וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוז היוקרתי שמציע סדנאות סקס, מופעי דראג ומכון קעקועים

שייט תענוגות חדש בקריביים מבטיח לאורחים מופע קברט ש"ינווט אתכם אל הייעוד המיני שלכם", סדנאות זוגיות וסקס, מסיבות חשק, קעקוע למזכרת ושאר הפתעות. למבוגרים בלבד

מגלשת מים על קרוז/Royal Caribbean@

בשל מגפת הקורונה, הקרוזים רשמו השנה עצירת פעילות כמעט מוחלטת, אך נראה כי הענף חוזר אט-אט לשגרה, ומספר חברות שיט מציעות שוב קרוזים ברחבי העולם. מצד שני, אם אתם בעניין של קרוז רגוע ונינוח או הפלגה עם ילדים - הקרוז הזה הוא ממש לא בשבילכם.

הכירו את הספינה The Scarlet Lady של חברת Virgin Voyages, בבעלותו של איש העסקים הבריטי ריצ'רד ברנסון. הספינה היוקרתית תחל בקרוב לפעול בקו מיאמי-סן חואן (פוארטו ריקו), כאשר הקרוז יכלול סדנאות סקס, מכון קעקועים, מסיבות בעלות ניחוח תאוותני ושאר הפתעות.

אישה עושה קעקוע צבעוני. ShutterStock
מכון קעקועים על הספינה/ShutterStock

על הבמה: הצלפות בשוט

אחת מהן היא סדנה העונה לשם Never Sleep Alone ("לעולם לא תישן/תישני לבדך"), סדנת העוסקת בסקס ובמערכות יחסים, והיא משולבת במופע קברט שובבי הנערך בשעת לילה מאוחרת. "המופע ינווט אתכם אל הייעוד המיני שלכם", מבטיחים מארגני הקרוז. המופע כולל הדגמות של הצלפות בשוט, סקס אוראלי ואפילו הזמנת הקהל להיות מעורב בנעשה על הבמה. הקהל עצמו מקבל מהמלצרים מסכות וקונדומים, לצד קוקטיילים בשלל צבעים".

מופעים נוספים המועלים במהלך השיט כוללים גרסה עכשווית של סיפור רומיאו ויוליה וגם מופעי שירה מזדמנים הנערכים במקומות שונים ברחבי הספינה.

נוסף על כך, באחד מלילות ההפלגה מתקיים ערב המכונה "ליל סקרלט" (Scarlet Night), שבו הספינה כולה הופכת להיות "סדרה של תענוגות", כפי שמצוין בתוכנית ההפלגה. במהלך אותו לילה, על כל האורחים ללבוש בגדים אדומים. בנוסף, לאורחים ממתין מועדון לילה ענקי, המשתרע על פני שתי קומות ובו שלושה ברים.

עוד בוואלה!

ספינת האדרנלין: הקרוז הראשון שמציע רכבת הרים

לכתבה המלאה
דראג קווינס לפני מופע, לוס אנג'לס, מאי 2016. AP
מבטיחים מופע דראג סוחף/AP

תקליטי ויניל ושיעורי יוגה

פיצ'רים נוספים כוללים חנות תקליטי ויניל, חדר קריוקי פרטי, קזינו, משחקי ארקייד, מרכז ספא, שיעורי יוגה, מועדון כושר, מספרות, מסלול ריצה, בר מיצים ועוד. לצדם, פועלים 20 ברים ומסעדות, על פני 17 הסיפונים של הספינה.

את אלו ניתן למצוא כמובן בקרוזים רבים נוספים, אך כאן גם ממתין לאורחים מכון קעקועים בשם Squid Ink, שיספק לאורחים מזכרת נצחית מהקרוז היוקרתי.

ובעוד שקרוזים אחרים מציעים ארוחת בראנץ' מהוגנות למדי, על הספינה Scarlet Lady תזכו בבראנץ' המשלב מופע דראג סוחף.

הספינה הייחודית הייתה אמורה לצאת לשיט ההשקה שלה, אל האיים הקריביים, בשנת 2020, אך המגפה טרפה את הקלפים וההשקה נדחתה למועד חדש: אוקטובר הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • קרוז
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully