully