וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת שיטה שתשדרג אתכם בחינם למחלקה ראשונה

25.8.2021 / 0:01

הדיילת סיירה מיסט חשפה בטיקטוק טריק שצפוי לעזור לכם לקבל מושב במחלקה הראשונה במטוס בלי לשלם אקסטרה - ואתם הולכים להיות מאוד מופתעים כשתגלו שזה כל מה שהייתם צריכים לעשות

דיילת חושפת - ככה תשיגו שידרוג במטוס למחלקה ראשונה/@Cierra_mistt,

מתי בפעם האחרונה הציעו לכם שדרוג בחינם למחלקה ראשונה במטוס? כנראה שמעולם לא. הדיילת סיירה מיסט מספקת גם תשובה מדוע לא זכינו בתענוג - ויתכן שזה האופי הישראלי שלנו שקצת שם לנו רגליים בקטע הזה.

הדיילת שיתפה סרטון בטיקטוק החושף מספר שיטות שיסייעו לכם לקבל שדרוג חינם בטיסות, החל ממעבר מזנב המטוס לקדמת המטוס או למושב עם האקסטרה מרווח לרגליים - ועד מעבר למחלקה הראשונה עם הכסאות הנוחים והשמפניה. במקום להשאיר דברים ליד המקרה, משתמשת הטיקטוק @Cierra_mistt, המתגאה ביותר מ-2.8 מיליון עוקבים, סיפרה ש"הדרך הנכונה" להשתדרג למחלקה ראשונה הוא להיות מנומס, סבלני ונחמד.

דיילת סיפרה כיצד תוכלו להשיג מושב במחלקה הראשונה במטוס. @Cierra_mistt, צילום מסך
דיילת סיפרה כיצד תוכלו להשיג מושב במחלקה הראשונה במטוס/צילום מסך, @Cierra_mistt

כולנו יודעים שנימוסים לא עולים כסף ומתברר שגם לא טיסה במחלקה ראשונה אם תותירו מספיק רושם טוב על צוות חברת התעופה. סיירה מספרת שצוות המטוס בוחן היטב את הנוסעים בעת העלייה למטוס ומסמן לעצמו פייבוריטים לשדרוג. היא אמרה: "אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג שדרוג בחינם היא פשוט להיות נחמדים כלפי צוות העובדים והדיילים. הפלאים שאנחנו יכולים לעשות כשנותנים לנו קצת סטארבקס או שקית שוקולדים, במיוחד בימים הארוכים בהם יש לנו טיסות הלוך-חזור ואפילו אין לנו זמן ללכת לאכול משהו".

אז כן, כדי לזכות בשדרוג כל שעליכם לעשות הוא להיות נחמדים. עם זאת, סיירה אומרת שלא תמיד הבחירה בידיים שלה. היא הוסיפה: "בדרך כלל אם הטיסה שלנו לא מלאה, עלינו להזיז אנשים למטרות משקל ואיזון. בדרך כלל כל המטוסים עמוסים יותר בזנב, כך שאם עלינו להעביר אנשים לחזית, מאיפה נראה לכם שניקח אותם? מאחור כמובן". סיירה הוסיפה: "חשוב להיות נחמדים אבל לא מובטח שזה יעבוד. אני פשוט יודעת שזה עובד, אבל זו רק נקודת המבט שלי. לא של החברה שלי. זה הכל".

כך תשיגו מושב במחלקה הראשונה:

הסרטון שלה צבר יותר מ-3 מיליון צפיות. אחד הצופים כתב: "אני עולה עם בקבוקי קפה קר של סטארברס לטיסה הבאה שלי" ואחר הוסיף: "מהיום אני הולך להיות אקסטרה נחמד לכולם ורק אם לא אקבל שדרוג, אחשוף את הפרצוף האמיתי שלי". אחד הצופים שעובד גם הוא כדייל השיב: "שדרגתי הרבה אנשים בחינם שהייתי יכול. תמיד שדרגתי לאנשים שהיו נעימים ונחמדים אליי. כן, זה כל מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully