וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זכתה לתואר המפוקפק "בירת הזנות העולמית"?

בעיר החוף התאילנדית נמכרות חולצות עם הסלוגן "בחורים טובים הולכים לגן עדן, בחורים רעים הולכים לפאטאיה". האם הדברים עומדים להשתנות בעיר שבה 1 מכל 5 משתייכים לתעשיית הסקס? סדום, עמורה ופאטאיה

רובע החלונות האדומים פטאייה פאטאייה תאילנד. ShutterStock
מדי שנה מבקרים בה למעלה ממיליון תיירים. פאטאיה, תאילנד/ShutterStock

העיר פאטאיה (Pattaya), השוכנת בחוף המזרחי של מפרץ תאילנד, חבה את הצלחתה הכלכלית לענף התיירות. מולה מצויים כמה איים פופולריים למדי, והיא עצמה מתהדרת ברצועת חוף שוקקת.


עוד בנושא:
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
איזו מין חופשה: היעדים הטובים בעולם למסיבת רווקים
זקינטוס: היכן שהורמונים ישראלים פוגשים אירופיות ורדרדות


למעשה, זוהי אחת מערי החוף המתוירות ביותר בעולם, ומדי שנה מבקרים בה למעלה ממיליון תיירים. ככזו, היא מאכלסת מאות בתי מלון, מסעדות וברים. אבל זהו רק חלק מהתמונה, כי לשגשוג הזה יש גם פן פחות מרהיב: פאטאיה היא העיר בעלת שיעור הזנות הגבוה בעולם.

על פי הערכות, פועלות בעיר 27 אלף זונות. מדובר ב-1 מכל 5 תושבים.

רובע החלונות האדומים פטאייה פאטאייה תאילנד. ShutterStock
בחורות מזמינות למופע באחד הברים של פאטאיה/ShutterStock
רובע החלונות האדומים פטאייה פאטאייה תאילנד. ShutterStock
רובע החלונות האדומים, פאטאיה/ShutterStock

מתחם החלונות האדומים הגדול בעולם

כל מי שביקר כאן באחרונה מכיר את הסלוגן, המודפס על חולמות רבות שנמכרות לתיירים: "בחורים טובים מגיעים לגן עדן, בחורים רעים מגיעים לפאטאיה". ואם להאמין לסיסמה הזו, יש פה הרבה מאוד בחורים רעים. אין זה סוד שחלק ניכר מהתיירים שמגיעים לכאן עושים זאת בעבור מטרה אחת: סקס.

ופאטאיה אכן מתמסרת אליהם ומציגה לראווה את מתחם החלונות האדומים הגדול ביותר על פני כדור הארץ, ובו שפע בלתי נדלה של ברים ומועדוני סקס. שלטי ניאון נוצצים מבטיחים מופעי מין לוהטים, ריקודי עמוד חושניים וכמובן - משקאות אלכוהוליים זולים, שמושכים את הלקוחות הזרים פנימה. ובין לבין, נשים תאילנדיות מאופרות בכבדות, שלגופן לבוש מינימלי, מציעות לעוברים ושבים עיסויים מהסוג שאי אפשר לטעות בו.

כדאי לדעת כי הזנות אינה חוקית בתאילנד, אך חוק זה מושם ללעג במקומות רבים, ומספר בתי הזונות רק הולך וגדל. ה-Mirror הבריטי מדווח כי בפאטאיה לבדה, ישנם יותר מ-1,000 ברים ומכוני עיסוי שמציעים סקס למכירה.

אך עתידה של פאטאיה כ"סדום ועמורה" של המזרח עשוי אולי להשתנות. בשנה שעברה, הכריזה שרת התיירות של תאילנד כי בכוונתה למגר את תיירות הסקס, ואף להפוך את המדינה ליעד ידידותי לנשים. הכרזה זו קיבלה משנה תוקף לפני מספר שבועות, בעת שהמשטרה פשטה על מכון ליווי בעיר בערב הוולנטיין.

העוסקים בתעשיית הזנות המקומית טוענים שתיירות הסקס תורמת רבות לכלכלתה של המדינה, ומושכת אליה תיירים אמידים מרחבי העולם. עם זאת, המשטרה ממשיכה לאחרונה בפשיטותיה על מכוני הליווי, שרבים מהם מעסיקים קטינים וקטינות.

בארגון החברתי Human Help Network Foundation Thailand, שהוקם לפני כעשור בפאטאיה במטרה להילחם בתעשיית הזנות ולסייע למי שאולצו להשתייך אליו, אומרים כי סכנת הניצול החמורה ביותר ניצבת בפני קטינים וקטינות חסרי בית.

עוד באותו נושא

"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין

לכתבה המלאה
רובע החלונות האדומים פטאייה פאטאייה תאילנד. ShutterStock
חלק ניכר מהתיירים מגיעים לכאן למטרה אחת: סקס. ה-Walking Street בפאטאיה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully