וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים ארוחות בוקר בבתי מלון? יש פריט שאסור לכם לאכול

18.11.2021 / 23:14

עובדת לשעבר בחדרי אוכל של בתי מלון העלתה פוסט ויראלי והזהירה מארוחות הבוקר בכלל ומפני מאכל אחד בפרט שממש כדאי להתרחק ממנו. אבל זה לא הכול, לדבריה ההיגיינה והתחזוקה הכלליים צריכים לעורר דאגה. אפילו בבתי המלון הכי יוקרתיים

חמישה דברים שלא ידעתם על ארוחות בוקר/מערכת "אסור לפספס"

אנשים אוהבים מאוד לאכול ארוחות בוקר בבתי מלון. השפע והמבחר והאפשרות לקחת מה שרוצים, מגבירים את העונג וזה אחד הפינוקים שהאורחים הכי אוהבים לפני שהם מתחילים את היום שלהם. אם גם אתם פריקים של ארוחות בוקר, כדאי שתראו את הסרטון של ברנדי אוגוסטוס, שהעלתה לטיקטוק פוסט שבו היא מזהירה את עוקביה: "אל תאכלו ארוחות בוקר חינמיות!".

"אני לא יודעת איך להגיד את זה בלי להיות מותקפת על ידי אנשים בתעשייה, אבל אם המלון שלכם מגיש לכם ארוחת בוקר קונטיננטלית - ביצים ודברים כאלו, אל תאכלו את החרא הזה", אמרה אוגוסטוס עם מוזיקה מלחיצה ברקע.

אז מה הבעיה אתם שואלים? ובכן, אוגוסטוס ציינה שהיא עבדה במטבחים של מספר בתי מלון במספר רשתות שונות והייתה אחראית על הגשת האוכל במשך כמעט 15 שנה. כמומחית בנושא היא העידה שמה שהיא גילתה זה ש"פשוט לא אכפת להם מארוחות הבוקר". היא סיפרה לדוגמא שבבית מלון אחד המנהל הורה לה לנקות את כל חדר האוכל עם מגבת נייר אחת בלבד - את הקערות, הכפות והשולחנות. היא ממליצה שאם אתם בוחרים בית מלון שמגיש ארוחות בוקר בחינם - ביחרו אחד כזה שבו יש שף שמבשל את הארוחה במקום.

בנוסף היא הזהירה מפני פריט אחד פופולארי בארוחת הבוקר שאתם חייבים להימנע ממנו: הוופל הבלגי. היא הסבירה שהמכונה שמכינה את הוופלים כמעט אף פעם לא מנוקה והתערובת שבה לא מוחלפת בכל יום. "עושים בתערובת של הוופלים שימוש חוזר עד שהיא מתחילה לקבל ריח של בירה", היא אמרה,

מכשיר להכנת וופל בלגי. Giphy
תתרחקו מהמכשיר הזה/Giphy

כמעט מיליון איש צפו בסרטון שלה ולמרות שצופים רבים אמרו שהם דווקא אוהבים את ארוחות הבוקר הללו חלק מהצופים שהזדהו כעובדים לשעבר בבתי מלון חיזקו את דבריה ואחד מהם כתב: "עבדתי בתעשיית האוכל במלונות במשך 12 שנים. הביצים בבופה מסוכנות לבריאות". אחת אחרת שהזדהתה כעובדת בבית מלון מאוד פופולארי הסכימה: "היא דוברת אמת! כדאי לכם לאכול רק מזון שמגיע באריזות אטומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully