וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הבטוחה להשיג שורה שלמה רק לעצמכם במטוס

16.10.2021 / 23:37

מומחית נסיעות חושפת טריק פשוט וערמומי שישיג לכם שורה שלמה במטוס בלי שאף אחד יעז לשבת לידכם

טריק להשיג שורה שלמה במטוס רק לעצמך/@cheapholidayexpert

אחד הדברים הכי מלהיבים בטיסה הוא לגלות שהמושב לידכם פנוי. האפשרות להתרווח ככה על המושב ולהרגיש כאילו אתם במחלקה ראשונה היא חלום שלצערנו מתגשם לעיתים רחוקות מדי. מומחית הנסיעות ומנהלת האתר cheapholidayexpert.com, צ'לסי דיקנסון, חושפת שיטה גאונית וערמומית שתשיג לכם שורה שלמה במטוס רק לעצמכם - כל עוד אתם נוסעים בזוג.

בסרטון טיקטוק שצבר קרוב ל-300 אלף צפיות מסבירה צ'לסי בת ה-31 שהטריק הוא להזמין שני מושבים בחלון ובמעבר ולהשאיר את המושב האמצעי פנוי. התיאוריה שלה אומרת שנוסעים נוטים פחות לשריין לעצמם מושב בין שני אנשים זרים ולכן הכיסא האמצעי ודאי ישאר ריק. צ'לסי טוענת שאין לכם מה להפסיד, כי גם אם בסוף מישהו יתיישב ביניכם, פשוט תוכלו להציע לו לשבת ליד החלון או המעבר והוא ודאי ישמח להחליף איתכם ולתת לכם לשבת ביחד.

טריק להשיג שורה שלמה רק לעצמך במטוס. @cheapholidayexpert, צילום מסך
כך תשיגו שורה שלמה רק לעצמכם במטוס/צילום מסך, @cheapholidayexpert

צ'לסי הוסיפה שכדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם, בחרו תמיד בשורה מספר 13 מאחר שרבים מאמינים שמדובר במספר חסר מזל ומוותרים על שיריון מושב בשורה הזאת.

טריק להשיג שורה שלמה רק לעצמך במטוס. @cheapholidayexpert, צילום מסך
שריינו את הכיסא ליד החלון ובמעבר והשאירו את האמצעי פנוי/צילום מסך, @cheapholidayexpert

כדי להדגים לכם שהשיטה באמת עובדת, צ'לסי, תושבת לונדון, עלתה לטיסה של בריטיש איירווייז מהית'רו לקורפו עם החבר שלה, ג'יימס - ותיעדה את השניים מתיישבים בשורה 13 כשכיסא ריק ביניהם והם מתינים בקוצר רוח לרגע שכל הנוסעים יעלו, בתקווה שאף אחד לא יפתיע ויתיישב ביניהם. כשהדיילים מכריזים על סיום שלב העלייה למטוס, צ'לסי וג'יימס מגיבים בהתרגשות כשהמושב ביניהם נותר פנוי.

הנה ההסבר המלא:

מאוחר יותר סיפרה צ'לסי ל- MailOnline Travel: "לשמור את כל השורה לעצמך זו בדיוק הנוחות הנוספת שאנחנו צריכים - למעשה זה בדיוק התנאים שהיית מקבל אם היית טס במחלקה ראשונה של בריטיש איירווייז באירופה, כך שזו דרך מעולה להפיק את המרב מהכסף שלך". היא הוסיפה: "מה גם שבזמנים של קורונה, זה מרגיש כמו חווית נסיעה בטוחה יותר כשיש לך יותר מקום לעצמך".

כשנשאלה מהו המושב האהוב עליה במטוס, היא ענתה: "הלוואי שיכולתי להגיד שאני אוהבת לשבת ליד החלון, אבל אני צריכה ללכת לשירותים יותר מדי פעמים בטיסה. לכן אני תמיד לוקחת מושב במעבר".

ומה עם מי שנוסע לבדו? היא ממליצה לו לשים תזכורת לשעת פתיחת הצ'ק-אין כדי להבטיח שישיג לעצמו את המושב שהוא רוצה לפני שהטיסה תתמלא. בנוסף היא סיפרה ששמעה על נוסעים שטסים לבדם שהזמינו דווקא את המושב האמצעי בשורה ריקה - וכך הצליחו לשריין לעצמם את השורה כולה.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully