וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריזורט בקיסריה מדהים, אבל היה רגע אחד שגרם לנו להתעלף

דרור זמיר

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 10:05

הגל החמישי אט אט חולף לו והנופשים מחפשים את החופשה הבאה שלהם. אבל איך בוחרים? התארחנו בדן קיסריה ריזורט לסופ"ש רומנטי, שכלל ארוחת שף בניצוחו של שרון כהן מ"שילה" והופעה חיה של קרן אן ואסף אמדורסקי. הרגשנו שקיבלנו קצת מהכול

בווידאו: השף שרון כהן מ"שילה" מארח ארוחת ערב רומנטית במלון דן קיסריה/צילום: יחצ מלון דן קיסריה

עולם התיירות, ובתוכו ענף המלונאות, מתמודד בשנתיים האחרונות עם משבר עמוק שנוצר בעקבות פרוץ מגפת הקורונה. עתה, כשנראה שהגל החמישי מאחורינו, אבל לא לחלוטין, רבים הנופשים שמעדיפים "ללכת על בטוח", ולסגור חופשה בארץ. אבל איך בוחרים לאן ללכת? חלק מהאתרים מציעים חופשה עם ערך מוסף, שבה ניתן לקבל חבילה שלמה של תוכן, קולינרי ואומנותי.

רשת מלונות דן ממשיכה בקונספט המצליח של סופי שבוע מיוחדים, המשלבים מופעי מוסיקה איכותיים וייחודיים לצד קולינריה משובחת וארוחות מפתיעות והציעה סוף שבוע רומנטי מיוחד לוולנטיינ'ס דיי עם חיבורים ייחודיים ומרגשים בדן קיסריה ריזורט.

דן קיסריה המחודש, מתחם הבריכה
23.2.22. אורי אקרמן, אתר רשמי
אורחים לא רבים, מרחבים גדולים. דן קיסריה ריזורט/אתר רשמי, אורי אקרמן
דן קיסריה המחודש
23.2.22. אורי אקרמן, אתר רשמי
חדרים מפנקים. דן קיסריה ריזורט/אתר רשמי, אורי אקרמן

התעלפנו מהאוכל

בסופ"ש האחרון התקיים בדן קיסריה ריזורט בדיוק סוף שבוע רומנטי כזה. בחמישי בערב נערכה במלון ארוחה משותפת, מבוססת דגים, שרקחו יחד השף המוביל שרון כהן ממסעדות ה'שילה' ו'ג'נגו' בתל-אביב, ושף המלון דניאל פוגל. בזו אחר זו זרמו לשולחן מנות - ומה נגיד - אנחנו התעלפנו. בין המנות שהוגשו לשולחן היו טרטר דג עטוף באבוקדו, קרוקט תירס מהגריל וגבינת שריי (מנה שממנה ביקשנו עוד קצת מרוב שהיא טעימה), בר ים וירוקים בחמאת סאקה ומנת נדירה של לוקוס וריזוטו פטריות. כבר התחלה טובה לסופ"ש.

ועכשיו לחלק האומנותי. הערב המשיך עם הופעה אינטימית של הזמרת הבינלאומית המצליחה קרן אן, מקיסריה במקור, שגרה ויוצרת בחו"ל שנים רבות, הגיעה במיוחד לארץ להופעה וטסה חזרה לפריז בסיומה. היא אירחה את חברה הטוב משכבר השנים אסף אמדורסקי, שגם פינק במיטב להיטיו. נראה שהשניים נהנו מההופעה, שהרגישה לגמרי ספונטנית, לפחות כמו הקהל.

השפים דניאל פוגל ושרון כהן בדן קיסריה
23.2.22. אביתר ניסן, GettyImages
התעלפנו מהאוכל. השפים דניאל פוגל ושרון כהן/GettyImages, אביתר ניסן
חגיגה קולינרית בדן קיסריה
23.2.22. אביתר ניסן, אתר רשמי
ביקשנו עוד. ארוחת השף בדן קיסריה/אתר רשמי, אביתר ניסן

בבוקר נהנינו לקום לסדנת יוגה שמתאימה לכל הרמות ומיד אחר כך לארוחת בוקר עשירה וטעימה, עם שירות מעולה. בכלל, יש לציין לטובה את השירות במלון, מצד כל נותניו. נראה ששמים דגש ברשת על ההיבט השירותי, וכיוון שהמלון לא מאכלס יותר מדי אורחים, זה מאפשר לכל אורח לקבל שירות אישי. ביום שישי בצהריים נהנו האורחים מסדנת טעימות יין ובערב - ארוחת שישי מסורתית וטעימה של שף המלון, דניאל פוגל.

קרן אן ואסף אמדורסקי בהופעה בדן קיסריה ריזורט
23.2.22. אביתר ניסן, אתר רשמי
נהנו להופיע. קרן אן ואסף אמדורסקי/אתר רשמי, אביתר ניסן

החדרים עצמם מפנקים, גדולים ומעוצבים. יש מיטה גדולה, אמבטיה ודוש, טלוויזיה ענקית עם שלל ערוצים למי שלא יכול להתנתק מהמסך גם בחופשה, ומרפסת עם נוף. עוד דבר שיש לציין - המלון אמנם לא מאכלס הרבה אורחים, אבל אחד היתרונות שלו הוא המרחבים שקיימים בו. יש לא מעט פינות ישיבה נוחות שפרוסות ברחבי המלון, מדשאות, בריכה גדולה, ולא מעט מתקני ספורט, כולל מגרשי כדורגל, כדורסל וטניס. אני וזוגתי אמנם כבר לא ילדים, אבל לפעמים אנחנו מתנהגים ככאלה. מה רע? אז למי שגם רוצה להרגיש כמו ילד, אחד הדברים שהכי אהבתי במלון הוא משחקים מגניבים שפזורים בו, כמו ארקייד, פינבול, הוקי שולחן, פינג פונג ועוד. מצאנו את עצמנו משתעשעים לא מעט ב"תחנות" השונות.

לסיכום, למי שרוצה חוויה קצת אחרת עם ערך מוסף, שווה להשקיע בסופ"ש חווייתי שיש בו קצת מהכל.

המחיר: עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון - החל מ-4,738 שקלים לשני לילות לזוג והיא כוללת את כל הארוחות והתוכן המוצע. המחיר הינו לאחר הנחה לחברי מועדון EDAN.

הכותב היה אורח של רשת מלונות דן.

יוגה בדן קיסריה ריזורט
23.2.22. טל אנקונה, מערכת וואלה!
קצת פעילות על הבוקר. סדנת יוגה/מערכת וואלה!, טל אנקונה

להלן כמה סופי שבוע מעניינים שמלונות דן מציעים בתקופה הקרובה

מלון המלך דוד ירושלים יציע סוף שבוע מיוחד של מוזיקה מעולה וקולינריה משובחת עם הופעה של שלומי שבן מארח את יוני רכטר לצד ארוחות ערב מיוחדות של שף המלון, רועי ענתבי.

בסוף השבוע המיוחד שיתקיים בין התאריכים: 17-19/3/22, אורחי המלון ייהנו בחמישי מארוחת ערב מיוחדת בסגנון "משתה המלכה" של שף המלון, רועי ענתבי. בשישי בצהריים (עד לכניסת שבת) יתקיים מופע אקוסטי ייחודי של שלומי שבן שמארח את יוני רכטר בו יבצעו השניים ממגוון הלהיטים הגדולים של כל אחד מהם. בשבת בבוקר אורחי המלון ייהנו מסיור מודרך בסמטאות ירושלים של הארכיאולוג המקראי ד"ר חיים כהן.

מלון דן כרמל חיפה יציע סוף שבוע מיוחד הכולל הופעה חיה של האמן והיוצר אהוד בנאי לצד ארוחת ערב מיוחדת של שף המלון ושף אורח בין התאריכים: 24-26/3.

מלונות דן באילת (דן אילת, דן פנורמה אילת ונפטון אילת) יציע סוף שבוע מיוחד של מוסיקה איכותית ומשובחת עם הופעות חיות של האמנים המובילים ביותר בישראל. במהלך סוף השבוע בתאריכים: 28-30/4 מלון דן אילת יארח את כל אורחי מלונות הרשת באילת להופעות חיות ייחודיות ובהן: מופע של אברהם טל שיארח את מרגול, מופע של החברים של נטאשה עם אורחת מפתיעה ולסיום מופע של אביב גפן שמארח את רן דנקר ולהקת פורטרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully