וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים ביצים בבופה של המלון? כדאי (מאוד) שתראו את הסרטון הזה

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 23:15

עובדת במלון חשפה את התהליך (הדוחה) שעוברות הביצים לפני שהן מגיעות לצלחת שלכם עם סרטון שצבר מעל 20 מיליון צפיות וגרם לאנשים להישבע שיותר לא יקומו לארוחת הבוקר. וגם: המחקר שמצא כמה מים יש בתוך המקושקשת בבית המלון

ככה מכינים ביצה מקושקשת בבופה של בית מלון/@trecyrey7/TikTok

מי מאיתנו לא אוהב למלא את הצלחת שלו בביצים "טריות" בבופה של בית המלון בארוחת הבוקר המפנקת? ובכן, אחרי שתראו את הסרטון שבאייטם הזה, ייתכן שתתחרטו על זה. בחורה בשם טרייסי, שהיא (על פי אתר בדיקת העובדות Snops) ככל הנראה פקידת קבלה בשעות הלילה במלון "הולידי אין אקספרס" בלונדון, העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא חשפה שלב אחרי שלב את המסע שהביצה עוברת לפני שהיא פוגשת את המתכת של המיכל שממנו אנחנו לוקחים אותה - ואנשים נחרדו.

בסרטון שנצפה כבר מעל ל-20 מיליון פעמים מסתבר שבכדי להכין ביצה מקושקשת לוקחים כמות עצומה של מה שנראה כמו אבקת ביצים או תערובת ביצים מוכנה מראש, עושים כמה חורים לאיוורור בשקית ומכניסים אותה למיקרוגל. לאחר מכן שופכים את התערובת למיכל מים ומשם נראה שהן עוברות לחימום נוסף בתנור בכדי לאדות את המים ואז הכל מונח אחר כבוד במיכל החימום - מוכן להגשה ואכילה.

צפו בסרטון - ותשתדלו לא לאבד את התיאבון

זה נשמע מסובך, אבל מדובר בתהליך פשוט שחוסך זמן, אך ממש לא עושה חשק לאכול את הביצים האלו. חשוב לציין שאבקת ביצים, בדיוק כמו אבקת חלב, אולי לא נראית מעוררת תיאבון, אבל זו לא אופציה לא בריאה. את אבקת הביצים מכינים מביצים טריות ומיובשות, מה שמשפר את חיי המדף שלהן מאוד ועוזר גם בתהליך האחסון והמשלוח. על פי האתר Asking Lot, אבקות ביצים הן ביצים אמיתיות לגמרי, שפשוט מגיעות באריזה אחרת. אולי הן לא נראות מעוררות תיאבון בתהליך ההכנה, אך הן שומרות לרוב על אותו ערך תזונתי.

לא כולם הופתעו לגלות כי הביצים במלונות הן לא בדיוק שיא האיכות והטריות שמגיעו היישר מהחווה, אך זה לא מנע ממרבית הצופים להגיב באימה לחשיפה הגדולה. "זה ממש דוחה, מי אוכל ביצים מקושקשות בבית מלון אחרי הסרטון הזה?", כתבה טרייסי והרבה הסכימו איתה.

אגב, מחקר שנערך ב-2019 מצא שהביצה המקושקשת שמוגשת בבופה של בתי המלון בארצות הברית עשויה מלא פחות מ-80 אחוז מים מצחינים וקודרים. "הביצים תמיד נראות כל כך מוזרות", כתב אחד ואחר הוסיף: "וואו, את יודעת כמה פעמים התעוררתי מוקדם בבית המלון בשביל ארוחת הבוקר? אני אראה את זה לאמא שלי, שתמיד מכריחה אותי לקום בשש בבוקר בשביל ארוחות הבוקר של בתי המלון", השתעשע מגיב נוסף.

ומה עם שאר ארוחת הבוקר?

@treyrey7

This is all I prepare i'm only a night receptionist, breakfast staff do the rest ?? ##maxplumpjump ##fypシ ##NeverJustAGame

♬ Nonstop - Drake

היו גולשים שהביעו חשש שטרייסי תאבד את מקום עבודתה בעקבות פרסום הסרטון, אולם החשש הזה התבדה כששבוע לאחר שהסרטון שלה הפך לוויראלי מכן היא פירסמה סרטון נוסף בו הראתה את עצמה מכינה כמה פריטי ארוחת בוקר קלאסיים נוספים, כולל נקניקיות ומאפים. וכמובן עוד ביצים. בכיתוב הסרטון, היא ציינה שהיא "פקידת הקבלה בלילה", ולכן היא מכינה רק כמה מהפריטים לפני שצוות הבוקר מגיע לסיים את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully