וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח במלון השאיר הפתעה לחדרנית - ועורר ויכוח ברשת

2.9.2021 / 23:17

דארן דאולינג העלה תמונה בה הוא חשף כיצד הוא מוריד את הסדינים מהמיטה ואת הציפיות מהכריות לפני שהוא מפנה את החדר. הוא גרר הרבה תגובות, אבל לא כולם הסכימו עם ה"מחווה" שלו

הרובוט שמנקה את הסדינים בבית המלון/CleanseBot

לאיזה סוג של אנשים אתם משתייכים, לאלו שמשאירים את החדר שלהם בבית המלון מבולגן לפני שהם מפנים אותו או לאלו שמסדרים את החדר ומשאירים מעט מאוד עבודה למנקים שבאים אחריכם?

דארן דאולינג יצר ויכוח סוער ברשת אחרי שחשף כיצד הוא משאיר את החדר שלו במלון לפני שהוא עושה צ'ק אאוט. דאולינג שיתף תמונה בה אפשר לראות כיצד הוא מוציא את המצעים מהמיטה עליה הוא ישן, כמו גם את הסדינים והציפיות של הכריות. דאולינג, שעונה לכינוי דאזה, הוסיף כיתוב לתמונה: "אני תמיד משתדל להשאיר את חדר המלון ככה. האם זה הדבר הנכון או הדבר הלא נכון לעשות?".

כך הוא השאיר את החדר:

הפוסט שלו יצר הרבה עניין ברשת וגרר תגובות חלוקות. "אני תמיד עוזר למלצרית עם פינוי הצלחות ומחזיר כוסות ריקות לבר, אבל מעולם לא שקלתי לעשות דבר כזה בחדר. זה מוגזם", כתב אחד ואחר הוסיף: "משלמים למנקים לעשות את זה. זו העבודה שלהם, למה להתערב?".

אחרים פרגנו: "המנקים לא מרוויחים את מה שמגיע להם. אנשים מאוד גסי רוח כלפיהם ומשאירים תמיד חדרים מטונפים. כל הכבוד שנתת מעבר", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה הדבר הנכון לעשות וזה אומר עליך הרבה". אדם נוסף כתב: גם אני עושה את זה, הצוות יהיה מרוצה מאוד כשהם יראו את זה, יש להם הרבה עבודה וזה קצת מקל עליהם".

מה אתם אומרים?

כל הכבוד לו
הגזמה פרועה
8413 משתתפים

"זה הדבר הנכון לעשות"

עובדת בית מלון כתבה: "זה מאוד משמח אותי לראות שלקוחות עושים דברים כאלה. הם הופכים את העבודה שלנו לקלה יותר. זו עבודה מאוד קשה ולא מוערכת. יש חדרים שנראים נורא, אפילו אחרי לילה אחד". היא הוסיפה: "המנקים לא מקבלים תמורה מספקת. זו העבודה הכי חשובה בבית המלון כי בלי המנקות, אנשים לא ישכרו חדרים ולא תהיה הכנסה". אז... איך אתם משאירים את חדר המלון שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully