וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה שטסה לארץ מציעה: קחו שלישיית מושבים ב-159 אירו

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 12:36

לא שוברת שורות: חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה מציעה לנוסעים במחלקת התיירים לרכוש שורת מושבים שלמה במחיר של 229-159 אירו, אך רק בטיסות ארוכות. מזמיני השירות יקבלו מצעי פרימיום ממחלקת הביזנס. אבל יש קאץ'

מושבים לטיסה בעידן הקורונה/הדמיה: Zephyr Aerospace

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, שמפעילה מספר קווים לישראל וממנה, תציע לנוסעים במחלקת התיירים שבמטוסיה לרכוש שורה שלמה של מושבים, ובכך תאפשר למי שבוחרים בכך - להשתרע לשינה נוחה יותר. שירות זה יוצע בטיסות ארוכות-טווח, וכבר יש לו שם: Sleeper's Row ("שורת השינה").

אתר התעופה Paddle Your Own Kanoo מדווח כי לופטהנזה ניסתה את הרעיון במשך מספר שבועות בסוף השנה שעברה, בטיסות שנערכו בין פרנקפורט שבגרמניה לבין סאו פאולו שבברזיל. הניסיון הוכתר בהצלחה וזכה למשובים חיוביים מצד נוסעים, כמו גם לביקוש גבוה. מסיבה זו, הוחלט להציע את השירות גם בקווים אחרים, שכוללים טיסות שנמשכות 11 שעות או יותר. כך למשל, טיסות מיעדים שונים בגרמניה ללוס אנג'לס ולסינגפור.

עוד נמסר כי שירות רכישת שורת מושבים שלמה מוצע במחירים הנעים בין 159 ל-229 אירו. עם זאת, אי אפשר להזמין את השירות מראש, וניתן לנסות ולהשיג אותו רק במעמד הצ'ק-אין או בשער הטיסה. בנוסף, בכל טיסה נתונה, יוצעו לא יותר משלוש שורות שינה מסוג זה. הנוסעים שיצליחו להשיג את השירות, יקבלו מצעים של מחלקת הביזנס, כרית ומשטח שישמש כמזרן.

לופטהנזה מציעה שלישיית מושבים במחלקת תיירים. לופטהנזה, אתר רשמי
להתרווח כמו בביזנס. "שורת השינה" של לופטהנזה/אתר רשמי, לופטהנזה

חגורת בטיחות מיוחדת וגם תדריך ייעודי

בהקשר זה, נשאלת שאלת הבטיחות. על כך עונים בחברת התעופה כי מי שיזמינו את שורת השינה, יקבלו חגורת בטיחות מיוחדת, ואף יעברו תדריך בטיחות ייעודי מיוחד.

כאמור, את שורת השינה אי אפשר להזמין מראש, וזאת בשל העובדה שלופטהנזה תציע את המוצר החדש בטיסות שבהן יישארו מושבים ריקים. כלומר, החברה תעדיף בכל מקרה להמתין לרגע האחרון עד למיצוי מכירת המושבים. העובדה כי השירות זמין בטיסות שבהם עומס הנוסעים אינו רב, עלולה לגרום לכך שבמצבים מסוימים, שירות שמוצע בכסף לנוסעים מסוימים, יתאפשר ללא כל תשלום לנוסעים ששילמו על כרטיס רגיל, אך מוצאים את עצמם לבד בשורת מושבים.

ולאחר כל זאת, יש לזכור כי למרות שמזמיני השירות מקבלים מצעי פרימיום ממחלקת הביזנס, מדובר בכל זאת בשורת מושבים רגילה, בת שלוש או ארבע מושבים במחלקת התיירים, שמשענות היד שלה הועלו מעלה. כך, לופטהנזה לא הציגה למעשה מוצר חדשני, בדומה ל-Sky Couch ("ספת שמים") של אייר ניו זילנד. מדובר ברעיון דומה, אך כזה המשלב תוספת של "מדף" מיוחד באזור הרגליים, המגדיל את שטח השינה - ואת רמת הנוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully