וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל חשף: כך תדעו אם חדר המלון שלכם באמת נקי

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 9:23

רובנו מניחים שהחדר במלון אליו אנחנו נכנסים לראשונה עבר ניקיון יסודי וסידור, אלא שלא תמיד זה המצב. מסתבר שיש פריט בחדר שיחשוף האם המנקה עשתה עבודה טובה, או שאתם צריכים להתקשר לקבלה ולהתלונן

האורחים שמצאו את חדר המלון מלא בחרקים/Dan Bell

אחד הדברים הכי מרגשים בחופשה בבית מלון הוא הרגע הראשון שבו אנחנו נכנסים לחדר שלנו ורואים איך הוא נוקה וסודר לכבודנו, לפני שאנחנו מתחילים לבלגן אותו. רובנו נוהגים לעשות סיבוב בחדרים, לבדוק את השירותים ואז קופצים על המיטה הנוחה. אבל האם חשבתם פעם על רמת ההיגיינה של החדר במלון? מסתבר שהיא לא תמיד מושלמת כמו שאתם חושבים.

זוג נכנס לחדר מלון. adriaticfoto, ShutterStock
נכנסים לחדר במלון לראשונה? בדקו את המצעים/ShutterStock, adriaticfoto

דייל טיסה, שעבר במהלך עבודתו בלא מעט חדרי מלון, נתן טיפים שיעזרו לכם לדעת עד כמה החדר באמת נקי ומסודר, וטען שאם המצעים של המיטה מקומטים ולא ישרים - סימן שלא החליפו אותם לאחרונה והרבה זמן לא הייתה מנקה בחדר. "אל תשנו על מצעים של מיטה אם הם מקומטים ולא קופלו", הוא אמר ל-INSIDER, "כנראה שמישהו ישן עליהם לפניכם".

עוד בוואלה!

אוהבים ארוחות בוקר בבתי מלון? יש פריט שאסור לכם לאכול

לכתבה המלאה

בדיילי סטאר דווח שגם בחור בשם דן, שעובד במוטל סמוך לפארק יוסמיטי, חשף שהוא גם עשה את זה בעבר כשניקה חדרים. הוא הסביר שאם המצעים של המיטה לא היו מבולגנים לגמרי, הוא פשוט היה מושך אותם שייראו ישרים ומשאיר אותם כך, בלי להחליף אותם. הוא אמר: "העבודה הזו שוברת את הגב. אני פשוט מושך את המצעים ומקווה שאף אחד לא ישים לב. עד עכשיו זה עבד לי".

אז בפעם הבאה שאתם נכנסים לחדר במלון, תבדקו קודם כל את המצעים של המיטה. ושלא יעבדו עליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully