וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת: הטבת הטיסה שלא ידעתם שאתם יכולים ליהנות ממנה

25.11.2021 / 23:33

דיילת אוויר לשעבר חושפת פרט קטן וסופר חשוב על שירותי המחלקה הראשונה במטוס, שעלול לעצבן מאוד את הנוסעים שהוציאו הרבה מאוד כסף כדי ליהנות מההטבה הזאת

טיסה במחלקה הראשונה ב-United Emirates/צילום: מתוך יוטיוב

כל עלייה למטוס מלווה במעבר דרך המחלקה הראשונה מעוררת הקנאה הישר אל המושב הדחוס שלנו במחלקת תיירים. דיילת אוויר לשעבר טוענת שכל מי שנאלץ להסתפק במושב במחלקת תיירים, יכול ליהנות מאחת הפריבילגיות של המחלקה הראשונה - ללא תשלום נוסף.

אלו שכבר שמעו על הטריק הזה בעבר ניצלו אותו היטב והצליחו לעורר את זעמם של הנוסעים במחלקה הראשונה, כפי שניתן למצוא בפוסט ב-executivetraveller.com בו נוסע במחלקה ראשונה התלונן על נוסעי מחלקת התיירים ש"פולשים" לשטח הפרימיום היוקרתי שלהם (עוד על כך בהמשך). אז איך גם אתם תוכלו ליהנות מההטבה הזאת - ומהי בעצם? קט קמלני, דיילת לשעבר, חשפה בסרטון טיקטוק שלושה דברים שכדאי לנוסעי מחלקת התיירים לדעת בפעם הבאה שהם עולים לטיסה - כשהחשוב מכולם מתמקד בשירותי המטוס.

בפעם הבאה שתראו תור ארוך לשירותי המטוס, תוכלו פשוט להגיע לקדמת המטוס וליהנות מהשירותים המרווחים והנוחים יותר של המחלקה הראשונה. קט הסבירה שאתם ממש לא חייבים לשריין לעצמכם מושב במחלקה ראשונה כדי ליהנות מתא השירותים היוקרתי של המחלקה הזאת, מאחר שהוא נגיש ופתוח לכולם. היא אמרה בסרטון: "כולם חושבים שאסור להשתמש בשירותים שבמחלקה הראשונה, אבל אתם לגמרי יכולים. כל עוד אתם לא עומדים בשטח המטבח, אתם חופשיים להשתמש בשירותים שלהם".

ידעתם את זה?

בנוסף, קט מדברת בסרטון גם על מגירה סודית בשירותי המטוס בה תוכלו למצוא טמפונים למקרה הצורך והציעה לעולם לא להסכים להצעה הראשונה שאתם מקבלים מהדיילים במקרה של "אובר-סיילס".

הסרטון צבר כ-26 אלף צפיות ורבים הופתעו לגלות על פריבילגיית המחלקה הראשונה הפתוחה לאדם הפשוט. "מה?! לגמרי חשבתי שאנחנו לא יכולים להשתמש בתא השירותים של המחלקה הראשונה", כתב אחד ואחר הוסיף: "מהיום אני הולך לחגוג על שלהם". אחרת הציעה רעיון שיסייע לכם ליהנות גם מהאוכל של המחלקה הראשונה מבלי לשלם אקסטרה: "טסתי במחלקת תיירים מטוקיו ללונדון. אני ובן זוגי נרדמנו כשהטיסה המריאה ופספסנו את אחת המנות מבין השתיים שהיינו צריכים לקבל. כשהתעוררנו ביקשו לאכול וכעבור 10 דקות קיבלנו מבחר של דגים, לינגוויני ומתאבנים מהמחלקה הראשונה".

ב-www.executivetraveller.com נמצא שרשור מ-2019 בו משתמש בשם Gjspectre התלונן על השימוש של נוסעי מחלקת התיירים בשירותי מחלקת העסקים: "בזמן האחרון אני שם לב למספר הולך וגדל של נוסעי מחלקת תיירים המטיילים להם במחלקת עסקים ומשתמשים בשירותים שלנו. בטיסה האחרונה שלי לאדלייד, נוסע, בבירור שיכור, עשה זאת שלוש פעמים, ללא שום התנגדות מצד הצוות. אני לא מבואס במיוחד, אבל אולי הכריזה שלהם בהתחלה לא מספיקה?". כמה משתמשים תמכו בו, כשאחד כתב: "תחזיר אותם למושב ששילמו עבורו, אני אומר" ואחר הוסיף: "זו הסיבה שאני טס בוירג'ין, אף אחד לא חוצה את החבל הלבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully