וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוז שהפך למסיבת סקס וסמים פרועה ומסוכנת: "אני מופתע שאף אחד לא מת"

18.6.2018 / 9:12

מפיקי תכנית ריאליטי בריטית שצולמה על ספינת תענוגות, לא האמינו למראה עיניהם כשקיבלו את חומרי הצילום ממה שהלך שם. ההפלגה הפכה לאורגיה המונית, הנוסעים צרכו קוקאין על הסיפון, הקיאו בבריכה והיו כל כך שיכורים שצוות הספינה נאלץ לגרור אותם משם בכסאות גלגלים

ההפלגה שהפכה למסיבת סקס וסמים פרועה ומסוכנת/Reddit

ספינת תענוגות של "קרוז רויאל קרביאן" יצאה להפלגה מברצלונה ב-7 ביוני, כשהיא חולפת על פני קאן, איביזה ומיורקה לפני שהיא חוזרת אל ברצלונה חמישה ימים לאחר מכן. לשייט הצטרף הפעם צוות צילום של תכנית ריאליטי בריטית העוקבת אחר 10 צעירים בני 20+ שיוצאים להפלגה לצד 2,500 מבלים ומתחרים זה בזה בשתי קבוצות במגוון של אתגרים. כבר בערב הראשון של הצילומים הופתעו הקאסט לגלות לאיזו סוג של הפלגה הם הצטרפו. השייט הפך מהר מאוד לכאוס: הנוסעים התפרעו, צרכו אלכוהול וסמים, קיימו אורגיות המוניות במסדרונות, הסניפו קוקאין על הסיפון, הקיאו בבריכה והתמוטטו בכל עבר - עד שצוות האונייה נאלצו בעצמם לגרור אותם לחדרים בכיסאות גלגלים.

החוגגים שלא לקחו חלק בטירוף שהלך שם סיפרו שאוניית ויז'ן אוף דה סיז הפכה ל"חוף ג'ורדי על מצופים". אחד הנופשים טען שסוחרי סמים עלו על הספינה וחילקו לחוגגים "מנה" בעלות של 260 ליש"ט המכילה כמות גדולה מאוד של קוקאין. כדורי אקסטזי נמכרו תמורת 10 אירו לכדור וקטמין תמורת 70 אירו. הוא אמר ל"מייל אונליין": "היה קל יותר להשיג שקית קוקאין על הסיפון מאשר אלכוהול". נופש אחד סיפר שההפלגה הייתה "משהו שלא נתקל בה מעולם. המון אלכוהול, סמים ואורגיות. זו הייתה רמה חדשה של הפקרות. אני מופתע שאף אחד לא מת שם". נוסעת אחרת סיפרה: "זה היה נורא. מעולם לא ראיתי כזה כאוס. אנשים הקיאו בבריכה, הייתי צריכה לקפץ מעל אנשים מעולפים בדרך לארוחת הבוקר ואנשים הסניפו קוקאין בלי בושה על הסיפון".

ההפלגה שהפכה לסיוט תועדה לתכנית ריאליטי בריטית. צילום מסך
ההפלגה שהפכה לסיוט תועדה לתכנית ריאליטי בריטית/צילום מסך
ההפלגה שהפכה לסיוט תועדה לתכנית ריאליטי בריטית. צילום מסך
אנשים פונו בכסאות גלגלים לחדריהם/צילום מסך

עוד בנושא:

אחרי הלילה הראשון של המסיבה, כשהספינה הפליגה מברצלונה לקאן, גבר בריטי נעצר והורד מהספינה בקאן. אחד החוגגים במסיבה, ששילם 1,400 ליש"ט למקום בספינה, תיאר את החוויה בפני מייל אונליין כ"ממש ממש מגעילה" וסיפר שרבים מיהרו לברוח מהספינה באחת העצירות שלה כי לא יכלו להתמודד עם הטירוף.

צוות הצילום שהגיע לתעד את עשרת המתמודדים עבור התכנית החדשה Shipmates מצא עצמו מתעד את האסון שעל הספינה במקום ומביא חומרים שבהפקה לא ידעו כיצד לעכל, ביניהם סרטון של נוסע אחד מובל בכיסא גלגלים לחדרו ואחרים מעולפים במסדרונות. עוד דווח שסלבריטאים כגון קאלום בסט, סיד אוון והראפר צ'יפ עלו ככל הנראה על הספינה ביום החמישי של המסע שלה, אולם כנראה לא היו מעורבים בשערורייה.

אחד האורחים על הספינה סיפר שנאלץ לשלם 1,200 ליש"ט על אלכוהול, למרות שלא שתה כלל. הוא סיפר: "כשאמרתי שאין לי קשר לזה, אנשי רויאל קריביאן קראו לי שקרן". אדם אחר על הספינה אמר שההפלגה הייתה כל כך מחרידה, שהוא וחבריו ירדו בעצירה באיביזה וסירבו לחזור ל"בדיחה המטורפת הזאת שנקראת שייט תענוגות". הוא אמר: "לעולם לא אעלה שוב על הפלגה כזאת. הקהל היה מאוד חוף ג'ורדי. מוריד לגמרי. הביקוש לסמים על הספינה היה מטורף. עזבנו אחרי שלושה ימים כי זו הייתה בדיחה חסרת טעם".

הסמים שנמצאו על ההפלגה שהפכה לסיוט. צילום מסך
שקיות קוקאין וכדורי אקסטזי וקטמין נמצאו בספינה בכמויות מכובדות/צילום מסך
הסמים שנמצאו על ההפלגה שהפכה לסיוט. צילום מסך
כדורי אקסטזי נמצאו על הסיפון/צילום מסך

אחד מ-765 אנשי הצוות על הסיפון סיפר את גרסתו: "החוגגים התעללו קשות בצוות. אורחים הסתובבו על הספינה חצי עירומים. הם היו שיכורים ומסוממים. מעולם לא ראיתי דבר כזה".

באתר ההפלגה, שהושכרה בידי חברת Anchored Cruises, הובטחו 24 שעות של בר משקאות פתוח, כמו גם מרכזי כושר, קיר טיפוס ועוד אטרקציות במחיר של 499 ליש"ט לאדם לחדר של שלושה, ועד 10 אלף ליש"ט עבור הסוויטה המלכותית.

תכנית הריאליטי הבריטית שהפכה למסקרנת במיוחד. צילום מסך
תכנית הריאליטי הבריטית תשדר רגעים מחרידים מההפלכה/צילום מסך

צוות התכנית שולל את מעורבותו בהיסטריה על הספינה ומהערוץ נמסר: "אף אחד מהתכנית שלנו אינו מעורב במעצר, בחקירה, בשימוש בסמים או כל דבר אחר. אנחנו לא מגיבים על התנהגותם של נוסעים אחרים".

דובר חברת "קרוז רויאל קרביאן" שהשכירה את הספינה לחברת Anchored Cruises, אמר: "יש לנו אפס סובלנות לשימוש או החזקה של סמים בלתי חוקיים על הספינות שלנו. גם ספינות שהושכרו חייבות לעמוד באותם סטנדרטים מחמירים. אנו פועלים למען בריאותם וביטחונם של אורחינו ובטיחות הצוות שלנו נמצא בעדיפות הגבוהה ביותר שלנו. אנו משתפים פעולה באופן מלא עם גורמי אכיפת החוק ומודעים להפרות שנעשו". ב-Anchored לא הגיבו לדברים.

הקרוז שהפך לסיוט. צילום מסך
החוגגים על ספינת התענוגות הפרועה במיוחד/צילום מסך
הקרוז שהפך לסיוט. צילום מסך
הקרוז שהפך לסיוט/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully