וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רחוק מהשלג: "חופשה חורפית" ברפובליקה הדומיניקנית

גיתית בארי, פונטה קאנה

11.1.2016 / 8:29

תשכחו מעוד כתבה על סקי או פסגה מושלגת באירופה. לרשת מועדוני הנופש הצרפתית, קלאב מד, יש רעיונות אחרים איך כדאי להעביר את החורף בחו"ל. גם אם מדובר בטיסה לקצה השני של העולם

יח"צ - חד פעמי
קלאב מד פונטה קאנה. קלאב מד,
אם תפעילו את הדמיון תוכלו לראות את עצמכם על קו המים של הרפובליקה הדומיניקנית כבר בחג הפסח הקרוב/קלאב מד

לא, זאת לא טעות. חרף המסורת רבת השנים לראות מדי שנה, בדיוק בתקופה זו, את ארסנל חופשות הסקי המפנקות בפסגות המושלגות של אירופה, הפעם מדובר במשהו שונה לחלוטין. תשכחו מויז'ואלים של הרים בוהקים מלובן ואח בוערת, ותתחילו להתרגל לוילות מפנקות מול חופים תכולים ובגדי ים. זה קורה בערך 12 שעות טיסה מכאן, זמן נצח במונחי לואו-קוסט, אבל אם תפעילו את הדמיון תוכלו לראות את עצמכם משכשכים בבריכת טורקיז מרחפת על קו המים של איי הרפובליקה הדומיניקנית כבר בחג הפסח הקרוב.

אם נודה על האמת, המונח "אי קאריבי" מתכתב עם התיירים מישראל בדרך כלל בהקשרים של הפלגות נופש של אוניות התענוגות הגדולות בעולם, אבל כנראה שבקלאב מד סבורים שהגיע הזמן לשנות זאת. מועדון הנופש השני בגודלו בעולם של החברה הצרפתית, "קלאב מד פונטה קאנה", החליט לפתוח את שעריו גם בפני שווקים אחרים וכמובן שאין כמו הישראלים הסקרנים כדי להיענות לאתגר לטוס לקצה השני של העולם כדי להגדיר מחדש את המונח "גן עדן עלי אדמות".

נכון, לא מדובר במשימה פשוטה. הרגלי הנופש שלנו עדיין שונים מאלה של האמריקניים, הקנדיים ואפילו המקסיקניים ואם יש בידינו את התקציב המתאים והחשק לראות חול לבן, נעדיף לרוב לטוס לתאילנד. גם אם ממש נרגיש הרפתקניים רובנו יאריך את הטיסה לאיים המאלדיביים, אבל לפונטה קאנה? למעט 200 ישראלים בשנה, שם טרם תקענו יתד.

גם בקלאב מד מבינים את זה היטב וכמו תמיד, מקפידים שם לפנות לשכבה דקה ומפונפנת באוכלוסיה שנהגה לנפוש במלונות הפאר הטורקיים. "בעונת הקיץ, מחירה של חופשה במועדון בפונטה קאנה זול יותר אפילו מחופשה במועדונים הנחשבים של טורקיה", אומר מנהל קלאב מד בישראל, זאב דהן. "שיא העונה ברפובליקה הדומיניקנית הוא דווקא בתקופת החורף שלנו כך שבקיץ שם אפשר למצוא חבילות נופש לשבוע כולל טיסות ב-1,800 אירו לאדם לשבעה לילות".

קלאב מד פונטה קאנה. קלאב מד,
חופי האוקיינוס האטלנטי הפראיים שלא רק נראים כמו ציור אלא גם מרגישים כמוהו/קלאב מד

ובכל זאת, אי קאריבי

אז מה יביא הנה, כלומר, לחופי האוקיינוס האטלנטי הפראיים שלא רק נראים כמו ציור אלא גם מרגישים כמוהו, את מי שהתרגל לראות בקלאב מד שם נרדף למגלשיים או סנובורד? ובכן, התשובה בגוף השאלה. עליכם להיות חובבי קלאב מד, על כל המשתמע מכך. פרנקופיליות בהחלט תעשה את העבודה אבל אתם לא חייבים להיות דוברי השפה הצרפתית כדי לראות את ה-GO של המועדון נפרדים מילדי האורחים כשדמעות של געגוע מבצבצות מעיניהם.

שנית, עליכם להתחבר למהות האמיתית של קלאב מד: אין זמן ומקום אחר להיות מאושרים. כדי לראות אם זה עובד, הסיתו את מבטכם והביטו בקונסיירז' הפרטי שצמוד אליכם במהלך הנופש בפונטה קאנה, שאמון לדאוג שלא תתאמצו יתר על המידה, חלילה, בהרמת צלחת או בהליכה לבר, רחמנא ליצלן.

מהבחינה הזאת קלאב מד פונטה קאנה הוא רק חלק מתפישת שירות ואירוח אדירה שמלווה את האי כולו, שמציע לא פחות מ-200 מלונות ומועדוני אירוח מפוארים שפרוסים על פני רצועת חוף של 1,600 ק"מ.

קלאב מד פונטה קאנה. קלאב מד,
מתחם הפנאי של 'סירק דה סוליי'. השקעה של מיליון אירו/קלאב מד

בטן-גב-בטן סביב השעון

בכלל, בקלאב מד מוקירים תודה לתיירים מישראל, שברוב השנה נמצאים גבוה ברשימת אזרחי המדינות שפוקדים את מועדוני הנופש של הרשת. לפיכך, לא קשה להאמין שהמועדון בפונטה קאנה, שמתעלה לרמה של ארבעה קלשונים ומציע אירוח בסגנון הכל כלול, יעשה את העבודה. במילים אחרות, בטן-גב-בטן סביב השעון.

את הישראלים שכבר פיתחו מיומנות גבוהה (ותודה לטורקים) לחתוך עד דק את שיטת הכל כלול, זה לא אמור להפתיע. אבל אם נוסיף לזה מגוון ענק של פעילויות בידור, ספורט ימי, שיתוף פעולה עם "סירק דה סוליי" בו הושקעו כמיליון אירו שמאפשרים לאורחים להיקשר רתומים למתקן ולעוף באוויר הצלול של הקאריביים והקלף החדש שזה עתה נפתח: מתחם אירוח מפואר לזוגות, רחוק מרגליהם המקפצות של ילדים, שגם מציע וילות רחבות ידיים ובריכות פרטיות שנושקות לשפת האוקיינוס – תדעו שגם אם לא מצאתם את הזמן להיות מאושרים, מישהו אחר כבר מצא אותו בשבילכם.

קלאב מד פונטה קאנה. קלאב מד,
רצועת החוף של פונטה קאנה. 200 מלונות ושירות של מלכים/קלאב מד
קלאב מד. קלאב מד,
חדרי הטיפולים במועדון הספא של "זו אואזיס"/קלאב מד

תחרות עם יעדים אקזוטיים אחרים

מתחם האירוח "זן אואזיס" החדש של קלאב מד הוא למעשה מלון בתוך מלון, שמנעד השירותים שלו כאילו תוכנן ועוצב לקהל של זוגות ומתחתנים טריים שמחפשים יעד אקזוטי לקיים את ירח הדבש שלהם. 78 יחידות אירוח בגדלים שונים מציע מתחם "זן אואזיס", מסעדה פרטית, מועדון ספא שמפנק את מטופליו מוצרי חברת הקוסמטיקה הצרפתית L'OCCITANE, גנים ציבוריים ומרבצי דשא נרחבים שמחזקים את התחושה שאם גן עדן באמת קיים, אז הוא בהחלט שווה את המחיר שתשלמו עליו.

השאלה שנשאלת כעת, היא מה יניע זוג צעיר מישראל לטוס שמונה שעות מנמל התעופה שארל דה גול בפריז, ללב לבה של הרפובליקה הדומיניקנית? ובכן, קשה לאמוד בדיוק, בין השאר, משום שהמועדון כבר מארח לא מעט תיירים מישראל גם כאלה שהגיעו בצורה מאורגנת. "הטיסות מפריז או מלונדון ממש נוחות ולא מעט ישראלים מגיעים אליהן, נשארים ללון לילה או שניים וממשיכים לפונטה קאנה".

אבל גם בקלאב מד יכולים להודות בשקט שמדובר בניסיון מעניין להתחרות ביעדים אקזוטיים אחרים שנחשבים עלומים עבור התיירים מארץ הקודש. אם לקחת בחשבון שהרשת הצרפתית היא אחת המאמינות הגדולות בתורת האירוח שגורסת שברגע שהגעתם לחדרכם, אין צורך לפתוח את הארנק, וכזאת שהצליחה לעורר מהפכה גם בתחום הסקי ששמור למקצוענים בלבד, אז נראה שבהחלט יש למה לצפות.
קלאב מד פונטה קאנה, הרפובליקה הדומיניקנית – מחיר לחופשת חג הפסח הקרובה – מ-1,250 אירו לאדם לא כולל טיסות והעברות.

הכותבת היתה אורחת רשת קלאב מד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully