וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעיון הגאוני שאתם חייבים להכיר כדי לישון בנוחות בטיסה

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 8:18

נמאס לכם להירדם בטיסות ולקום עם כאבי צוואר? גם אתם התייאשתם מהכריות? אישה אחת חשבה על רעיון קל שלדבריה מחולל נסים

טריק לשינה נעימה בטיסה/@hellokristen

טיסות ארוכות הן אף פעם לא חוויה נוחה, אבל הן הופכות לבעייתיות יותר אם אתם נוטים להירדם וקמים עם כאבי צוואר. אלא שייתכן כי אישה אחת בטיקטוק עלתה על פיתרון - והוא לא כולל כרית לצוואר. המשתמשת @hellokristen סיפרה בסירטון שלה: "יכול להיות שעליתי על הרעיון הכי טוב בחיים שלי. אני לא יודעת אם מישהו חשב על זה לפניי, אבל זה עלה לי פתאום בראש באמצע הטיסה הקודמת שלי".

היא הסבירה שניסתה בעבר כמה סוגים של כריות צוואר אבל סיימה תמיד עם כאבים, כשלפתע חשבה על רעיון: "קניתי חמש כריות צוואר עד היום וכולן היו גרועות. אני רק רציתי משהו שיסדר את הצוואר שלי, משהו כמו מקבע/תומך לצוואר. אז אמרתי לעצמי, למה שלא אקנה מקבע לצוואר?".

צפו בסירטון שלה

היא סיפרה שנסעה לחנות וקנתה מקבע ב-7 דולרים, ולדבריה הוא שינה את חייה. "קניתי אחד מוולמארט, הוא עשוי מספוג ויש להם כזה בכל מיני מידות וגדלים. כששוכבים אחורה, הצוואר שלכם לא הולך לשום מקום". היא סיפרה גם שלא אכפת לה איך היא נראית עם המקבע. "אם אני טסה במשך שמונה שעות, לא אכפת לי איך אני נראית, אני רק רוצה שיהיה לי נוח. למען האמת, אם תקנו מקבע שחור, זה לא נראה בכלל מוזר, פשוט שימו סוודר גדול או צעיף כדי לכסות את זה".

עוד בוואלה!

חשפה טריק גאוני להגניב תיק נוסף למטוס בחינם

לכתבה המלאה

מעל 170 אלף אנשים ראו את הסירטון והתלהבו מהגאוניות שלה. "זה הרעיון הכי טוב אי פעם, אני טסה הרבה וזה רעיון נהדר, בדיוק מה שצריך כדי לנוח", כתבה מגיבה אחת ושני הוסיף: "אנשים הולכים לשאול מאיפה השגתי את הכרית הזאת, אני מבטיח לך. זה נראה כל כך נוח". שלישי סיכם: "רעיון מצוין! הצוואר שלי כל כך כואב בטיסות, הכריות לא שוות כלום".

  • עוד באותו נושא:
  • כרית
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully