וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת מין חושפת: זה מה שקורה ביעדים הפופולריים ביותר של תעשיית המין

7.3.2022 / 23:33

דוגמנית OnlyFans דיברה בפתיחות על תיירות המין - ועל כמה מהדברים הפרועים ביותר שנחשפה אליהם במהלך עבודתה בחו"ל

מוניקה הולדט/swedish_bella

מוניקט הולדט, דוגמנית עירום הידועה ב-OnlyFans בשם בלה השוודית (למרות שהיא בכלל מאריזונה בארה"ב), טיילה בעולם במסגרת עבודתה בתעשיית המין והיא דיברה בפתיחות על העולם הסודי של תיירות המין ועל כמה מהדברים הפרועים ביותר שראתה כשעבדה בחו"ל. מוניקה שיתפה תובנות בנושא ואמרה: "אני מקטלגת את תיירות המין לשתי קטגוריות - הראשונה היא אנשים שטסים למדינות אחרות כדי לחקור את המיניות שלהם ואולי לפגוש אחרים להנאתם, השנייה היא אנשים שטסים או מוטסים למדינות אחרות כספקי מין".

הולדט, שמפרסמת תמונות נועזות גם באינסטגרם ל-2.5 מיליון עוקבים תחת הכינוי @swedishbella, אמרה בראיון ל"דיילי סטאר": "אני לא לוקחת חלק בתיירות המין כלקוחה, אבל אני כן נחשבת לעובדת של התעשייה. כשאני מצטלמת עבור דף ה-OnlyFans שלי, אני נוסעת לפגוש דוגמניות אחרות כדי להצטלם איתן".

מוניקה הסבירה שמדינות מסוימות מהוות מוקדי משיכה לעבודות מין - כמו רובע החלונות האדומים של הולנד או בנגקוק שבתאילנד. היא אמרה: "לא פעם שמעתי שחבר'ה אוהבים לנסוע למדינות אחרות כמו תאילנד כדי למצוא נשים, כי זה בדרך כלל זול יותר והבחורים אומרים שהנשים שם הרבה יותר נחמדות. זה בגלל שיש שם הכל. בנגקוק היא נקודה חמה מאוד לתיירות מין, יש לה מועדונים ממש נחמדים, מכוני עיסוי ואם אתם בעניין של 'ליידי בויז' ממש יפות, יש מבחר גדול".

מוניקה חשפה שיש יעדים נוספים המושכים תיירי מין: "המקומות ששמעתי שהם מאוד פופולריים הם דובאי, גרמניה, רוסיה, אסטוניה והולנד. הייתי גם בגרמניה וגם בהולנד. רובע החלומות האדומים של המבורג מומלץ, הנשים שם מאוד יפות ומטופחות. מהולנד פחות התלהבתי. היא נראתה מלוכלכת ובלוייה. אני ממליצה על החלונות האדומים בריפרבאן שבהמבורג, גרמניה".

מוניקה חשפה שהפעילות הכי מטורפת שהיא ראתה הייתה דווקא באזור הים התיכון. "הדבר הכי נועז שראיתי כשטיילתי היה ביוון שם צפיתי בזוג בחוף שבאמצע היום קיים יחסי מין. ככה בשטח פתוח, מול כולם".

למוניקה חשוב להפריך את המיתוס לפיו רק אנשים זקנים משתתפים בתיירות מין. כשנשאלה את מי היא נוהגת לראות בחופשות המין שלה, אמרה מוניקה: "אני חושבת שזה מתאים לכל מי שרוצה לחקור ולנסות משהו אחר. אני לא חושבת שיש סוג מסוים של גברים או נשים. אני יודעת שהרבה אנשים חושבים שרק גברים עם עודף משקל, עשירים וזקנים טסים למטרה הזאת, אבל זה לא נכון. יש גם בחורים צעירים, נשים וזוגות". היא הוסיפה: "חלקם טסים לחו"ל כדי להגשים פנטזיות מלוכלכות - לפעמים לא חוקיות ופוגעניות - שהם לא היו מצליחים להגשים בבית. זה החלק בתיירות מין שאני ממש שונאת ולא מקבלת. במקומות מסוימים זה מאוד נפוץ לצערי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully