וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרוז השוקולד": עשרות אורחים הולכים מכות בספינת התענוגות

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 12:31

בין 40 ל-60 נופשים על סיפונה של "קרניבל מג'יק" הלכו מכות ביומו האחרון של השיט הקריבי, כשתגרה פרצה בין שני אנשים והתרחבה, כפי שתראו בסרטון, למהומה כללית. משמר החופים הוזעק ללוות את האונייה לעגון בניו יורק

קטטה במועדון ריקודים על ספינת מג'יק קרניבל/צילום: @nyeem0, טוויטר

קטטה אדירה פרצה על ספינת תענוגות, כששבה בתום קרוז בן שמונה ימים לעיר ניו יורק, מה שגרם למשמר החופים האמריקני ללוות אותה חזרה למעגן, ולמשטרת ניו יורק לפתוח בחקירה.

הקרוז שהפך למסיבת סקס וסמים פרועה ומסוכנת: "אני מופתע שאף אחד לא מת"

המהומה החלה במועדון הלילה של אוניית קרניבל מג'יק בסביבות השעה 5:20 בבוקר ביום שלישי השבוע, בלילה האחרון של השיט הקריבי שכלל עם עצירות ברפובליקה הדומיניקנית, טורקס וקייקוס ואיי בהאמה.

הסרטון של הקטטה מציג סצנה כאוטית, כשעשרות נוסעים חובטים ודוחפים זה את זה, בעוד מאבטחים של הספינה מנסים לשווא להפריד בין הנופשים.

קטטה במועדון ריקודים על ספינת מג'יק קרניבל. טוויטר, צילום מסך
עשרות נוסעים חובטים ודוחפים זה את זה. המהומה בקרוז/צילום מסך, טוויטר
קטטה במועדון ריקודים על ספינת מג'יק קרניבל. טוויטר, צילום מסך
השוטרים שהגיעו לזירה אומרים שהקטטה כללה בין 40 ל-60 נוסעים/צילום מסך, טוויטר

חלק מהנוסעים נפצעו מחתיכות זכוכית

הקטטה החלה כעימות בין שני נוסעים על רחבת הריקודים, והשוטרים שהגיעו לזירה אומרים כי היא התרחבה לריב שכלל בין 40 ל-60 נוסעים, לפי אתר החדשות האמריקני PIX11, לא דווח על פציעות חמורות.

עד אחד בשם @nyeem0, צייץ בטוויטר שהוא 'ישב בבר והקשיב למוזיקה שלו כשהוא לוגם משקה 'שירלי טמפל', ואז הקטטה פרצה משום מקום!" הוא הוסיף, כי חלק מהנוסעים "נפצעו מחתיכות זכוכית" וש"רוב אם לא כל" מאבטחי הספינה ירדו למועדון כדי להשליט סדר במהומה.

העד הוסיף: "זה היה הלילה האחרון של השיט, אז אני מניח שהם רצו לחגוג כמו שצריך אבל לקבל במקום איסור לשוט לכל החיים, זה פראי חחחחחח".

עוד בוואלה!

ספינת האהבה: 80% מהתיירים בקרוזים עושים סקס

לכתבה המלאה
קטטה במועדון ריקודים על ספינת מג'יק קרניבל. טוויטר, צילום מסך
רצו לחגוג בליל השיט האחרון. זה נגמר במפח נפש/צילום מסך, טוויטר

משמר החופים הוזעק ללוות את הספינה

הקטטה התרחשה כשהספינה התקרבה לנמל בניו יורק, אך לא ברור אם היא הייתה בניו יורק, ניו ג'רזי, או במים בינלאומיים בזמן המהומה, מה שהופך את נושא השיפוט הפלילי לעמום.

לא דווח על מעצרים לאחר הקטטה, ולא ברור איזו סוכנות ביטחון אמריקנית תוביל את החקירה. בעקבות הקרב, פקידי חברת הקרוזים הודיעו למשמר החופים על האירוע, ואילו האחרון שיגר סירה מסטטן איילנד כדי ללוות את הספינה למעגן במנהטן, כך לפי WNBC-TV.

"הספינה הגיעה כמתוכנן הבוקר ורשויות אכיפת החוק על החוף קיבלו הודעה ועלו על הספינה כדי לראיין חשודים ועדים ולערוך חקירה", נכתב בהודעת חברת קרניבל. מהמשטרה נמסר כי הנוסעים ירדו בהדרגה ללא תקלות. לפי אתר CruiseMapper, הספינה כבר יצאה מניו יורק לשיט נוסף של שמונה ימים בקריביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully